Ik heb het idee dat Verstappen niet gaat winnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Verstappen heeft het best aardig gedaan.
Dat heb ik ook. Doordat jij 'm in je team hebt zal hij dit jaar geen wereldkampioen worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Verstappen niet gaat winnen.
Hmm, ik moet onderduiken als dat breder bekend wordt.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Doordat jij 'm in je team hebt zal hij dit jaar geen wereldkampioen worden.
Je hoeft niet onder te duiken. Max gaat het spannend makenquote:Op zondag 19 oktober 2025 23:05 schreef Recce het volgende:
Oh, Verstappen wel gewonnen, maar de rest van m'n team deed het vreselijk.
Eens kijken of McLaren nu door de spanning allerlei ingewikkelde regels voor de rijders gaat maken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hoeft niet onder te duiken. Max gaat het spannend maken
Ik heb het idee dat dat al gebeurt. Sowieso zien ze volgens mij Lando liever kampioen worden dan Oscar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Eens kijken of McLaren nu door de spanning allerlei ingewikkelde regels voor de rijders gaat maken.
Ja, dat is duidelijk. Het zou echt hilarisch zijn als Verstappen straks met 1 punt wint en die wissel van Piastri en Norris toen Norris een slechte pitstop had doorslaggevend blijkt zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat al gebeurt. Sowieso zien ze volgens mij Lando liever kampioen worden dan Oscar.
En dat jij mij in de laatste ronde van de F1-manager toch nog voorbijgaatquote:Op maandag 20 oktober 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat is duidelijk. Het zou echt hilarisch zijn als Verstappen straks met 1 punt wint en die wissel van Piastri en Norris toen Norris een slechte pitstop had doorslaggevend blijkt zijn.
Grootste comeback ooit!quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat jij mij in de laatste ronde van de F1-manager toch nog voorbijgaat
Ik harder! Ik had AM, VCARB, Verstappen en Hadjar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat een anticlimax gister aan het eind van de race. Man3
Oké, dat is harderquote:Op maandag 27 oktober 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik harder! Ik had AM, VCARB, Verstappen en Hadjar.![]()
De wedstrijdleiding heeft een hele goede GP om zeep geholpen voor een auto die, zegt men, op een ongevaarlijke plek stond. Twee rondjes met gele vlaggetjes zwaaien had ook gekund.quote:En inderdaad, wat een einde.![]()
![]()
![]()
* Recce zet vader-van-Perez-modus aan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké, dat is harderIk had ook AM en Verstappen. Verder Mercedes en Bortoleto.
Nou ja, niet de hele GP is om zeep geholpen natuurlijk, maar het was wel een vrij gare beslissing.quote:[..]
De wedstrijdleiding heeft een hele goede GP om zeep geholpen voor een auto die, zegt men, op een ongevaarlijke plek stond. Twee rondjes met gele vlaggetjes zwaaien had ook gekund.
Nou ja, als een film 5 minuten voor het eind stopt is-ie voor mij wel geheel om zeep.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce zet vader-van-Perez-modus aan.
Volgend jaar word ik wereldkampioen!
* Recce zet vader-van-Perez-modus af.
[..]
Nou ja, niet de hele GP is om zeep geholpen natuurlijk, maar het was wel een vrij gare beslissing.
Het gaat om de reis, niet om de bestemming.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, als een film 5 minuten voor het eind stopt is-ie voor mij wel geheel om zeep.
Ik zou toch graag zo binnenkomen op Station Zwolle.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat om de reis, niet om de bestemming.
Het zou wel een mooie slogan voor de NS zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zo binnenkomen op Station Zwolle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |