abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221863477
Dit was een wat mindere ronde door Antonelli. Ik had ook Racing Bulls en Lindblad en die vielen ook flink tegen, maar in de race kwam dat door wat geluk nog redelijk goed. Had je Alpine genomen? :P
pi_221864327
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 19:19 schreef Recce het volgende:
Dit was een wat mindere ronde door Antonelli. Ik had ook Racing Bulls en Lindblad en die vielen ook flink tegen, maar in de race kwam dat door wat geluk nog redelijk goed. Had je Alpine genomen? :P
Ik had Hadjar, Bortoleto, Ferrari en Audi. Ik denk dat ik, ondanks Audi, niet ontevreden mag zijn O-)
pi_221864887
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 september 2026 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Ik had Hadjar, Bortoleto, Ferrari en Audi. Ik denk dat ik, ondanks Audi, niet ontevreden mag zijn O-)
Ja, dan heb je wel redelijk goed gescoord. :D Is het naseizoen begonnen?
pi_221865174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 21:35 schreef Recce het volgende:

[..]
Ja, dan heb je wel redelijk goed gescoord. :D Is het naseizoen begonnen?
Ja, ik ben begonnen met pieken :7

Ik moest gewoon in grote lijnen iets anders doen dan wat jij doet.
pi_221866919
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2026 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]
Ja, ik ben begonnen met pieken :7

Ik moest gewoon in grote lijnen iets anders doen dan wat jij doet.
:o Nou, dan wordt het nog spannend.

Wel jammer voor Verstappen dat de kwalificatie zo verkloot was door de motor. Die liep een stuk beter tijdens de race. Ze mogen niet meer werken aan de auto na de kwalificatie toch? Ik denk dat ze met de afstelling wel helemaal gericht waren op die rechte stukken tijdens de race.
pi_221867189
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2026 09:38 schreef Recce het volgende:

[..]
:o Nou, dan wordt het nog spannend.
In de laatste ronde ga ik je voorbij.
quote:
Wel jammer voor Verstappen dat de kwalificatie zo verkloot was door de motor. Die liep een stuk beter tijdens de race. Ze mogen niet meer werken aan de auto na de kwalificatie toch? Ik denk dat ze met de afstelling wel helemaal gericht waren op die rechte stukken tijdens de race.
Ik begreep dat hij ook de snelste in de bochten was. Daar tussenin ging het dan mis, denk ik. Deployment of zo.
pi_221879126
*)
pi_221904924
quote:
Ik was zelfs ook nog gestegen in het klassement!
pi_221905417
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 oktober 2026 17:14 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik was zelfs ook nog gestegen in het klassement!
Maar ik ben flink ingelopen. Nog een paar van dit soort ronden en ik ga je voorbij.

Ik heb met Hadjar, Bortoleto, Red Bull en Audi niet slecht gescoord in de kwalificatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')