Ik had even andere dingen aan m'n hoofd en had niets veranderd, maar ook dan word ik vernederd kennelijk.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had even andere dingen aan m'n hoofd en had niets veranderd, maar ook dan word ik vernederd kennelijk.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik hoorde van @:sacha wat je aan je hoofd hebt. Dan is de F1-manager al helemaal niet belangrijk, natuurlijk. Moeilijke situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is wel even doorbijten. Hier zijn ook geen Wadden, dat is jammer.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een zware tijd voor je/jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:53 schreef Recce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 15:36 schreef Recce het volgende:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we de race maar even afwachtenquote:Op zondag 3 augustus 2025 07:53 schreef Recce het volgende:
Ha, kijk, het kwam allemaal door m'n ex! Een totale vernedering voor jou, deze kwalificatie.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laten we de race maar even afwachten
Sorryquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
[..]Tenminste wel een hele redelijke score nu.
Ja, voor het eerst dit jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry![]()
Je staat wel weer in de Top 400
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |