Dat zien ze bij Red Bull ook echt wel. Anders hadden ze 'm allang vervangen. Volgend jaar gaat Perez laten zien wat-ie kan!quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Perez wint ook vaak meer plaatsen in de race. Verstappen start als eerste en eindigt als eerste. Nul plaatsen winst. Checo start dan als negentiende en eindigt als veertiende: vijf plaatsen winst!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij nou mijn team gekopieerd?
Yepquote:Op zondag 8 december 2024 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had niet gelet op wat jij had gedaan. Jij ook Verstappen, Norris en 2x McLaren?
Je bent te progressief, Recce.quote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen als ik m'n team niet had veranderd.
Is trouwens niet zo. Dan had je 710 punten moet hebben en met die slechte kwalificatie van Leclerc was dat onmogelijk.quote:Op zondag 8 december 2024 15:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gewonnen als ik m'n team niet had veranderd.
Hmm, ja, klopt. Ik had in plaats van Verstappen Sainz moeten nemen. Daar had ik ook even over gedacht.quote:Op maandag 9 december 2024 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is trouwens niet zo. Dan had je 710 punten moet hebben en met die slechte kwalificatie van Leclerc was dat onmogelijk.
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:59 schreef sacha het volgende:
Check out my song made by Suno Android! https://suno.com/song/04c487ec-83c9-4b71-b04a-01470aa85c14
Ik heb haar gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:13 schreef Recce het volgende:
@:sacha, ze hebben weer een afhaalcode nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |