abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214796404
quote:
83s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Djeez hij begint toch zelf over biowapens? Hij legt dat verband. Dat is juist het punt.

Dat verband mag hij toch leggen? Nogmaals dit is een zinloze discussie als de context van die uitspraken ontbreekt. Zoals ik al eerder aangaf is de uitspraak op zichzelf staand behoorlijk racistisch maar er is een reden dat hij tot deze conclusie komt. Het heeft weinig zin om het hier over te hebben zonder dat we de rest van het verhaal horen.
pi_214796420
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat verband mag hij toch leggen? Nogmaals dit is een zinloze discussie als de context van die uitspraken ontbreekt. Zoals ik al eerder aangaf is de uitspraak op zichzelf staand behoorlijk racistisch maar er is een reden dat hij tot deze conclusie komt. Het heeft weinig zin om het hier over te hebben zonder dat we de rest van het verhaal horen.
Nee dat verband mag hij niet leggen als hij geen bewijs heeft dat de VS (of China) betrokken is bij het maken van biowapens.

Dat is een complottheorie van Russische makelij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 24-08-2024 22:27:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214796430
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zo ver was ik ook al, maar weet jij hoe RFK bij de conclusie komt dat Chinezen en Ashkenazi Joden er minder last van hebben gehad dan de rest van de wereld? Dat is de essentie van het hele verhaal en zolang we dat niet weten kunnen we niet oordelen of dit een foute uitspraak was of niet. Zo moeilijk is dat toch niet?
Wat mij dan weer bevreemdt is dat jij bereid bent hem het voordeel van de twijfel te geven en hamert op de context, maar vervolgens geen enkele moeite doet om te onderzoeken of die 'conclusie' hout snijdt.

Als je zo iemand steunt wil je er toch zeker van zijn dat hij geen krankzinnige antisemitische uitspraken doet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214796452
quote:

[..]
Je weet dat de ''conclusies' die schuilgaan achter complottheorieën vaak nogal dubieus van aard zijn?
pi_214796521
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je weet dat de ''conclusies' die schuilgaan achter complottheorieën vaak nogal dubieus van aard zijn?
Om te bewijzen dat zwanen wit zijn:
Moet je witte zwanen tellen om te bewijzen dat alle zwanen wit zijn, ipv zoeken naar zwarte zwanen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:37:34 #56
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214796742
quote:

[..]
De reden is dat hij knettergek is, uit zin nek lult en er rare complottheorieën op nahoudt. Die conclusie kan ik daar vrij gemakkelijk aan verbinden zonder 'de rest van het verhaal' te horen.Doe niet alsof dit soort lulkoek meer aandacht verdient en/of de een of andere diepere bodem zou hebben. Als morgen iemand weer eens gaat roepen dat de aarde stiekem toch plat is, roep ik ook niet dat dat met een reden gezegd wordt (anders dat iemand knettergek of achterlijk is) en we eerst de rest van dat verhaal aan moeten horen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214796826
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 22:37 schreef JAM het volgende:

[..]
De reden is dat hij knettergek is, uit zin nek lult en er rare complottheorieën op nahoudt. Die conclusie kan ik daar vrij gemakkelijk aan verbinden zonder 'de rest van het verhaal' te horen.Doe niet alsof dit soort lulkoek meer aandacht verdient en/of de een of andere diepere bodem zou hebben. Als morgen iemand weer eens gaat roepen dat de aarde stiekem toch plat is, roep ik ook niet dat dat met een reden gezegd wordt (anders dat iemand knettergek of achterlijk is) en we eerst de rest van dat verhaal aan moeten horen.
Nee joh volgens @Chivaz moeten de Democraten en zijn familie zich juist af gaan vragen waarom hij zich bij hen niet meer thuisvoelt! Want hij was Democraat!

:') :|W 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214797471
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee joh volgens @:Chivaz moeten de Democraten en zijn familie zich juist af gaan vragen waarom hij zich bij hen niet meer thuisvoelt! Want hij was Democraat!

:') :|W 8)7
Ik ga nog steeds voor de hersenworm theorie.
pi_214797472
Voormalig National Security Advisor onder Trump doet ook een boekje open:

twitter
pi_214797519
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik ga nog steeds voor de hersenworm theorie.

Nah, dat dat iets van zijn hersens heeft gevroten lijkt meer wat te zijn geweest vanwege zijn scheiding destijds.
pi_214797614
quote:
6s.gif Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
Voormalig National Security Advisor onder Trump doet ook een boekje open:

[ x ]
Zo moeilijk is het voor mij eigenlijk niet. Trump is een bully, bullies zijn eigenlijk gewoon lafaards en ook meestal mensen die naar beneden schoppen en naar boven likken en blijkbaar ziet hij Poetin als zijn meerdere. Hij zou graag Poetin willen zijn en Poetins macht hebben.
pi_214797671
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zo moeilijk is het voor mij eigenlijk niet. Trump is een bully, bullies zijn eigenlijk gewoon lafaards en ook meestal mensen die naar beneden schoppen en naar boven likken en blijkbaar ziet hij Poetin als zijn meerdere. Hij zou graag Poetin willen zijn en Poetins macht hebben.
Ja idd. Putin heeft hem natuurlijk ook lekker gegroomed al jaren voor hij presidentskandidaat werd (the Miss Universe pageant, Moscow Towers en uiteraard bakken met Russisch geld). In wezen heeft hij Trump indirect aangemoedigd zich kandidaat te stellen en ook daadwerkelijk geholpen te winnen. Putin weet wel hoe je mensen manipuleert om ze vervolgens zelf te kunnen gebruiken voor zijn eigen agenda.

twitter

twitter

Maar ja voor McMaster is het natuurlijk ook moeilijk zich in te leven in iemand als Trump die het landsbelang totaal onbelangrijk vindt tenzij het hemzelf iets oplevert. Hij weet niet eens wat het landsbelang is in het grote geheel van de ontzettend complexe machtsverhoudingen in de wereld. Hij heeft te maken met een onwetende president met een gedragsstoornis.

Zijn Chief of Staff John Kelly was zich daar veel meer van bewust:

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 25-08-2024 01:38:28 ]
pi_214797824
Ow Trump's 'Black jobs' zijn nu ook 'Hispanic jobs'

twitter
pi_214797840
The Foo Fighters kunnen aan de lange lijst worden toegevoegd :lijstje:

twitter

Isaac Hayes III krijgt zijn Emergency Hearing:

twitter
  zondag 25 augustus 2024 @ 08:25:41 #65
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_214797978
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_214798220
Wow! De polls…nu gaan stemmen! Hup U.SA.

Wat betreft Taylor Swift:
I.p.v. Russische biljonairs die Musk in staat stellen om twitter te kopen en te verknallen als nieuwsgaring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 augustus 2024 @ 09:37:01 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_214798264
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Als je concludeert dat politici zoals geert wilders al 15 jaar beveiliging nodig heeft, baudet een aantal keer fysiek is belaagd, een moordaanslag op kennedy en trump is gepleegd, onlangs ook in Tsjechie meen ik een rechtse premier neergestoken. Dan uiteraard niet te vergeten een Pim Fortuyn die is vermoord en een Hans Janmaat die het leven onmogelijk is gemaakt. Zo kan ik nog tientallen voorbeelden bedenken.
Kom jij maar lekker aanzetten met die onzinnige grafiekjes, maar ik hou het liever bij de feiten
Altijd bijzonder hoe extreemrechtsen altijd spontaan vergeten welke enige Nederlandse politicus daadwerkelijk vermoord is in de laatste twintig jaar.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_214798282
quote:
17s.gif Op zondag 25 augustus 2024 08:25 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 25 augustus 2024 @ 09:43:40 #69
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_214798286
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 09:42 schreef Viesdik het volgende:

[..]
:')
?
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_214798327
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2024 09:37 schreef speknek het volgende:

[..]
Altijd bijzonder hoe extreemrechtsen altijd spontaan vergeten welke enige Nederlandse politicus daadwerkelijk vermoord is in de laatste twintig jaar.
De 41 steken kwamen van rechts zou @Viesdik zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 25-08-2024 10:10:23 ]
pi_214798333
Viesdik heeft niets met grafieken en stomme feiten enzo, die vertrouwt gewoon op z'n gevoel.
pi_214798383
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Viesdik heeft niets met grafieken en stomme feiten enzo, die vertrouwt gewoon op z'n gevoel.
Dat gevoel zie ik ook altijd terug op fok: als er geweld van links komt gaat het hele topic over hoe gewelddadig links is. Als geweld van rechts komt gaat 90% van het topic over hoe gewelddadig links is. De overige 10% gaat over mensen die tot wanhoop worden gedreven omdat de overheid niet na ze luistert.
Цой жив
pi_214798422
twitter

quote:
Donald Trump is trying to brush off the fact that he shared A.I.-generated images of Taylor Swift endorsing his campaign to his Truth Social account earlier this week, now claiming that he doesn’t know “anything about them.”

“I don’t know anything about them, other than somebody else generated them,” Trump told Fox Business correspondent Gary Trimble after his campaign event in Asheboro, North Carolina, on Wednesday. “I didn’t generate them.”
One fabricated image shared by Trump of the notoriously litigious pop star had Swift clad in red, white, and blue, posing like Uncle Sam before an American flag emblazoned with the text: “Taylor wants YOU to vote for Donald Trump.”

“I accept!” Trump captioned the image.
pi_214798551
twitter

Het verschil tussen leiderschap en een volger. In het geval van Kamala Harris, waar is de geheime dienst? Vooral na de moordaanslag op Trump zou zoiets nooit meer mogen gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')