Dat verband mag hij toch leggen? Nogmaals dit is een zinloze discussie als de context van die uitspraken ontbreekt. Zoals ik al eerder aangaf is de uitspraak op zichzelf staand behoorlijk racistisch maar er is een reden dat hij tot deze conclusie komt. Het heeft weinig zin om het hier over te hebben zonder dat we de rest van het verhaal horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Djeez hij begint toch zelf over biowapens? Hij legt dat verband. Dat is juist het punt.
Nee dat verband mag hij niet leggen als hij geen bewijs heeft dat de VS (of China) betrokken is bij het maken van biowapens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat verband mag hij toch leggen? Nogmaals dit is een zinloze discussie als de context van die uitspraken ontbreekt. Zoals ik al eerder aangaf is de uitspraak op zichzelf staand behoorlijk racistisch maar er is een reden dat hij tot deze conclusie komt. Het heeft weinig zin om het hier over te hebben zonder dat we de rest van het verhaal horen.
Wat mij dan weer bevreemdt is dat jij bereid bent hem het voordeel van de twijfel te geven en hamert op de context, maar vervolgens geen enkele moeite doet om te onderzoeken of die 'conclusie' hout snijdt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook al, maar weet jij hoe RFK bij de conclusie komt dat Chinezen en Ashkenazi Joden er minder last van hebben gehad dan de rest van de wereld? Dat is de essentie van het hele verhaal en zolang we dat niet weten kunnen we niet oordelen of dit een foute uitspraak was of niet. Zo moeilijk is dat toch niet?
Je weet dat de ''conclusies' die schuilgaan achter complottheorieën vaak nogal dubieus van aard zijn?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat verband mag hij toch leggen? Nogmaals dit is een zinloze discussie als de context van die uitspraken ontbreekt. Zoals ik al eerder aangaf is de uitspraak op zichzelf staand behoorlijk racistisch maar er is een reden dat hij tot deze conclusie komt. Het heeft weinig zin om het hier over te hebben zonder dat we de rest van het verhaal horen.
Om te bewijzen dat zwanen wit zijn:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat de ''conclusies' die schuilgaan achter complottheorieën vaak nogal dubieus van aard zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De reden is dat hij knettergek is, uit zin nek lult en er rare complottheorieën op nahoudt. Die conclusie kan ik daar vrij gemakkelijk aan verbinden zonder 'de rest van het verhaal' te horen.Doe niet alsof dit soort lulkoek meer aandacht verdient en/of de een of andere diepere bodem zou hebben. Als morgen iemand weer eens gaat roepen dat de aarde stiekem toch plat is, roep ik ook niet dat dat met een reden gezegd wordt (anders dat iemand knettergek of achterlijk is) en we eerst de rest van dat verhaal aan moeten horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee joh volgens @Chivaz moeten de Democraten en zijn familie zich juist af gaan vragen waarom hij zich bij hen niet meer thuisvoelt! Want hij was Democraat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:37 schreef JAM het volgende:
[..]
De reden is dat hij knettergek is, uit zin nek lult en er rare complottheorieën op nahoudt. Die conclusie kan ik daar vrij gemakkelijk aan verbinden zonder 'de rest van het verhaal' te horen.Doe niet alsof dit soort lulkoek meer aandacht verdient en/of de een of andere diepere bodem zou hebben. Als morgen iemand weer eens gaat roepen dat de aarde stiekem toch plat is, roep ik ook niet dat dat met een reden gezegd wordt (anders dat iemand knettergek of achterlijk is) en we eerst de rest van dat verhaal aan moeten horen.
Ik ga nog steeds voor de hersenworm theorie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee joh volgens @:Chivaz moeten de Democraten en zijn familie zich juist af gaan vragen waarom hij zich bij hen niet meer thuisvoelt! Want hij was Democraat!
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor de hersenworm theorie.
Zo moeilijk is het voor mij eigenlijk niet. Trump is een bully, bullies zijn eigenlijk gewoon lafaards en ook meestal mensen die naar beneden schoppen en naar boven likken en blijkbaar ziet hij Poetin als zijn meerdere. Hij zou graag Poetin willen zijn en Poetins macht hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef Kijkertje het volgende:
Voormalig National Security Advisor onder Trump doet ook een boekje open:
[ x ]
Ja idd. Putin heeft hem natuurlijk ook lekker gegroomed al jaren voor hij presidentskandidaat werd (the Miss Universe pageant, Moscow Towers en uiteraard bakken met Russisch geld). In wezen heeft hij Trump indirect aangemoedigd zich kandidaat te stellen en ook daadwerkelijk geholpen te winnen. Putin weet wel hoe je mensen manipuleert om ze vervolgens zelf te kunnen gebruiken voor zijn eigen agenda.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het voor mij eigenlijk niet. Trump is een bully, bullies zijn eigenlijk gewoon lafaards en ook meestal mensen die naar beneden schoppen en naar boven likken en blijkbaar ziet hij Poetin als zijn meerdere. Hij zou graag Poetin willen zijn en Poetins macht hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd bijzonder hoe extreemrechtsen altijd spontaan vergeten welke enige Nederlandse politicus daadwerkelijk vermoord is in de laatste twintig jaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef Viesdik het volgende:
Als je concludeert dat politici zoals geert wilders al 15 jaar beveiliging nodig heeft, baudet een aantal keer fysiek is belaagd, een moordaanslag op kennedy en trump is gepleegd, onlangs ook in Tsjechie meen ik een rechtse premier neergestoken. Dan uiteraard niet te vergeten een Pim Fortuyn die is vermoord en een Hans Janmaat die het leven onmogelijk is gemaakt. Zo kan ik nog tientallen voorbeelden bedenken.
Kom jij maar lekker aanzetten met die onzinnige grafiekjes, maar ik hou het liever bij de feiten
quote:
De 41 steken kwamen van rechts zou @Viesdik zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Altijd bijzonder hoe extreemrechtsen altijd spontaan vergeten welke enige Nederlandse politicus daadwerkelijk vermoord is in de laatste twintig jaar.
Dat gevoel zie ik ook altijd terug op fok: als er geweld van links komt gaat het hele topic over hoe gewelddadig links is. Als geweld van rechts komt gaat 90% van het topic over hoe gewelddadig links is. De overige 10% gaat over mensen die tot wanhoop worden gedreven omdat de overheid niet na ze luistert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Viesdik heeft niets met grafieken en stomme feiten enzo, die vertrouwt gewoon op z'n gevoel.
quote:Donald Trump is trying to brush off the fact that he shared A.I.-generated images of Taylor Swift endorsing his campaign to his Truth Social account earlier this week, now claiming that he doesn’t know “anything about them.”
“I don’t know anything about them, other than somebody else generated them,” Trump told Fox Business correspondent Gary Trimble after his campaign event in Asheboro, North Carolina, on Wednesday. “I didn’t generate them.”
One fabricated image shared by Trump of the notoriously litigious pop star had Swift clad in red, white, and blue, posing like Uncle Sam before an American flag emblazoned with the text: “Taylor wants YOU to vote for Donald Trump.”
“I accept!” Trump captioned the image.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |