Money, money, money.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Donna het volgende:
Waarom vinden al die vrouwen Albert leuk. Wat is dit?
Gecast. Willen graag op tv.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:45 schreef Donna het volgende:
Waarom vinden al die vrouwen Albert leuk. Wat is dit?
Echt hè?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:50 schreef Donna het volgende:
Niels is echt bitchy trouwens nu er 1 is die misschien wel concurrentie is.
Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:31 schreef S_E het volgende:
Ik begin mijn interesse wat te verliezen. Merk dat ik het met een half oog kijk.
Het gedrag van Albert is gewoon te absurd. Anja is elke keer hetzelfde, Arno vind ik sowieso niets. RJ is ook telkens zelfde laken een pak.
Iets lagerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
In z'n sjaakquote:
Dit was zulks ongemakkelijke tv dat ik het bijna niet aan kon zienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechtnieuwsgesprek dat Albert met Sandra voerde, is wat mij betreft tegelijkertijd het hoogtepunt en dieptepunt van dit seizoen. Hij bracht het slechte nieuws en wilde dat ze gewoon wegging. Ze bleef zitten. Hij ging opzichtig ongemakkelijk om zich heen kijken. Wil je nog een kopje thee, vroeg ze. En dus verviel Albert in zijn gebruikelijke rol en liet hij zich maar weer eens bedienen. Die man lijkt op alle fronten (intellectueel, emotioneel, sociaal) zwakzinnig te zijn.
Monique is een Big Brother kandidaat. Die pakt en er is voor elke minuut op tv. En met een minimale 2 miljoen kijkers is dat dan wel succesvol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Hij is wel labiel en chaotisch.”
“Ja, en ongeïnteresseerd.”
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
“Ja, interessant! Een interessante man!”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
En die Monique blijft er gewoon zitten…
Heel fascinerend inderdaad. Ik denk dat de deelnemers toch een soort druk voelen om de B&B-kandidaat vooral leuk te vinden. Je doet mee met een (door miljoenen bekeken) programma, je reist af naar een ander land, dat is een behoorlijke stap. Dan zal je niet snel zeggen dat de kandidaat eigenlijk een mafklapper is en direct weer je koffers pakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
Monique is net zo ziek, maar ex BB dat zegt ook veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
En dat weet hij zelf ook trouwens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:02 schreef Document1 het volgende:
Albert is alleen interessant als flappentap.
Ja, echt zo'n gek gesprekquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:41 schreef De_Melkboer het volgende:
(Ik zag een variant hierop voorbij komen) Onweerstaanbaar toch
[ link | afbeelding ]
Een bad met een historie inmiddels:
https://www.gids.tv/video(...)wilde-met-ons-in-bad
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Blues het volgende:
Ik snap de bijstand tekst ook niet.
Ik kwam dit tegen net:
https://www.shownieuws.nl(...)les-komt-naar-buiten
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.
Oh, zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 20:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat er bedoeld wordt dat hij die vrouwen alleen kan krijgen door zijn geld. Niet als hij in de bijstand zou zitten.
Ja en? Dat geldt voor heel veel mannen met geld ja. Die trekken dat soort vrouwen aan. Ik zou er niet aan moeten denken. Veel geld hebben is makkelijk natuurlijk, maar dan wil ik het wel zelf verdiend hebben. Als je dan zo'n lelijke patser neukt om dat hij veel geld heeft ben je eigenlijk gewoon een prostituee.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, zo.
Maar geldt dat niet voor heel veel mannen? Ik noem een Peter Gilis. Menig voetballer.
Nee, Debbie is goud waard geweest met het aandragen van kandidaat Albert.quote:Op zondag 1 september 2024 14:56 schreef DKUp het volgende:
Debbie heeft iets te veel invloed op dit seizoen gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Dotteke op 02-09-2024 07:06:40 (In spoiler gezet) ]
quote:Op zondag 1 september 2024 19:03 schreef Chanel5 het volgende:
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O sorry, ik heb niet vooruit gekeken(doe ik niet) maar zag het als voorstukje gewoon bij boulevard, daar kon iedereen het eigenlijk zien.quote:Op maandag 2 september 2024 15:10 schreef Clubman het volgende:
[..]
RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8
Ik wil in geen enkele B&B zitten maar deze zeker niet.quote:Op maandag 2 september 2024 20:41 schreef Toine51 het volgende:
Bij al deze sneuneuzen ga je toch never nooit niet een kamer boeken?
Nou ja krachttraining... met de gewichtjes van Mirjamquote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk met wat vertraging. David doet krachttraining met zijn vette lichaam.
Hopelijk trek je met de reclame bijquote:
Nouuuuuuuu.quote:Op maandag 2 september 2024 20:46 schreef DKUp het volgende:
Ik kijk met wat vertraging. David doet krachttraining met zijn vette lichaam.
Alleen in Zuid-Europa sta je niet voor schut met die sigaret op die leeftijd.quote:Op maandag 2 september 2024 20:51 schreef DKUp het volgende:
Lekker dun haar
ABBA
Afscheid
YAHMAAAHMS
Roken
Bij haar passen mannen van een ander kaliber. Het type dat niet afkomt op een oproepje op tv en zich dan laat exploiteren.quote:Op maandag 2 september 2024 20:47 schreef DKUp het volgende:
De volgende man waar Mirjam niks mee heeft.
Haar theme
Dit.quote:Op maandag 2 september 2024 20:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij haar passen mannen van een ander kaliber. Het type dat niet afkomt op een oproepje op tv en zich dan laat exploiteren.
Te popperig. (Voor hem.)quote:
Haar grote broer.quote:Op maandag 2 september 2024 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Noemt Iris Jan nou zijn grote broer?![]()
![]()
Vind je het gek dat hij vertrekt, dit wisten we nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |