Afgewezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook, ik had eigenlijk een heel ander team in mijn hoofd maar door een bug in FOK! was ik hierop uitgekomen.
quote:Nico Hülkenberg heeft zondag tijdens de GP van Barcelona-Catalonië door een opmerkelijke oorzaak de strijd moeten staken. "Dit is mij in mijn zestien jaar als Formule 1-coureur nog nooit overkomen."
Hülkenberg reed in de slotfase van de race in het spoor van Liam Lawson. De Nieuw-Zeelander kwam met één band buiten de baan terecht en raakte het grind. Daarbij spatten enkele steentjes op.
"Op de auto's zit naast de luchtinlaat een knopje waarmee marshals de auto in noodsituaties kunnen uitschakelen", vertelde Hülkenberg na afloop. "Een steen heeft dat systeem blijkbaar geactiveerd, waardoor de auto direct werd uitgeschakeld."
Ik had ‘m juist ingeruild voor Lindblad. Na de kwalificatie leek dat geen juiste keuze. Verder nog een Audi-onderdeel ingeruild voor RB.quote:Op maandag 15 juni 2026 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]Niet best voor de manager. Ik had 'm als rijder en ook twee keer Audi.
Nee, ik had HAD.quote:Op maandag 15 juni 2026 09:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ‘m juist ingeruild voor Lindblad. Na de kwalificatie leek dat geen juiste keuze. Verder nog een Audi-onderdeel ingeruild voor RB.
Ik neem aan dat je Gasly nog wel had?
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, de eerste vernedering is een feit. Wen er maar aan, Recce. Ik ga er nu serieus voor zitten.
Net op tijd voor z'n pensioen zeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik belde met Miguel en die heeft de steen er neergelegd.
* Recce checkt kalenderquote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, hij gaat eerst nog op vakantie naar Oostenrijk over anderhalve week.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |