Gratis zal wel niet bij maatschappijen als Transavia.quote:Op zondag 24 november 2024 14:35 schreef Chunees het volgende:
Kan ik een op opvouwbare krukje meenemen bij transavia en is dit gratis?
De krukje past niet in de handbagage
De Maladiven zijn toch sowieso vrij prijzig? Wil je er in combinatie met een andere bestemming heen of puur de Maladiven?quote:Op maandag 25 november 2024 10:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Erg is dat soms he.
Ben nu ook bezig met de Malediven en daar betaal je ook insane veel voor overtochten binnenlands.
Is gewoon duurder dan internationale vluchten.
Zal wel meer achter zitten dan je als leek bekijkt natuurlijk, maar goed.
Gelukkig genoeg andere leuke opties voor je
Stad??quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef Individual het volgende:
Vandaag naar de stad geweest om voor de eerste keer ooit een reisverzekering te boeken.
Ligt eraan wat je vrij prijzig noemt.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
De Maladiven zijn toch sowieso vrij prijzig? Wil je er in combinatie met een andere bestemming heen of puur de Maladiven?
De vraag is eerder, heb je er wel eens níét de media mee gehaald?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:53 schreef Individual het volgende:
In de Panorama staan 2 fokkers:
[ afbeelding ]
de eerste 23 jaar sliep de media nog.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vraag is eerder, heb je er wel eens níét de media mee gehaald?
Het is natuurlijk ook steeds nieuwswaardigerquote:Op woensdag 18 december 2024 15:39 schreef Individual het volgende:
[..]
de eerste 23 jaar sliep de media nog.
26e jaar en nu naar Zanzibar. Het is de laatste.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook steeds nieuwswaardigerHoeveelste jaar is het nu? En waar gaan jullie heen?
2e kerstdag vliegen we.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik zat naar de kop van de parenclub te kijken![]()
Zit er een interview van jullie bij o.i.d. ? Wanneer gaan jullie eigenlijk weg ?
Het wettelijke contract is tot 12.00 dus daarna ligt het er aan wat er in het ondertekende contract/voorwaarden staat. Meestal doen ze niet moeilijk over 15min. Met budget deals kunnen ze moeilijker doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel nou dat je 12.15 uur uitcheckt ipv 12.00 uur, maken ze daar dan een groot probleem van?
Ik weet het niet met 100% zekerheid, maar ik ben wel eens op het allerlaatste moment pas vertrokken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen idee of ik dit in het beste in het slowchat topic kan/moet plaatsen, maar een eigen topic hoeft dit ook weer niet imo.
Hebben jullie wel eens te laat uitgecheckt in een hotel? En zo ja, wat waren de gevolgen? Krijg je standaard een nacht extra in rekening? Of hangt het er een beetje van af hoeveel je te laat bent? Stel nou dat je 12.15 uur uitcheckt ipv 12.00 uur, maken ze daar dan een groot probleem van?
Indi, ik lees net het artikel in de Telegraafquote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef Individual het volgende:
Nu ook achter de Telegraaf-betaalmuur of morgen de krant.
[ afbeelding ]
Of in elke (mogelijke) tijdszonequote:Op zondag 22 december 2024 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien kun je nu iets met cijfers gaan doen.
Had het hotel al gevraagd voor een late uitcheck, maar uiteraard hangt dat van de bezetting van de kamers af. Als alles de nacht erna bezet is, dan geven ze je dat bij voorbaat al niet. Maar ik zie het ter plekke wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar je moet natuurlijk niet dood leuk op je bed een beetje tv gaan kijken tot 13:00 en dan pas een beetje naar de receptie strompelen.
Beetje bijzondere vraag overigens. Als je van plan bent om bewust te laat uit te checken dan moet je gewoon ''laat uitchecken'' aanvragen bij de receptie. Elk hotel heeft die optie wel en daar betaal je dan een beetje voor.
Aangezien je dit vraagt ben je dat dus blijkbaar van plan, en gaat het niet om simpelweg ongeveer om 12:00 willen vertrekken en daardoor op het randje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |