Natuurlijk. Hoewel de fanfare dit keer niet aanwezig was bij de boot om mij te verwelkomen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je weer toegelaten op het eiland?
Dat valt tegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoewel de fanfare dit keer niet aanwezig was bij de boot om mij te verwelkomen.
@sacha was het ontvangstcomitéquote:Op donderdag 17 april 2025 07:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat valt tegen.Was er een ontvangstcomité? Moest je de dorpskinderen vertellen over je ervaringen in de grote stad?
4x Haas aan het begin van het seizoen voor de eerste 4 races was de winnende strategie geweest, volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
Volgens mij had ik het een stuk beter gedaan dit jaar als ik willekeurig dingen had gekocht.
Dat is eigenlijk elk jaar zo.quote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
4x Haas aan het begin van het seizoen voor de eerste 4 races was de winnende strategie geweest, volgens mij.
Die haal ik vast niet meer in, ook al blijven ze 4x Haas houden.quote:Op maandag 21 april 2025 11:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn 4 users die dat hebben gedaan en die staan nu (nog) gedeeld 13e.
Je staat nu zo'n 250 punten achter ze maar dat is nog voor de toekenning van de punten voor de racequote:Op maandag 21 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die haal ik vast niet meer in, ook al blijven ze 4x Haas houden.
quote:Op maandag 21 april 2025 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je staat nu zo'n 250 punten achter ze maar dat is nog voor de toekenning van de punten voor de race
Nou, gefeliciteerd met dit jaar dan.quote:Op maandag 21 april 2025 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had Hulkenberg, Bortoleto en 2x Williams.
De schade viel me nog mee eigenlijk! Als Borteleto en Bearman niet waren uitgevallen, had ik prima gescoord.quote:
In 2075 komt-iequote:Op donderdag 8 mei 2025 07:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de Lelylijn niet doorgaat.
Ik had twee keer Haas.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Al m'n geld op Ocon gezet. Gefeliciteerd, Recce
Dan zal het er om spannen. Twee keer Williams, Ocon en Bearman hierquote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had twee keer Haas.En Bearman.
Gelukkig ook Albon.
Whehe, dat is ook naar.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal het er om spannen. Twee keer Williams, Ocon en Bearman hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |