quote:
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]Ik geloof er niets van dat er echt met de stemcomputers is geknoeid. Trump is gewoon aan het confabuleren en hij zou het verder ook wel prima vinden. Of het waar is of niet, boeit 'm niet.
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.
Helemaal nieuw is dat weer niet natuurlijk:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.quote:
Ik hoop maar dat het geen navolging gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.
Ik sta momenteelquote:
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Ik zat net gewoon braaf. Wel op de fiets, maar ik zat.
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.
Ik kijk het op twee monitors en een TV. Verder staat de app op mijn twee fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?quote:Komt Red Bull met een nieuwe auto morgen, denk je?
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.
Het lijkt mij ook sterk dat ze dat zo zouden doen, vandaar mijn vraag aan jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?
Het lijkt mij ook sterk. Ik zou overigens niet weten waarom ik er iets zinnigs over zou kunnen zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk dat ze dat zo zouden doen, vandaar mijn vraag aan jou.
Het goede is dat als jij ergens niks zinnigs over kan zeggen, dat ook ruiterlijk toegeeft. Dat is heden ten dage een zeldzame eigenschap.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook sterk. Ik zou overigens niet weten waarom ik er iets zinnigs over zou kunnen zeggen.
Ja, als je aan een AI iets vraagt waar-ie niets van weet, krijg je gewoon netjes een mooi lulverhaal. Dat heeft de AI goed afgekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het goede is dat als jij ergens niks zinnigs over kan zeggen, dat ook ruiterlijk toegeeft. Dat is heden ten dage een zeldzame eigenschap.
Yukiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:20 schreef Recce het volgende:
Maar ik heb Ocon, Alonso en Stroll. Die zijn goed in de regen.
Ja, ik ook, maar ik vond dat wel terecht eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vanochtend al even gekeken, ik was al verbaasd dat jij meer punten had dan ik.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik vond dat wel terecht eigenlijk.
Gaat geen drup vallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, was eerst nog 90% kans op regen, maar dat is aan het dalen. Nu iets van 50%.
Dat is altijd nog eerder dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:25 schreef Recce het volgende:
[..]Ocon komt pas ergens 's avonds over de finish, ben ik bang.
Ja, maar er houdt ook helemaal niemand rekening met de mogelijkheid dat die de finish haalt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is altijd nog eerder dan zijn teamgenoot.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heb jij het nog slechter gedaan dan ik![]()
Volgende week 4x Hadjar
Yuki reed eventjes tweedequote:Op maandag 17 maart 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]Alonso ging net verkeerd over die streep. Stroll wel goed gelukkig.
Hoelang gaat Lawson het volhouden? Volgens mij is-ie een seconde per rondje langzamer dan Verstappen.quote:
Ik denk dat de RB21 toch ook weer lastiger te rijden is dan men ons wil doen geloven.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoelang gaat Lawson het volhouden? Volgens mij is-ie een seconde per rondje langzamer dan Verstappen.
Heel veel sneller dan de Racing Bulls is-ie ook niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 09:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat de RB21 toch ook weer lastiger te rijden is dan men ons wil doen geloven.
Ik denk dat Lawson met een Racing Bull in de top 10 zou staan.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 20:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Heel veel sneller dan de Racing Bulls is-ie ook niet.
Als we even wachten, gaat dat nu ook lukken. Beide Ferrari's en Gasly DSQ.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lawson met een Racing Bull in de top 10 zou staan.
Vooralsnog, vraag me niet hoe het kan, heb ik je weer vernederd.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Als we even wachten, gaat dat nu ook lukken. Beide Ferrari's en Gasly DSQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |