abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214829137
"ik geloof dat ik dol ben op jou"

de liefste opmerking van het seizoen tot nu toe. en dat van thijz *;
pi_214829170
tranen in de ogen bij het zien van het intro filmpje van arno.

henk jan heeft een wierook-vergiftiging?
pi_214829312
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 21:38 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
eindelijk een stukje spiritualiteit in dit seizoen :)
Correctie: spieruwaliteit 😉
pi_214829354
Een paar dagen in Nederland en Albert ziet er nog 10 jaar ouder uit
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:17:15 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214829379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 21:53 schreef JOHANK88 het volgende:
"dan vraag ik me toch af wat dat is met het getal 4"

nou kerel, het is vannacht 4 graden in de caravan waar je in moet slapen,
terwijl niels en arno lekker op de bank liggen met een bakje lays chips :)
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214829397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Een paar dagen in Nederland en Albert ziet er nog 10 jaar ouder uit
ik denk dat hij in het vliegtuig flink wat glaasjes achterover heeft geslagen. hij lalt ook een beetje.
pi_214829407
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of er nog een laatste vrouw gaat komen daar of heeft hij ze nu allemaal gezien?
Ik heb geen flauw idee. :) Ik weet alleen dat we nog een week of 2 aan afleveringen hebben dus ik geniet intens omdat ik weet dat het straks stopt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 23:08:02 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_214829889
Is het verplichte kledingkost bij homo's om zo'n mouwloos ondergoedhempje te dragen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 28 augustus 2024 @ 23:19:02 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214829973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ah ja, ik meende dat een keer eerder te hebben opgevangen. Klaarblijkelijk is ze ook zo geïntroduceerd, maar dat heb ik toen gemist:

[ afbeelding ]
Slauerhoff!

https://www.dbnl.org/teks(...)03200901_01_0064.php
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214830004
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:08 schreef golfer het volgende:
Is het verplichte kledingkost bij homo's om zo'n mouwloos ondergoedhempje te dragen?
Viel mij ook al op, ook beide nog van het merk Diesel.
pi_214831992
Om zo'n kasteel tot hotel en restaurants te verbouwen en succesvol te runnen, moet je wel wat kunnen.

Het hebben van geld alleen is op lange na niet genoeg daarvoor. Je hebt specifieke ondernemers skills nodig. Ook lijkt hij de juiste poppetjes <nee niet te tinnen soldaatjes> op de juiste plek in de organisatie aan het werk te hebben. Het oogt alsof hij managed op enige afstand en dan moet je de boel echt goed voor elkaar hebben.

Vreemd genoeg wekt hij alles behalve de indruk in dat opzicht een capabel persoon te zijn. (hoewel ik er niet aan twijfel dat hij dat is)

Z'n omgang met de dames is tenenkrommend. De succesvol ondernemer durft niemand naar huis te sturen. Elke dame mag die conclusie zelf trekken en we horen dan Albert een zucht van verlichting slaken als zij die mededeelt.

Na z'n kindjes gezien te hebben kwam Albert tot de conclusie dat 'Veiligheid' het thema moet worden. Platte sex zoals met de Poolse zet Albert even op een zijsprong, totdat hij daar weer aan toe is of voor bezwijkt. Maar ook omdat het hem een relatief kleine afterburner had opgeleverd. Albert loste dat op met de magische woorden: "Sjaak, afff" !!" Deze eenvoud en efficientie, dat kunnen alleen de allerbesten ;-)

Joyce heeft met een baby-stemmetje uitgesproken dat zij opzoek is naar een papa als lover, dus zij past perfect in dit 'Veiligheids' profiel.

Daarnaast vermoed ik dat Albert een <klein> alcohol issue heeft. Hij grijpt op sommige momenten manisch naar water omdat hij zichzelf niet lijkt te vertrouwen. Hij wilt die ellende niet achteraf op tv terugzien. Als hij wel drinkt dan is het al snel feest. Kan een gezellige man zijn met drank en goede muziek op, maar daarna ......... ;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 29-08-2024 13:47:42 ]
pi_214832542
Albert is helemaal in love met Joyce maar na Monique wat langer gezien te hebben vindt hij haar ook wel leuk, wat een creep die vent.

Thijz ontpopt zich als een verliefde puber, wat een verschil met eerst. Hij moest eerst ontdooien en de juiste tegenkomen??? Het heeft wel iets, eens kijken of het zo blijft.
pi_214832587
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 10:44 schreef Bever_NL het volgende:
Om zo'n kasteel tot hotel en restaurants te verbouwen en succesvol te runnen, moet je wel wat kunnen.

Het hebben van geld alleen is op lange na niet genoeg daarvoor. Je hebt specifieke ondernemers skills nodig. Ook al lijkt hij nu de juiste poppetjes <nee niet te tinnen soldaatjes> op de juiste plek in de organisatie aan het werk te hebben. Het oogt alsof hij managed op enige afstand en dan moet je de boel echt goed voor elkaar hebben.

Vreemd genoeg wekt hij alles behalve de indruk in dat opzicht een capabel persoon te zijn. (hoewel ik er niet aan twijfel dat hij dat is)

Z'n omgang met de dames is tenenkrommend. De succesvol ondernemer durft niemand naar huis te sturen. Elke dame mag die conclusie zelf trekken en we horen dan Albert een zucht van verlichting slaken als zij die mededeelt.

Na z'n kindjes gezien te hebben kwam Albert tot de conclusie dat 'Veiligheid' het thema moet worden. Platte sex zoals met de Poolse zet Albert even op een zijsprong, totdat hij daar weer aan toe is of voor bezwijkt. Maar ook omdat het hem een relatief kleine afterburner had opgeleverd. Albert loste dat op met de magische woorden: "Sjaak, af" !!" Deze eenvoud en efficientie, dat kunnen alleen de allerbesten ;-)

Joyce heeft met een baby-stemmetje uitgesproken dat zij opzoek is naar een papa als lover, dus zij past perfect in dit 'Veiligheids' profiel.

Daarnaast vermoed ik dat Albert een <klein> alcohol issue heeft. Hij grijpt op sommige momenten manisch naar water omdat hij zichzelf niet lijkt te vertrouwen. Hij wilt die ellende niet achteraf op tv terugzien. Als hij wel drinkt dan is het al snel feest. Kan een gezellige man zijn met drank en goede muziek op maar daarna ......... ;-)
Misschien is zij van Griekenland wel wat voor hem(kan even niet op de naam komen) en hij voor haar, houden beide van een borrel....en sex

[ Bericht 0% gewijzigd door Chanel5 op 29-08-2024 12:49:32 ]
pi_214833017
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 12:16 schreef Chanel5 het volgende:
Misschien is zij van Griekenland wel wat voor hem(kan even niet op de naam komen) en hij voor haar, houden beide van een borrel....en sex
Zeker niet !! Albert houdt niet van vruchten die overdatum zijn. Dat is hij zelf al en daar heeft hij genoeg aan.

Albert houdt van relatief jong.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 14:32:58 #191
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214833446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 23:27 schreef Remco het volgende:

[..]
Viel mij ook al op, ook beide nog van het merk Diesel.
lol . sinds een paar weken luister ik ook de podcasts :@ en daar hadden ze het ook al over die Diesel crop tops van Arno en Niels oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 29 augustus 2024 @ 14:37:52 #192
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214833473
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 23:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh ja, dit was er ook nog.

[ x ]
Kabouter plop
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 29 augustus 2024 @ 14:48:40 #193
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_214833535
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 22:56 schreef Claudia_x het volgende:
Dat Iris zo op de rommel van Jan zat te mopperen nadat hij uitgebreid had gekookt en we hem ‘s ochtends de was zagen ophangen terwijl de staart weer eens niks zat te doen… geen woorden voor. Steeds als je denkt dat je weet hoe vreselijk Iris is, weet ze nieuwe bronnen van ergernis aan te boren.

Verder was er nog de hand van Thijz, die wel heel diep tussen de billen van Yvonne gleed. En WTF was Yvonne aan het doen met die halfdode bos bloemen van de brem? Ik heb me bescheurd om de Candlelightmuziek eronder.

Het was weer een juweeltje, deze aflevering.
Iris is een opportunist , vieze vrouw , ik kan er niets anders van maken .
Ik had gisteren al gehoopt dat Jan weg zou gaan, hopelijk vanavond :@
Ik heb de hand van Thijz gelukkig gemist :o Ik weet niet precies wat het is maar ik heb bij die Yvonne vanaf het begin het gevoel gehad dat zij toneel speelt , in die zin klopt het wel (zoals ik zie hoe ze doet , wat ze zegt , hoe ze iets zegt , en alles heel oppervlakkig houdt. Thijz is wel veranderd en dat is niet gepeeld imo .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214833775
Aan de 'vermarkting' van Arno tot hoofdprijs zou een apart programma gewijd kunnen worden.

Niets is dus onmogelijk in deze wereld en die goddelijke kale gelooft er zelf ook nog in.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bever_NL op 29-08-2024 15:46:51 ]
pi_214834944
Albert is hopelijk een ziek typetje. Bizar dat al die vrouwen erin trappen :') _O-
SOONY
pi_214835356
Albert werd net behoorlijk afgebrand in Boulevard.
Ook de deskundige van MAFS was niet zuinig met zijn commentaar en noemde hem een hufter.
pi_214835935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ook de deskundige van MAFS was niet zuinig met zijn commentaar
Die MAFS deskundige <kuch> heeft kwa inschattingsvermogen een uitstekend track-record _O-
  Moderator / Colorchick donderdag 29 augustus 2024 @ 20:41:50 #198
382129 crew  Donna
pi_214837029
Ik vind Anja aan de ene kant leuk en aan de andere kant horror. _O-
Weet niet wat het is.
  Moderator / Colorchick donderdag 29 augustus 2024 @ 20:45:33 #199
382129 crew  Donna
pi_214837088
Waarom vinden al die vrouwen Albert leuk. Wat is dit? -O-
pi_214837091
Flashback naar BZV seizoen 3 ofzo. Met de procenten.
Jezus, ben je in je 50/60, geef je elkaar cijfers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')