quote:
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]Ik geloof er niets van dat er echt met de stemcomputers is geknoeid. Trump is gewoon aan het confabuleren en hij zou het verder ook wel prima vinden. Of het waar is of niet, boeit 'm niet.
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En z'n achterban boeit het al helemaal niets want 'immigrants'.
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel echt eng dat er bijna een feeststemming is omdat er massadeportaties aankomen.
Helemaal nieuw is dat weer niet natuurlijk:quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een niet onaanzienlijk gedeelte van de bevolking in Nederland ziet gedwongen remigratie hier ook wel zitten. Dat is in feite dromen van geweld tegen andere bevolkingsgroepen.
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.quote:
Ik hoop maar dat het geen navolging gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het 'grappige' is wel dat Musk de critici in zake zijn vermeende nazigroet van repliek diende maar dat hij de mensen die verheugd waren dat hij zich zo manifesteerde in die waan liet.
Ik sta momenteelquote:
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Ik zat net gewoon braaf. Wel op de fiets, maar ik zat.
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb jij ook F1TVpro op je fiets?
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.quote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij niet dan?! Je kunt het op maximaal vijf apparaten installeren.
Ik kijk het op twee monitors en een TV. Verder staat de app op mijn twee fietsen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk de GP en kwalificaties op 5 schermen. Ik zou natuurlijk mijn fiets dan in de woonkamer kunnen zetten, maar dat vind ik ook weer zoiets.
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?quote:Komt Red Bull met een nieuwe auto morgen, denk je?
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
Ik heb het niet heel erg gevolgd. Is daar sprake van dan?
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Men' zegt dat RBR de afgelopen dagen met een aangepaste RB20 heeft gereden en dat Max morgen pas met de nieuwe RB21 de baan op gaat.
Het lijkt mij ook sterk dat ze dat zo zouden doen, vandaar mijn vraag aan jou.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me een rare strategie. Dan hebben ze de aangepaste RB20 gebruikt om gegevens te vergaren om de RB21 mee te vergelijken, zodat ze een wat meer geleidelijke ontwikkeling hebben vanaf de RB20 en kunnen zien welke veranderingen wel of niet goed werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |