Het is niet dat ik bewust ga lanterfanteren of TV kijken op de kamer. [/quote]quote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Had het hotel al gevraagd voor een late uitcheck, maar uiteraard hangt dat van de bezetting van de kamers af. Als alles de nacht erna bezet is, dan geven ze je dat bij voorbaat al niet. Maar ik zie het ter plekke wel.
Zorgen dat je snel alles mee kan pakken en in de ochtend niet nog hele koffers moet inpakken.quote:Binnenkort een technofeest tot 6.00u 's nachts, en in de betreffende stad heb ik dus voor die nacht een hotel geboekt. Na het feest wil ik uiteraard proberen zo veel / lang mogelijk slaap te pakken.Daarna nog ff douchen en zo. Feestje is leuk, maar slaap ook belangrijk.
Dank allen voor de reacties. Maar het wekkertje gaat dus gewoon op 11.30 uur, dan is uitchecktijd 12.00 uur (of misschien een paar minuutjes later als het toch geen problemen zou geven) wel haalbaar. Dan houden we het bij 5 uurtjes slaap.
Inpakken is in een minuut gebeurd, is wellicht toch een rugzak met toiletspullen en kleren. Komt goed.quote:Op maandag 23 december 2024 11:40 schreef bianconeri het volgende:
Zorgen dat je snel alles mee kan pakken en in de ochtend niet nog hele koffers moet inpakken.
Maar dat zal met 1 nachtje vast niet. Hooguit even douchen (vast wel zo fris na hele nacht een feest haha).
Of gewoon weer nu weer "terug" in het alfabet, dus volgend jaar naar een plaats met de Y doen, dan kun je nog wel ff vooruit.quote:Op zondag 22 december 2024 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien kun je nu iets met cijfers gaan doen.
Je zal het nieuwe jaar toch beginnen met een Meet&Greet met een [TRV]Mod in Buenos Airesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
Beste wensen allemaal![]()
@:flipsen tot volgende week
Aardig van jou dat je een verrassingstripje boekt. Hoe graag wil ze naar Chicago in verhouding tot Parijs?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een trip naar Chicago besteld en vriendin niet verteld dat we daarheen gaan. Wel dat we naar een plek gaan waar ze al heel lang heen wil. Ze weet dat ik een bloedhekel heb aan Parijs, maar dat ik er toch met haar heen zou gaan. Dus ik wil haar met hints op het verkeerde spoor zetten en laten denken dat we naar Parijs gaan.
Met wat hulp van generatieve KI heb ik de volgende hints gemaakt (en van het Noors naar Nederlands vertaald, de vertaling is niet helemaal jofel maar jullie snappen het idee vast wel).
* We bezoeken een iconisch monument met een ongelooflijk panoramisch uitzicht. Er wordt gezegd dat je op een heldere dag kilometers buiten het landschap kunt kijken! (Willis Tower, niet de Eiffeltoren)
* We slenteren door een elegante straat vol luxe winkels en cafés. Het is de perfecte plek om te raamhoppen en de pulserende sfeer te voelen. (Magnificent Mile, niet Champs-Élysées)
* We zullen ontspannen in een charmant park met moderne kunst en interactieve installaties. Het is een populaire plek voor zowel toeristen als de lokale bevolking. (Millennium Park, niet Jardin du Luxembourg)
* We dompelen ons onder in de wereld van de kunst in een van de meest gerenommeerde musea ter wereld. Hier vindt u meesterwerken van beroemde kunstenaars uit de geschiedenis. (Art Institute of Chicago, niet Louvre)
* We maken een wandeling langs de rivieroever, omringd door indrukwekkende architectuur en groene gebieden. Het is een geweldige manier om de stad vanuit een nieuw perspectief te ervaren. (Chicago Riverwalk, niet de Seine)
* We verkennen een spannend museum met tentoonstellingen over geschiedenis, cultuur en natuurwetenschappen. Hier kun je alles leren, van dinosaurussen tot oude beschavingen. (Field Museum, niet Musée d'Orsay)
Heeft iemand wat leuks toe te voegen?
Hehe, ze wil ook graag naar Chicago. Hadden al een keer eerder een trip daarheen geboekt, maar covidgedoe en dus niks geworden destijds en ze heeft er nog soms over dat dat erg jammer is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aardig van jou dat je een verrassingstripje boekt. Hoe graag wil ze naar Chicago in verhouding tot Parijs?dat het geen ehh tegenvaller wordt bedoel ik
Ah oke, goed back up plan. Parijs forever hier. Maar Chigaco is ook echt geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ze wil ook graag naar Chicago. Hadden al een keer eerder een trip daarheen geboekt, maar covidgedoe en dus niks geworden destijds en ze heeft er nog soms over dat dat erg jammer is.
Tevens gaan we in de zomervakantie met de auto naar Nederland, en vanaf daar zijn we ook zo in Parijs mocht ze het echt een enorme tegenvaller vinden
Ga nou eerst maar gewoon naar Argentinië. Jouw koffer ook al gepakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een trip naar Chicago besteld en vriendin niet verteld dat we daarheen gaan. Wel dat we naar een plek gaan waar ze al heel lang heen wil. Ze weet dat ik een bloedhekel heb aan Parijs, maar dat ik er toch met haar heen zou gaan. Dus ik wil haar met hints op het verkeerde spoor zetten en laten denken dat we naar Parijs gaan.
Met wat hulp van generatieve KI heb ik de volgende hints gemaakt (en van het Noors naar Nederlands vertaald, de vertaling is niet helemaal jofel maar jullie snappen het idee vast wel).
* We bezoeken een iconisch monument met een ongelooflijk panoramisch uitzicht. Er wordt gezegd dat je op een heldere dag kilometers buiten het landschap kunt kijken! (Willis Tower, niet de Eiffeltoren)
* We slenteren door een elegante straat vol luxe winkels en cafés. Het is de perfecte plek om te raamhoppen en de pulserende sfeer te voelen. (Magnificent Mile, niet Champs-Élysées)
* We zullen ontspannen in een charmant park met moderne kunst en interactieve installaties. Het is een populaire plek voor zowel toeristen als de lokale bevolking. (Millennium Park, niet Jardin du Luxembourg)
* We dompelen ons onder in de wereld van de kunst in een van de meest gerenommeerde musea ter wereld. Hier vindt u meesterwerken van beroemde kunstenaars uit de geschiedenis. (Art Institute of Chicago, niet Louvre)
* We maken een wandeling langs de rivieroever, omringd door indrukwekkende architectuur en groene gebieden. Het is een geweldige manier om de stad vanuit een nieuw perspectief te ervaren. (Chicago Riverwalk, niet de Seine)
* We verkennen een spannend museum met tentoonstellingen over geschiedenis, cultuur en natuurwetenschappen. Hier kun je alles leren, van dinosaurussen tot oude beschavingen. (Field Museum, niet Musée d'Orsay)
Heeft iemand wat leuks toe te voegen?
Jaja, zondag vertrekken wequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar gewoon naar Argentinië. Jouw koffer ook al gepakt?
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @Fogelquote:Op zondag 5 januari 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi hoor @:individualGefeliciteerd met het voltooien van je missie!
Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Als ik geweten had dat mijn vlucht zo vertraagd was, had ik die koffie rustig kunnen drinken. Met wat lekker erbij ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]was een bijzonder goede meat-meet!
En de koffie zonder koffie (voor jou) meet vanochtend ook.
Niet verwacht?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...
Rome kan je inderdaad nooit verkeerd mee gaan! Elke steen ademt historie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
Dacht dat het allemaal enorm gehyped zou zijn en dat het wel zou tegenvallen. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet verwacht?
Niet van de historie, weer en eten?
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
Met Argentijnse biefstuk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddels
Nee dat niet. Wel met blauweballenbier.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
@:fogel heb je het petekindje van flip al gezien?
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Wie weet…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Argentinië en de service van @flipsen hebben beiden een goede indruk gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @:Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaakt
Welk eiland?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Inmiddels alweer wat dagen op de Malediven.
Lekker van het (zeer felle) zonnetje aan het genieten.
Meer ervaringen en foto's komen nog wel.
Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hu. Ho.Een grap is leuk maar er zijn grenzen
![]()
Dit gaan we maar even niet doen @:Fogel
[ afbeelding ]
Verslagjes, altijd leuk. Zo is @Fogel ook nog steeds bezigquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
Leuk, ben benieuwd. Altijd fijn, dat soort verslagen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
Uhm, ja… zal eens een update doen voordat ik weer op reis gaquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Verslagjes, altijd leuk. Zo is @:Fogel ook nog steeds bezig
Google lens kan dat volgens mij.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
EIgenlijk zou er een app moeten zijn waarmee je de camera van je telefoon op een prijskaartje richt en dat je dan in je scherm te zien krijgt hoeveel euro het omgerekend is.
Locatiegegevens bepalen dan de valuta (of kun je handmatig instellen).
Lijkt me verrekte handig. Weet iemand of er zoiets bestaat?
Nou niet op een manier waar ik mee om kan gaan alvast.quote:
Misschien even je ouders om hulp vragen?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet op een manier waar ik mee om kan gaan alvast.
Costa Rica is tof. Veel plezier alvast met alle voorbereidingen!quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:00 schreef nostra het volgende:
Carros de Foc trek geboekt voor medio september. Weer eens totaal wat anders. Wel eerder getrekt, maar zal nog wel even fitheid moeten bijschaven. Ziet er in ieder geval prachtig uit en relatief goedkoop (1000 euro all-in ex vliegticket).
In oktober door voor drie weken rondreis Costa Rica. Centraal/Zuid-Amerika sowieso.
Dit herken ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer op reis, ik ben nog niet eens 2 weken terug
Dat is wel het nadeel van een kleuter, anders zouden we zo weer weg zijnquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit herken ik
Zondagavond thuisgekomen, maar over 9 dagen weer weg
Lekker toch! Hoe veel reis jij zelf nog?quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:07 schreef flipsen het volgende:
Ik mag over een weekje weer een paar dagen naar Buenos Aires, ook een beetje "vakantie".ah, en eind van de maand een autotripje naar Santiago de Chile
Wowquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Dit was 3 weken geleden in Finland:
[ afbeelding ]
Binnenkort op pad naar Normandië om daar de appelbomen in bloei te zien staan en dan van de (na)zomer naar Noorwegen. Niet naar @:fogel, dat redden we niet…
Op weekendjes Buenos Aires na, veel te weinigquote:
Oh dat is wel minderquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Op weekendjes Buenos Aires na, veel te weinigIk zit wel te kijken voor Holanda, maar het is allemaal véél te duur
We hebben andere prioriteiten op het moment.
Ik in mei 2023 nog (of 2024?), maar samen zijn we echt al in geen 10 jaar geweest volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat is wel minderWanneer was je voor het laatst in Nederland?
Was de laatste keer toen jullie langskwamen in Londen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik in mei 2023 nog (of 2024?), maar samen zijn we echt al in geen 10 jaar geweest volgens mij
Volgens mij daarna nog een keer, maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Nee, wacht, daarna ben ik nog met Gao bij jou in Winterswijk geweest!quote:Op donderdag 13 maart 2025 06:02 schreef Individual het volgende:
[..]
Was de laatste keer toen jullie langskwamen in Londen?
Maar niet samen toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgens mij daarna nog een keer, maar ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Nee, wacht, daarna ben ik nog met Gao bij jou in Winterswijk geweest!
Wel samen, maar mijn vrouw was toen gaan trainen met de hond, ergens in de buurt (voor Argentijnse begrippen, het was 80km ofzo bij jou vandaan).quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef Individual het volgende:
[..]
Maar niet samen toch?
Ik mis Goa.
Mijn vakantieplannen krijgen pas langzaam wat meer definitiefs:quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:42 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer op reis, ik ben nog niet eens 2 weken terug
Hoe dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Op dit moment heb ik meer dan 800 verlofuren. En dan kan ik nog bijkopen.
Berlijn. Dichtbij en verveelt nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:48 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog tips voor stedentrips met de auto voor een lang weekend? Nu met pasen, bevrijdingsdag heb ik (en de rest van Nederland) wat extra vrij en vliegtickets zijn wel prijzig. Dus ben aan het oriënteren voor leuke (steden)trips die te rijden zijn. Vind de Vogezen ook wel een goede optie.
Luxemburg stadquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:48 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog tips voor stedentrips met de auto voor een lang weekend? Nu met pasen, bevrijdingsdag heb ik (en de rest van Nederland) wat extra vrij en vliegtickets zijn wel prijzig. Dus ben aan het oriënteren voor leuke (steden)trips die te rijden zijn. Vind de Vogezen ook wel een goede optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |