Die had je nog niet al?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:57 schreef Recce het volgende:
Ik ben de trotste eigenaar van een Rocket Racer met FPICTION!![]()
![]()
Dan neem ik het forum mee om het te bewijzen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 17:22 schreef sacha het volgende:
sta je volgende keer bij die josties, krijg je het niet mee omdat je geen Rekkie van Fok meer heet
het hele forum in polonaise langs het tankstationquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan neem ik het forum mee om het te bewijzen.
Ja, dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
het hele forum in polonaise langs het tankstation
6 jaarquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik reken in jaren presidentschap van de oranje Oompa Loompa natuurlijk.
Hij koopt eerst de Waddeneilanden als eerste verdedigingslinie tegen Denemarken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ben bang dat hij dan ook mijn president is. Trump gaat natuurlijk het boerenland hier kopen.
Ah, dan mag jij bunkers in de duinen gaan bouwen dus?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij koopt eerst de Waddeneilanden als eerste verdedigingslinie tegen Denemarken.
Ik denk dat ik na een razzia het eiland afgezet word.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan mag jij bunkers in de duinen gaan bouwen dus?
Ik had gister nog een chocoladeletter, heel vroeg in het jaar daarmeequote:Op zondag 19 januari 2025 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een kilootje voor Recce kopen
Kun je niet voor de zekerheid zo'n MAGA-petje gaan dragen alvast?quote:Op zondag 19 januari 2025 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na een razzia het eiland afgezet word.
quote:Op zondag 19 januari 2025 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Even een kilootje voor Recce kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |