Op de teamradio verontschuldigde Hamilton zich bij z'n team omdat-ie 'm niet aan had zien komen.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:35 schreef Recce het volgende:
Ik zat tijdens het inhalen van die achterblijver bij Hamilton al te kijken of dat zou kunnen, maar dacht toen dat het te ver was. Ik denk niet dat Hamilton het aan zag komen. Wel mooi dat Hamilton eerder klaagde dat Max zo traag was en dan word je zo ingehaald.
Was gewoon echt een perfecte move op het perfecte moment.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de teamradio verontschuldigde Hamilton zich bij z'n team omdat-ie 'm niet aan had zien komen.
Bizar dat je ook gewoon niet ziet hoe hij op het randje zit qua remmen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Was gewoon echt een perfecte move op het perfecte moment.
Crashstappenquote:Op zondag 23 augustus 2026 22:18 schreef Recce het volgende:
Ik had geen tijd om te kijken vandaag. Heb ik iets gemist?
Had je per ongeluk Gasly genomen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister stond er dat je tot 00.00 afgelopen nacht kon wijzigen. Heb dat daarom nogal overhaast gedaan. Ik neem aan dat ik daarvoor nog gecompenseerd word.
Ik denk dat je dan niet voor compensatie in aanmerking komt. Als je nou Stroll had gekozen, was het een duidelijkere zaak geweest.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |