aan het eind van dit seizoen hebben we de voorjaarsschoonmaak al helemaal op ordequote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:38 schreef PirE het volgende:
Arno aflevering is al een minpuntje. Een mens kan maar zoveel opruimen.
Ik kan Arno gewoon niet handelenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die lelijke r uit het oosten bij Arno kan ik gewoon niet handelen.
vreselijk irritant. vooral bij woorden die eindigen op een r, rekt hij die r extra lang.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die lelijke r uit het oosten bij Arno kan ik gewoon niet handelen.
Idd, leek op het eerste gezicht wel goed te passen maar ze komt nogal dommig over. Kan niet met hem levelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Susan is net te simpel. Robert Jan wil Margreeth.
Die ex heeft bij Boulevard gezegd dat hij wil jagen. Ironisch genoeg heeft hij vaker gezegd dat de vrouw ook wat moet laten zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef kibo het volgende:
Die Schotse kakker klaagt wel maar bakt er zelf ook weinig van qua avances.
Had r allang even goed kunnen pakken terwijl die ander op de pot zat.
Nog steeds geen plekje bij Ajax bemachtigd?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef Silenus het volgende:
Echt, wat ik me vaak afvraag, hoe kan zo’n mongool als Albert nou zo rijk/succesvol zijn. Hij moet toch ooit serieus genomen zijn in de zakenwereld. En wat doe ik dan verkeerd. :’)
hij prijst eerst alles aan en van de dames en dan begint hij de negatieve puntjes op te noemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:41 schreef kibo het volgende:
Die Schotse kakker klaagt wel maar bakt er zelf ook weinig van qua avances.
Had r allang even goed kunnen pakken terwijl die ander op de pot zat.
verrek, Mike is er ook nog. ik was hem alwéér vergetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Albert wil Joyce
Mike wil Noor
Robert Jan wil Margreeth
Hij zoekt Els qua lifestyle. Hij zoekt alleen iets wat er beter uitziet. En hij zoekt geen schoothondje zoals Els helaas steeds was.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:46 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij prijst eerst alles aan en van de dames en dan begint hij de negatieve puntjes op te noemen.
Ik ben benieuwd of er nog een laatste vrouw gaat komen daar of heeft hij ze nu allemaal gezien?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zoekt Els qua lifestyle. Hij zoekt alleen iets wat er beter uitziet. En hij zoekt geen schoothondje zoals Els helaas steeds was.
Margreeth kwam bijna als kermisklant binnen maar bleek best een leuke babbel te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |