Ja, dat wist ik, maar ik vind het wat bizar dat je zo vaak naar Zwolle gaat om naar haar te zwaaien.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zwaai altijd vanuit de trein naar Lyza666
Zo ben ikquote:Op zondag 13 oktober 2024 20:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik, maar ik vind het wat bizar dat je zo vaak naar Zwolle gaat om naar haar te zwaaien.
Ik heb alleen even de start gekeken en kon me daarna niet concentreren vanwege een gebroken hart.quote:
Ja, dat doet wel heel erg zeer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat doet wel heel erg zeer.Kutzooi, RecceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, het leven zit weer eens niet mee hier. Ondertussen moet ik wel staande blijven om de zorg voor mijn demente moeder te coördineren. Maar goed, nu heb ik wel meer tijd om Formule 1 te volgen.quote:
Een zware tijd voor je. We spreken elkaar niet veel op het forum maar @sacha leest mee in KSC en houdt me wel op de hoogte van je wel en wee. Ik vind het heel jammer voor je zoals het nu gaat.quote:Op zondag 20 oktober 2024 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het leven zit weer eens niet mee hier. Ondertussen moet ik wel staande blijven om de zorg voor mijn demente moeder te coördineren. Maar goed, nu heb ik wel meer tijd om Formule 1 te volgen.
Aardig van @sacha dat ze je op de hoogte houdt. Ik moet maar even doorzetten. Hopelijk komen er weer betere tijden.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een zware tijd voor je. We spreken elkaar niet veel op het forum maar @:sacha leest mee in KSC en houdt me wel op de hoogte van je wel en wee. Ik vind het heel jammer voor je zoals het nu gaat.
Ik zal geen clichés posten met regen en zonneschijn en zo, maar natuurlijk komen er weer betere tijden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Aardig van @:sacha dat ze je op de hoogte houdt. Ik moet maar even doorzetten. Hopelijk komen er weer betere tijden.
Ik neem vier keer Caroline van der Plas de volgende keer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal geen clichés posten met regen en zonneschijn en zo, maar natuurlijk komen er weer betere tijden.
Ook in de F1-manager komt er weer een tijd dat jij mij vernedert ipv ik jou
Datquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Verstappen (extra) gestraft voor Austin, me dunkt. Als-ie verstandig is haalt-ie z'n schouders op en houdt-ie z'n mond.
Tja, het blijft toch een Verstappen. Volgende keer gaat-ie nog verder buiten de baan.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Verstappen (extra) gestraft voor Austin, me dunkt. Als-ie verstandig is haalt-ie z'n schouders op en houdt-ie z'n mond.
Dat zou wel slim geweest zijn. Dan kun je iedereen behalve je team wat grid- en tijdstraffen geven.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wilde Herbert kopen maar die staat er niet bij
quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef Recce het volgende:
102 punten meer! Grootste vernedering van het seizoen. Dat kon ik wel even gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |