Dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:31 schreef S_E het volgende:
Ik begin mijn interesse wat te verliezen. Merk dat ik het met een half oog kijk.
Het gedrag van Albert is gewoon te absurd. Anja is elke keer hetzelfde, Arno vind ik sowieso niets. RJ is ook telkens zelfde laken een pak.
Iets lagerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:44 schreef DKUp het volgende:
Kriebels in zijn buik voor Monique en Joyce………….
In z'n sjaakquote:
Dit was zulks ongemakkelijke tv dat ik het bijna niet aan kon zienquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
Het slechtnieuwsgesprek dat Albert met Sandra voerde, is wat mij betreft tegelijkertijd het hoogtepunt en dieptepunt van dit seizoen. Hij bracht het slechte nieuws en wilde dat ze gewoon wegging. Ze bleef zitten. Hij ging opzichtig ongemakkelijk om zich heen kijken. Wil je nog een kopje thee, vroeg ze. En dus verviel Albert in zijn gebruikelijke rol en liet hij zich maar weer eens bedienen. Die man lijkt op alle fronten (intellectueel, emotioneel, sociaal) zwakzinnig te zijn.
Monique is een Big Brother kandidaat. Die pakt en er is voor elke minuut op tv. En met een minimale 2 miljoen kijkers is dat dan wel succesvol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Hij is wel labiel en chaotisch.”
“Ja, en ongeïnteresseerd.”
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
“Ja, interessant! Een interessante man!”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
En die Monique blijft er gewoon zitten…
Heel fascinerend inderdaad. Ik denk dat de deelnemers toch een soort druk voelen om de B&B-kandidaat vooral leuk te vinden. Je doet mee met een (door miljoenen bekeken) programma, je reist af naar een ander land, dat is een behoorlijke stap. Dan zal je niet snel zeggen dat de kandidaat eigenlijk een mafklapper is en direct weer je koffers pakken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
Sandra en Monique zijn ook niet helemaal lekker. Een gemiddeld gesprek tussen hen beiden over Albert:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Dat masker viel bij Sandra ineens af toen ze naar huis werd gestuurd. Op dat moment probeerde ze Monique nog te bewerken: “In jou is hij ook niet geïnteresseerd, hè!”
Monique is net zo ziek, maar ex BB dat zegt ook veelquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:48 schreef Claudia_x het volgende:
“Ja.”
<stilte>
“Leuk hè?”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |