Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
Ik had FP1 en FP2 niet gekeken. Hülkenberg in m'n team houden was misschien niet zo slim.
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm ingeruild voor Albon. Die is gediskwalificeerd ...
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinningquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, goed bezig. Ik denk dat Norris wel gaat winnen vandaag.
Die gaat de strijd aan met Zhou.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geef Albon ook een goede kans op de overwinning
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:07 schreef Recce het volgende:
Zouden ze nu ook beslag gaan leggen op m'n budget voor Hülkenberg?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je krijgt er Mazepin voor in de plaats.
Volgende keer vier keer gifgroen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, dan had ik maar, net als iedereen, 3 McLaren-onderdelen moeten nemen
Het wordt tijd dat de McLaren (en de Mercedes en de Ferrari) illegaal worden verklaard.quote:
quote:Ik heb wel mooi gescoord.
quote:
Ja, die colameneer doet het ook lekker.quote:Op maandag 2 september 2024 10:02 schreef Recce het volgende:
Het is een gek idee dat Williams nu ook opeens een optie is geworden.
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had bijna Norris vervangen door Leclerc ... bijna
Heb je gewisseld? Nee toch?quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat ging allemaal niet zo best voor mij.
Nope.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je gewisseld? Nee toch?
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik twijfelde over Leclerc maar ik wisselde niet omdat ik jou in vertwijfeling wilde brengen
Of Gasly, die is gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt dan. Volgende keer neem ik vier keer Ocon.
Ik neem het hele team wel dan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of Gasly, die is gediskwalificeerd.
Ik ook. Vanaf deze GP ben ik onoverwinnelijkquote:Op donderdag 19 september 2024 14:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga het helemaal anders doen deze keer.
In dat geval doe ik hetzelfde als altijd.quote:Op donderdag 19 september 2024 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf deze GP ben ik onoverwinnelijk
Die Verstappen moet gewoon opflikkeren. Naar Aston Martin of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2024 18:52 schreef Recce het volgende:
Nou, Verstappen kan er niets meer van. Misschien moet Ricciardo 'm maar vervangen bij Red Bull.
Lijkt me wel lastig naast Stroll. Straks blijkt dat Stroll ook nog beter is.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die Verstappen moet gewoon opflikkeren. Naar Aston Martin of zo.
Ja, ik weet ook niet of mijn verandering goed gaat uitpakken. Jij hebt wel veel geld uitgegevenquote:Op zaterdag 21 september 2024 21:31 schreef Recce het volgende:
Waarom heb ik nou m'n team veranderd ...
Ja, dat kun je dus beter niet doen. De managermanager is traag dit weekend.quote:Op zaterdag 21 september 2024 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet of mijn verandering goed gaat uitpakken. Jij hebt wel veel geld uitgegeven
Ik heb alleen een onderdeel Haas vervangen door Williams, verder flink gespaard.quote:Op maandag 23 september 2024 08:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kun je dus beter niet doen. De managermanager is traag dit weekend.
Ik dacht dat Leclerc het goed ging doen.quote:Op maandag 23 september 2024 09:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alleen een onderdeel Haas vervangen door Williams, verder flink gespaard.
Dan heb ik je weer vernederd met het verschil tussen Leclerc en Piastri.quote:Op maandag 23 september 2024 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat Leclerc het goed ging doen.Ik had Norris, Leclerc, Williams en McLaren.
Ik moest wel iets doen om de achterstand in te halen. Volgende keer neem ik 4x Sauber.quote:Op maandag 23 september 2024 09:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb ik je weer vernederd met het verschil tussen Leclerc en Piastri.
Ik overwoog Leclerc ook nog maar sparen leek me beter.
Je hebt nog even de tijd, ik zou voor Alpine gaanquote:Op maandag 23 september 2024 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest wel iets doen om de achterstand in te halen. Volgende keer neem ik 4x Sauber.
Of Perez? Misschien kan hij nog wereldkampioen worden?quote:Op maandag 23 september 2024 11:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt nog even de tijd, ik zou voor Alpine gaan
Perez en Strollquote:Op maandag 23 september 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Of Perez? Misschien kan hij nog wereldkampioen worden?
Daar zit wel potentie in. En dan VCARB erbij omdat die eindelijk van Ricciardo af zijn en Stake omdat daar Audi achter zit. Het zijn wel investeringen voor de lange termijn.quote:Op maandag 23 september 2024 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Perez en StrollDan heb je een coureur die beter dan Verstappen is en eentje die sneller is dan Alonso
Ja, dat wist ik, maar ik vind het wat bizar dat je zo vaak naar Zwolle gaat om naar haar te zwaaien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd vanuit de trein naar Lyza666
Zo ben ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik vind het wat bizar dat je zo vaak naar Zwolle gaat om naar haar te zwaaien.
Ik heb alleen even de start gekeken en kon me daarna niet concentreren vanwege een gebroken hart.quote:
Ja, dat doet wel heel erg zeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat doet wel heel erg zeer.Kutzooi, RecceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het leven zit weer eens niet mee hier. Ondertussen moet ik wel staande blijven om de zorg voor mijn demente moeder te coördineren. Maar goed, nu heb ik wel meer tijd om Formule 1 te volgen.quote:
Een zware tijd voor je. We spreken elkaar niet veel op het forum maar @sacha leest mee in KSC en houdt me wel op de hoogte van je wel en wee. Ik vind het heel jammer voor je zoals het nu gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het leven zit weer eens niet mee hier. Ondertussen moet ik wel staande blijven om de zorg voor mijn demente moeder te coördineren. Maar goed, nu heb ik wel meer tijd om Formule 1 te volgen.
Aardig van @sacha dat ze je op de hoogte houdt. Ik moet maar even doorzetten. Hopelijk komen er weer betere tijden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zware tijd voor je. We spreken elkaar niet veel op het forum maar @:sacha leest mee in KSC en houdt me wel op de hoogte van je wel en wee. Ik vind het heel jammer voor je zoals het nu gaat.
Ik zal geen clichés posten met regen en zonneschijn en zo, maar natuurlijk komen er weer betere tijden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Aardig van @:sacha dat ze je op de hoogte houdt. Ik moet maar even doorzetten. Hopelijk komen er weer betere tijden.
Ik neem vier keer Caroline van der Plas de volgende keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal geen clichés posten met regen en zonneschijn en zo, maar natuurlijk komen er weer betere tijden.
Ook in de F1-manager komt er weer een tijd dat jij mij vernedert ipv ik jou
Datquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Verstappen (extra) gestraft voor Austin, me dunkt. Als-ie verstandig is haalt-ie z'n schouders op en houdt-ie z'n mond.
Tja, het blijft toch een Verstappen. Volgende keer gaat-ie nog verder buiten de baan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Verstappen (extra) gestraft voor Austin, me dunkt. Als-ie verstandig is haalt-ie z'n schouders op en houdt-ie z'n mond.
Dat zou wel slim geweest zijn. Dan kun je iedereen behalve je team wat grid- en tijdstraffen geven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde Herbert kopen maar die staat er niet bij
quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef Recce het volgende:
102 punten meer! Grootste vernedering van het seizoen. Dat kon ik wel even gebruiken.
Ja, zelfde hier. Zou er iemand 4x Alpine hebben gehad?quote:Op zondag 3 november 2024 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog overwogen om terug te gaan naar 4x McLaren, maar dat ging toch in tegen m'n gevoel.
Iemand die al niet meer serieus meedeed na twee races of zo.quote:Op zondag 3 november 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier. Zou er iemand 4x Alpine hebben gehad?
Hmm, zo te zien was er niemand die dat nog had. Degene met de meeste punten deze ronde, had maar één Alpine onderdeel (Alpine, Mclaren, Norris, Russell).quote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iemand die al niet meer serieus meedeed na twee races of zo.
Gevaarlijk inhalen tijdens de regen.quote:Op maandag 4 november 2024 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat Verstappen nog een straf zou krijgen. Voor het inhalen van te veel tegenstanders of zo
Twee straffenquote:Op maandag 4 november 2024 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevaarlijk inhalen tijdens de regen.
Ik had uit principe geen Mercedes of rijder daarvan genomen.quote:
Volgens mij kan Leclerc aan de antidepressiva.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had ook bijna Sainz voor Leclerc ingeruild. George Russel in m'n team is net een stap te ver.
Ik ben net het bos in geweest. Hier en daar is het een ware takkenregen geweest. Niks of nauwelijks iets groots. Ik ben niet op het strand geweest maar ik denk dat de storm te kort was voor serieuze schade aan de duinen aan Noordzeestrand. Wel veel hout aangespoeld, begreep ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]Mooie windstoten daar ook. Eentje van 128 km/uur. Is er schade na zo'n storm?
Dat bos is natuurlijk wel iets gewend. Ik vond het trouwens echt leuk om door het bos te wandelen, met al die paadjes en hoogteverschillen. Jammer dat het allemaal zo moeilijk ging met m'n ex, want we hadden daar makkelijk flinke tijden van de herfst en de winter kunnen zitten en dat vond ze eerst ook een goed idee. We waren aan het nadenken of we dan samen een boekje konden maken over bepaalde aspecten van het eiland.quote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben net het bos in geweest. Hier en daar is het een ware takkenregen geweest. Niks of nauwelijks iets groots. Ik ben niet op het strand geweest maar ik denk dat de storm te kort was voor serieuze schade aan de duinen aan Noordzeestrand. Wel veel hout aangespoeld, begreep ik.
Ja, wij zijn van de week ook nog het bos in geweest vanaf de vuurtoren richting West. Zoveel paadjes dat wij ook regelmatig verbaasd zijn over waar we we nu weer aanbeland waren. Uiteindelijk bij de (vernieuwde) Kooisplek.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bos is natuurlijk wel iets gewend. Ik vond het trouwens echt leuk om door het bos te wandelen, met al die paadjes en hoogteverschillen.
Het voor de hand liggende aspect van nu is de leegtequote:Jammer dat het allemaal zo moeilijk ging met m'n ex, want we hadden daar makkelijk flinke tijden van de herfst en de winter kunnen zitten en dat vond ze eerst ook een goed idee. We waren aan het nadenken of we dan samen een boekje konden maken over bepaalde aspecten van het eiland.
Het is echt prachtig daar.quote:Op donderdag 28 november 2024 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wij zijn van de week ook nog het bos in geweest vanaf de vuurtoren richting West. Zoveel paadjes dat wij ook regelmatig verbaasd zijn over waar we we nu weer aanbeland waren. Uiteindelijk bij de (vernieuwde) Kooisplek.
Kun je zelfs gewoon naar de Poiesz zonder dat het een schuifpuzzel is?quote:
Wij waren er ook bijna stil van, de laatste keer. Ze zijn daar heel lang met zwaar materieel in de weer geweest. Het was altijd al mooi daar maar nu, nu de wildgroei aan invasieve soorten opgeruimd is, is het echt een uniek gebied geworden.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt prachtig daar.Ik ben er een paar keer langsgefietst.
Meestal wel. Het aspect leegte zie je daar overigens nu wel terug in de schappen. Soms heb je bijna alles wat je nodig hebt maar kom je één cruciaal ingrediënt te kort. Dan moet je er of op gokken dat de Spar het wel heeft, of je legt al je boodschappen weer terug en bedenkt wat anders. Best bizar als je voor de koeling staat en dat er helemaal geen kip is."Ach dan doe ik iets met gehakt", denk je dan ... maar dat is er dan ook nietquote:[..]
Kun je zelfs gewoon naar de Poiesz zonder dat het een schuifpuzzel is?
Hier in de buurt hebben ze een paar jaar geleden een meer ook helemaal leeggebaggerd met zwaar materieel. Daar werd het ook een stuk mooier van. Nu begint het al weer dicht te groeien.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij waren er ook bijna stil van, de laatste keer. Ze zijn daar heel lang met zwaar materieel in de weer geweest. Het was altijd al mooi daar maar nu, nu de wildgroei aan invasieve soorten opgeruimd is, is het echt een uniek gebied geworden.
Ja, dat hadden wij ook, dat we iets wilden maken en bijna alles al gepakt hadden, maar dat er een ingrediënt ontbrak bij de Poiesz.quote:Meestal wel. Het aspect leegte zie je daar overigens nu wel terug in de schappen. Soms heb je bijna alles wat je nodig hebt maar kom je één cruciaal ingrediënt te kort. Dan moet je er of op gokken dat de Spar het wel heeft, of je legt al je boodschappen weer terug en bedenkt wat anders. Best bizar als je voor de koeling staat en dat er helemaal geen kip is."Ach dan doe ik iets met gehakt", denk je dan ... maar dat is er dan ook niet
Ik ben 's zomers wel eens het hele eiland over gefietst om kappertjes te kopen. Twee supermarkten in de Dorpsstraat, de supermarkt op Stortemelk en het supermarktje in de havenquote:Op donderdag 28 november 2024 21:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben ze een paar jaar geleden een meer ook helemaal leeggebaggerd met zwaar materieel. Daar werd het ook een stuk mooier van. Nu begint het al weer dicht te groeien.
[..]
Ja, dat hadden wij ook, dat we iets wilden maken en bijna alles al gepakt hadden, maar dat er een ingrediënt ontbrak bij de Poiesz.Uiteindelijk ben ik niet naar de Spar gegaan en hebben we maar iets nieuws bedacht. Daarna waren we allebei wel redelijk overspannen.
Je had ook nog even op en neer met de boot kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben 's zomers wel eens het hele eiland over gefietst om kappertjes te kopen. Twee supermarkten in de Dorpsstraat, de supermarkt op Stortemelk en het supermarktje in de haven![]()
De Poiesz is wel een aanwinst hoor, al was het maar omdat ze dezelfde prijzen als aan de wal hanteren.
Ik heb geen Eilander-pas, hè?quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je had ook nog even op en neer met de boot kunnen gaan.![]()
+15 tot 20% schat ik zo in.quote:Ik kan me voorstellen dat dat behoorlijk scheelt. De Spar is sowieso al duur en dan zijn de prijzen op het eiland nog hoger?
Ik las dat Perez 'm ook had gekregen in 2020. Mad Max kan wel weer voor entertainment zorgen.quote:Op zondag 1 december 2024 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eén plaats terug op de grid. Een straf die nog niet eerder gegeven is, volgens mij.
Verstappen is er nog heel goed van afgekomen, achteraf gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij een straf, jij een straf, iedereen een straf!
[ afbeelding ]
Die straf voor Norris was wel extreem. S&G penalty's hadden we al heel lang niet meer gezien.quote:Op zondag 1 december 2024 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstappen is er nog heel goed van afgekomen, achteraf gezien.
Die van Hamilton was ook extreem.quote:Op zondag 1 december 2024 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die straf voor Norris was wel extreem. S&G penalty's hadden we al heel lang niet meer gezien.
Ja, jammer dat ze daarmee zo'n grote stempel op de race hebben gedrukt. Gewoon 10 seconden tijdstraf was stevig genoeg geweest. Zeker ook omdat de wedstrijdleiding zelf ook niet bepaald vrijuit ging met betrekking op de veiligheid bij de spiegel op het rechte stuk.quote:
Ja, precies. Echt raar dat ze opeens zo anders zijn gaan straffen. Maar goed, het zorgt wel weer voor entertainment en daar draait het uiteindelijk om.quote:Op zondag 1 december 2024 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze daarmee zo'n grote stempel op de race hebben gedrukt. Gewoon 10 seconden tijdstraf was stevig genoeg geweest. Zeker ook omdat de wedstrijdleiding zelf ook niet bepaald vrijuit ging met betrekking op de veiligheid bij de spiegel op het rechte stuk.
quote:Op zondag 1 december 2024 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Dan hadden we hetzelfde team. Zo win ik dit seizoen met twee vingers in mijn neus
Sowieso een laffe teamsamenstelling. Volgende week ga ik voor het één of het ander. Geen middenweg.quote:
Ik zat net te zoeken. Hij leek hem gewoon te verliezen door te vroeg op het gas te gaan. Hij werd vanwege dat incident onderzocht door de FIA omdat hij na de spin even tegen het verkeer in reed. In dat rapport wordt een 'clutch failure' genoemd. Maar die spin zelf leek me meer op koude banden lijken.quote:Wat deed Perez eigenlijk?
Mooi. Ik kan nog makkelijk winnen.quote:Op zondag 1 december 2024 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso een laffe teamsamenstelling. Volgende week ga ik voor het één of het ander. Geen middenweg.
Misschien heeft-ie die clutch zelf gemold na het spinnen?quote:[..]
Ik zat net te zoeken. Hij leek hem gewoon te verliezen door te vroeg op het gas te gaan. Hij werd vanwege dat incident onderzocht door de FIA omdat hij na de spin even tegen het verkeer in reed. In dat rapport wordt een 'clutch failure' genoemd. Maar die spin zelf leek me meer op koude banden lijken.
Of dik verliezenquote:
Niet helemaal duidelijk. Hij zou ook 'overdelivery' gehad kunnen hebben bij de herstart. Denk het niet, maar het kan.quote:[..]
Misschien heeft-ie die clutch zelf gemold na het spinnen?
quote:
Verstappen zei in het interview dat ze de eerste stint ook wel bizar hard aan het rijden waren.quote:[..]
Niet helemaal duidelijk. Hij zou ook 'overdelivery' gehad kunnen hebben bij de herstart. Denk het niet, maar het kan.
Maar hoe dan ook. Hij was in de race bijna continu meer dan ruim een seconde langzamer dan Verstappen. Ook als hij in 'free air' reed.
Hmm, ja, Verstappen had gewoon beter moeten presteren.quote:Checo Perez on the constructor's championship: "Of course, of course I take responsibility but also I don't feel it's fully all down to one person. I'm obviously part of a big organisation, a big team and it's very unfortunate that we did not fight any harder for the constructors"
Ja, dan moeten ze toch misschien meer denken aan het vervangen van Verstappen. In de tweede vrije training was Perez ook sneller.quote:Op vrijdag 6 december 2024 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, hij heeft wel gelijk natuurlijk. Er zijn nog wat punten te vergeven dit weekend maar Verstappen heeft bijna 150 punten minder dan vorig jaar terwijl Checo het veel beter heeft gedaan. Die heeft namelijk maar 130 punten minder dan vorig jaar.
Precies. Perez wint ook vaak meer plaatsen in de race. Verstappen start als eerste en eindigt als eerste. Nul plaatsen winst. Checo start dan als negentiende en eindigt als veertiende: vijf plaatsen winst!quote:Op vrijdag 6 december 2024 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan moeten ze toch misschien meer denken aan het vervangen van Verstappen. In de tweede vrije training was Perez ook sneller.
Dat zien ze bij Red Bull ook echt wel. Anders hadden ze 'm allang vervangen. Volgend jaar gaat Perez laten zien wat-ie kan!quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Perez wint ook vaak meer plaatsen in de race. Verstappen start als eerste en eindigt als eerste. Nul plaatsen winst. Checo start dan als negentiende en eindigt als veertiende: vijf plaatsen winst!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij nou mijn team gekopieerd?
Yepquote:Op zondag 8 december 2024 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had niet gelet op wat jij had gedaan. Jij ook Verstappen, Norris en 2x McLaren?
Je bent te progressief, Recce.quote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen als ik m'n team niet had veranderd.
Is trouwens niet zo. Dan had je 710 punten moet hebben en met die slechte kwalificatie van Leclerc was dat onmogelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen als ik m'n team niet had veranderd.
Hmm, ja, klopt. Ik had in plaats van Verstappen Sainz moeten nemen. Daar had ik ook even over gedacht.quote:Op maandag 9 december 2024 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is trouwens niet zo. Dan had je 710 punten moet hebben en met die slechte kwalificatie van Leclerc was dat onmogelijk.
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:59 schreef sacha het volgende:
Check out my song made by Suno Android! https://suno.com/song/04c487ec-83c9-4b71-b04a-01470aa85c14
Ik heb haar gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:13 schreef Recce het volgende:
@:sacha, ze hebben weer een afhaalcode nodig.
@Recce je hebt mailquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:13 schreef Recce het volgende:
@:sacha, ze hebben weer een afhaalcode nodig.
Ja, dat was leuker geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer dat Yuki hem niet opvolgt bij Red Bull
Ja, gedoe! Ze gaan waarschijnlijk moeilijk doen als ik m'n ID-kaart laat zien omdat ik geen Rekkie heet. Dat zeiden ze de vorige keer tenminste.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef sacha het volgende:
[..]
@:Recce je hebt mail
wadden gedoetjes
waarom spelen die josties niet even mee danquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gedoe! Ze gaan waarschijnlijk moeilijk doen als ik m'n ID-kaart laat zien omdat ik geen Rekkie heet. Dat zeiden ze de vorige keer tenminste.
Tja, het zijn tankstationjosties. Daar kun je niet veel van verwachten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:59 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom spelen die josties niet even mee dan![]()
alsof ik kerstvrouw heet
straks moet ik je eckte naam nog hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, het zijn tankstationjosties. Daar kun je niet veel van verwachten.
Ja, dat zou nergens op slaan! Ik heet gewoon Rekkie. Maar heb jij ook geen afhaalcode?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:03 schreef sacha het volgende:
[..]
straks moet ik je eckte naam nog hebben
bel achel ijk
lukt het niet met die mail?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou nergens op slaan! Ik heet gewoon Rekkie. Maar heb jij ook geen afhaalcode?
Lastig allemaal! Dat is ook geen afhaalcode. Dan willen ze m'n ID zien en zeggen ze dat ik niet Rekkie ben.quote:
Ik ga zo wel even proberen of ze echt niet geloven dat ik Rekkie ben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef sacha het volgende:
nah, ik wacht morgen even af, misschien weet Amazon dan meer
Ja, of ze rijden je huis voorbij met de code.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
DHL kennende komt die afhaalcode pas later.
Die had je nog niet al?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:57 schreef Recce het volgende:
Ik ben de trotste eigenaar van een Rocket Racer met FPICTION!![]()
![]()
Dan neem ik het forum mee om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:22 schreef sacha het volgende:
sta je volgende keer bij die josties, krijg je het niet mee omdat je geen Rekkie van Fok meer heet
het hele forum in polonaise langs het tankstationquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan neem ik het forum mee om het te bewijzen.
Ja, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
het hele forum in polonaise langs het tankstation
6 jaarquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reken in jaren presidentschap van de oranje Oompa Loompa natuurlijk.
Hij koopt eerst de Waddeneilanden als eerste verdedigingslinie tegen Denemarken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben bang dat hij dan ook mijn president is. Trump gaat natuurlijk het boerenland hier kopen.
Ah, dan mag jij bunkers in de duinen gaan bouwen dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij koopt eerst de Waddeneilanden als eerste verdedigingslinie tegen Denemarken.
Ik denk dat ik na een razzia het eiland afgezet word.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan mag jij bunkers in de duinen gaan bouwen dus?
Ik had gister nog een chocoladeletter, heel vroeg in het jaar daarmeequote:Op zondag 19 januari 2025 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een kilootje voor Recce kopen
Kun je niet voor de zekerheid zo'n MAGA-petje gaan dragen alvast?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na een razzia het eiland afgezet word.
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een kilootje voor Recce kopen
quote:
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]Ik geloof er niets van dat er echt met de stemcomputers is geknoeid. Trump is gewoon aan het confabuleren en hij zou het verder ook wel prima vinden. Of het waar is of niet, boeit 'm niet.
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.
Helemaal nieuw is dat weer niet natuurlijk:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.quote:
Ik hoop maar dat het geen navolging gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.
Ik sta momenteelquote:
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Ik zat net gewoon braaf. Wel op de fiets, maar ik zat.
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.
Ik kijk het op twee monitors en een TV. Verder staat de app op mijn twee fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?quote:Komt Red Bull met een nieuwe auto morgen, denk je?
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.
Het lijkt mij ook sterk dat ze dat zo zouden doen, vandaar mijn vraag aan jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?
Het lijkt mij ook sterk. Ik zou overigens niet weten waarom ik er iets zinnigs over zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat ze dat zo zouden doen, vandaar mijn vraag aan jou.
Het goede is dat als jij ergens niks zinnigs over kan zeggen, dat ook ruiterlijk toegeeft. Dat is heden ten dage een zeldzame eigenschap.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk. Ik zou overigens niet weten waarom ik er iets zinnigs over zou kunnen zeggen.
Ja, als je aan een AI iets vraagt waar-ie niets van weet, krijg je gewoon netjes een mooi lulverhaal. Dat heeft de AI goed afgekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het goede is dat als jij ergens niks zinnigs over kan zeggen, dat ook ruiterlijk toegeeft. Dat is heden ten dage een zeldzame eigenschap.
Yukiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
Maar ik heb Ocon, Alonso en Stroll. Die zijn goed in de regen.
Ja, ik ook, maar ik vond dat wel terecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vanochtend al even gekeken, ik was al verbaasd dat jij meer punten had dan ik.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik vond dat wel terecht eigenlijk.
Gaat geen drup vallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, was eerst nog 90% kans op regen, maar dat is aan het dalen. Nu iets van 50%.
Dat is altijd nog eerder dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]Ocon komt pas ergens 's avonds over de finish, ben ik bang.
Ja, maar er houdt ook helemaal niemand rekening met de mogelijkheid dat die de finish haalt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is altijd nog eerder dan zijn teamgenoot.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heb jij het nog slechter gedaan dan ik![]()
Volgende week 4x Hadjar
Yuki reed eventjes tweedequote:Op maandag 17 maart 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]Alonso ging net verkeerd over die streep. Stroll wel goed gelukkig.
Hoelang gaat Lawson het volhouden? Volgens mij is-ie een seconde per rondje langzamer dan Verstappen.quote:
Ik denk dat de RB21 toch ook weer lastiger te rijden is dan men ons wil doen geloven.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoelang gaat Lawson het volhouden? Volgens mij is-ie een seconde per rondje langzamer dan Verstappen.
Heel veel sneller dan de Racing Bulls is-ie ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de RB21 toch ook weer lastiger te rijden is dan men ons wil doen geloven.
Ik denk dat Lawson met een Racing Bull in de top 10 zou staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel veel sneller dan de Racing Bulls is-ie ook niet.
Als we even wachten, gaat dat nu ook lukken. Beide Ferrari's en Gasly DSQ.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lawson met een Racing Bull in de top 10 zou staan.
Vooralsnog, vraag me niet hoe het kan, heb ik je weer vernederd.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Als we even wachten, gaat dat nu ook lukken. Beide Ferrari's en Gasly DSQ.
Met één punt! Als Alonso nou niet was uitgevallen ...quote:Op zondag 23 maart 2025 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog, vraag me niet hoe het kan, heb ik je weer vernederd.
Dat heeft mij ook gekost. Jou twee keer, zeker?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Met één punt! Als Alonso nou niet was uitgevallen ...
Yups.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook gekost. Jou twee keer, zeker?
Heeft mij ook erg verbaasd dat de Haas het opeens wel deed. Mensen met veel Haas in hun team zijn de spekkopers deze week.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.En waarom kwam Ocon nou wel opeens vooruit?
De diskwalificaties zijn al doorgevoerd in de manager.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft mij ook erg verbaasd dat de Haas het opeens wel deed. Mensen met veel Haas in hun team zijn de spekkopers deze week.
Ik denk dat jij me deze week na de diskwalificaties wel weer inhaalt. Stroll maakt een flinke sprong.
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
De diskwalificaties zijn al doorgevoerd in de manager.
Hey Scrutz, lang niet gezienquote:
Je hebt een leven😉quote:
Dat gaat helemaal goedkomen:quote:
quote:Yuki Tsunoda heeft nog geen wedstrijd gereden voor Red Bull, maar de Japanner zet meteen groot in. "Ik wil de verwachtingen niet te hoog opvoeren, maar ik wil op het podium eindigen bij de Grote Prijs van Japan", zei de coureur bij een evenement in Tokio.
...
Daar staat wel tegenover dat Tsunoda nu terechtkomt in een snellere auto dan waar hij in het verleden mee reed. Maar de huidige bolide van Red Bull Racing, de RB21, staat niet bekend als een makkelijk bestuurbare auto. Max Verstappen zei zelfs dat de auto "extreem moeilijk" te besturen is.
Tsunoda was het daar na twee dagen testen in een simulator niet mee eens. Hij zei dat hij "niet vond dat het zo'n uitdagende auto is om te besturen."
Vanaf de 15e plek kan hij Verstappen het beste helpen. Na de pitstops komen de McLarens precies achter Yuki terecht, als het goed is.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen:
[..]Eindelijk hoeft Verstappen het niet meer alleen op te knappen vooraan.
Ah, jij hebt er alweer het volste vertrouwen in.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf de 15e plek kan hij Verstappen het beste helpen. Na de pitstops komen de McLarens precies achter Yuki terecht, als het goed is.
Ik zie hem Lawson er ook wel aftikken bij de start
quote:Op maandag 7 april 2025 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je mijn team gekopieerd?
Zo win je natuurlijk nooit.
Volgende keer zal ik even niet oplettenquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]Zo kun je niet uitlopen.
En als je even niet oplet, haal ik je in.
Dat lijkt me een goed plan. Dit werkt voor ons allebei niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even niet opletten
Natuurlijk. Hoewel de fanfare dit keer niet aanwezig was bij de boot om mij te verwelkomen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je weer toegelaten op het eiland?
Dat valt tegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoewel de fanfare dit keer niet aanwezig was bij de boot om mij te verwelkomen.
@sacha was het ontvangstcomitéquote:Op donderdag 17 april 2025 07:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen.Was er een ontvangstcomité? Moest je de dorpskinderen vertellen over je ervaringen in de grote stad?
4x Haas aan het begin van het seizoen voor de eerste 4 races was de winnende strategie geweest, volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Volgens mij had ik het een stuk beter gedaan dit jaar als ik willekeurig dingen had gekocht.
Dat is eigenlijk elk jaar zo.quote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
4x Haas aan het begin van het seizoen voor de eerste 4 races was de winnende strategie geweest, volgens mij.
Die haal ik vast niet meer in, ook al blijven ze 4x Haas houden.quote:Op maandag 21 april 2025 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn 4 users die dat hebben gedaan en die staan nu (nog) gedeeld 13e.
Je staat nu zo'n 250 punten achter ze maar dat is nog voor de toekenning van de punten voor de racequote:Op maandag 21 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die haal ik vast niet meer in, ook al blijven ze 4x Haas houden.
quote:Op maandag 21 april 2025 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je staat nu zo'n 250 punten achter ze maar dat is nog voor de toekenning van de punten voor de race
Nou, gefeliciteerd met dit jaar dan.quote:Op maandag 21 april 2025 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had Hulkenberg, Bortoleto en 2x Williams.
De schade viel me nog mee eigenlijk! Als Borteleto en Bearman niet waren uitgevallen, had ik prima gescoord.quote:
In 2075 komt-iequote:Op donderdag 8 mei 2025 07:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de Lelylijn niet doorgaat.
Ik had twee keer Haas.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Al m'n geld op Ocon gezet. Gefeliciteerd, Recce
Dan zal het er om spannen. Twee keer Williams, Ocon en Bearman hierquote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had twee keer Haas.En Bearman.
Gelukkig ook Albon.
Whehe, dat is ook naar.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal het er om spannen. Twee keer Williams, Ocon en Bearman hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |