Hij sprak ook erg sympathiek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:49 schreef S_E het volgende:
Ik begin Niels nog sympathiek te vinden.
En dat zegt heel veel over Arno
Is het omdat ze een soort Abba-kapsel heeft? Of waarom?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 21:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik houd zo van alle ABBA-muziek onder de stukken uit Griekenland
Mama Mia! Die film (met veel muziek van ABBA) speelt op een Grieks eiland .quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is het omdat ze een soort Abba-kapsel heeft? Of waarom?
Oh, dat wist ik niet. Ik vind dat voortdurend spelen van ABBA hilarisch. De muziekkeuze is in het programma van meet af aan dubieus geweest, maar soms wordt het wel lollig. En ik kan wel raden hoeveel plezier ze er in de montage om hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Mama Mia! Die film (met veel muziek van ABBA) speelt op een Grieks eiland .
Niet mee eens. Ze heeft volkomen gelijk dat je de ander aan moet voelen en niet te hard van stapel moet lopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh zeker, maar die Mirjam is toch ook echt net helemaal niks
En bij elk iris - fragment is er ook gewoon een passend nummer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik vind dat voortdurend spelen van ABBA hilarisch. De muziekkeuze is in het programma van meet af aan dubieus geweest, maar soms wordt het wel lollig. En ik kan wel raden hoeveel plezier ze er in de montage om hebben.
Oooooooh! Ik had geen idee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de associatie vooral zat in blond haar en blauwe oogschaduw.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oooooooh! Ik had geen idee!![]()
Ik vond het al al te veel eer voor Iris als ze met Agneta vergeleken werd.
Geen idee. Ik snapte er weer weinig van. Ja, Thijz is te opdringerig, maar ze is daar ook in meegegaan. Waarom zou ze even weg willen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:30 schreef amaranta het volgende:
Maar ik heb het even gemist. Wat ging Yvonne doen? En waar?
Maar gód wat een verder onmogelijke vergelijking. Maarja, ik was dan ook altijd op Agneta.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vermoed toch dat de associatie vooral zat in blond haar en blauwe oogschaduw.
Ik gooi hem er weer in: kijk eens welke (inmiddels 4) mannen ze heeft gekregen. Man, man, man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh zeker, maar die Mirjam is toch ook echt net helemaal niks
Precies dit. Maar vooral hetgeen over Thijz.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze heeft volkomen gelijk dat je de ander aan moet voelen en niet te hard van stapel moet lopen.
Thijz is in ieder geval een man die daar niks mee kan. Die gaat weer van 0 naar 100 en het is een kwestie van tijd voor 100 ineens 0 wordt.
En daar heeft Iris veel gevoel bij, ze wordt ook soms Donna genoemd door de locals.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:10 schreef S_E het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je mag hier niks spoileren, heur.
Klopt, dat is ook niet bestquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gooi hem er weer in: kijk eens welke (inmiddels 4) mannen ze heeft gekregen. Man, man, man.
Ze was de camper aan het opruimen en zo ook de vaas met bloemen die ze daar had staan. Ik denk dat ze enigszins gekscherend citeerde uit een klassiek toneelspel. Ze is actrice.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Iris zo op de rommel van Jan zat te mopperen nadat hij uitgebreid had gekookt en we hem ‘s ochtends de was zagen ophangen terwijl de staart weer eens niks zat te doen… geen woorden voor. Steeds als je denkt dat je weet hoe vreselijk Iris is, weet ze nieuwe bronnen van ergernis aan te boren.
Verder was er nog de hand van Thijz, die wel heel diep tussen de billen van Yvonne gleed. En WTF was Yvonne aan het doen met die halfdode bos bloemen van de brem? Ik heb me bescheurd om de Candlelightmuziek eronder.
Het was weer een juweeltje, deze aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |