quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Te zien aan wat jij hebt uitgegeven deze ronde, ga ik ervan uit dat jij 4x McLaren hebt
Ik heb twee keer AM.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ongeveer alles fout gedaan bij mijn aankopen dus ik denk dat je een goede kans hebt om me voor het eerst dit seizoen totaal te vernederen, Recce.
Alonso heb ik ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb Hadjar en Bortoleto ingeruild voor Alonso en Hulkenberg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik ook wel eens zo’n seizoen meegemaakt waarin ik beter niet meer iets had kunnen veranderen aan het team dat ik met het startbudget gekocht had 🤣quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Recce het volgende:
Er zijn 552 deelnemers en ik sta op plek 441.Er zullen ook wel honderd mensen zijn afgehaakt, dus ik sta bijna laatste.
Ik had Sauber.quote:Op zondag 7 september 2025 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij had Alonso en Hulkenberg, zeker?
Goed bezig.quote:Op maandag 8 september 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
Ik ben weer tot de top 400 doorgedrongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |