Met één punt! Als Alonso nou niet was uitgevallen ...quote:Op zondag 23 maart 2025 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog, vraag me niet hoe het kan, heb ik je weer vernederd.
Dat heeft mij ook gekost. Jou twee keer, zeker?quote:Op zondag 23 maart 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Met één punt! Als Alonso nou niet was uitgevallen ...
Yups.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heeft mij ook gekost. Jou twee keer, zeker?
Heeft mij ook erg verbaasd dat de Haas het opeens wel deed. Mensen met veel Haas in hun team zijn de spekkopers deze week.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.En waarom kwam Ocon nou wel opeens vooruit?
De diskwalificaties zijn al doorgevoerd in de manager.quote:Op zondag 23 maart 2025 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft mij ook erg verbaasd dat de Haas het opeens wel deed. Mensen met veel Haas in hun team zijn de spekkopers deze week.
Ik denk dat jij me deze week na de diskwalificaties wel weer inhaalt. Stroll maakt een flinke sprong.
quote:Op zondag 23 maart 2025 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
De diskwalificaties zijn al doorgevoerd in de manager.
Hey Scrutz, lang niet gezienquote:
Je hebt een leven😉quote:
Dat gaat helemaal goedkomen:quote:
quote:Yuki Tsunoda heeft nog geen wedstrijd gereden voor Red Bull, maar de Japanner zet meteen groot in. "Ik wil de verwachtingen niet te hoog opvoeren, maar ik wil op het podium eindigen bij de Grote Prijs van Japan", zei de coureur bij een evenement in Tokio.
...
Daar staat wel tegenover dat Tsunoda nu terechtkomt in een snellere auto dan waar hij in het verleden mee reed. Maar de huidige bolide van Red Bull Racing, de RB21, staat niet bekend als een makkelijk bestuurbare auto. Max Verstappen zei zelfs dat de auto "extreem moeilijk" te besturen is.
Tsunoda was het daar na twee dagen testen in een simulator niet mee eens. Hij zei dat hij "niet vond dat het zo'n uitdagende auto is om te besturen."
Vanaf de 15e plek kan hij Verstappen het beste helpen. Na de pitstops komen de McLarens precies achter Yuki terecht, als het goed is.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal goedkomen:
[..]Eindelijk hoeft Verstappen het niet meer alleen op te knappen vooraan.
Ah, jij hebt er alweer het volste vertrouwen in.quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf de 15e plek kan hij Verstappen het beste helpen. Na de pitstops komen de McLarens precies achter Yuki terecht, als het goed is.
Ik zie hem Lawson er ook wel aftikken bij de start
quote:Op maandag 7 april 2025 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je mijn team gekopieerd?
Zo win je natuurlijk nooit.
Volgende keer zal ik even niet oplettenquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:33 schreef Recce het volgende:
[..]Zo kun je niet uitlopen.
En als je even niet oplet, haal ik je in.
Dat lijkt me een goed plan. Dit werkt voor ons allebei niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik even niet opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |