Ben je serieus?quote:Op maandag 21 oktober 2024 15:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Valt mee. Ljubljana-Amsterdam met Transavia was destijds vroeg (dacht 6u vertrek?) door een vlucht met Ryanair v van Venetië naar Eindhoven te nemen kon ik zondag ook nog een halve dag iets ondernemen in Slovenië
Marokko of Turkije.quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog leuke tips voor een vakantie van 1 of 2 weken eind februari/begin maart? Ergens waar het een beetje oké weer is (15+ graden, hoef zeker geen strandweer te zijn). Vorig jaar naar madeira geweest. Voor dit jaar zat ik aan de azoren te denken.
Marokko trekt me niet zo. Ben ooit (als vrouw alleen) naar Marrakech geweest en is een van de weinige plekken waar ik me onveilig heb gevoeld. Turkije zou wel een optie zijn. Daar alleen Istanbul gezien maar voor de rest nog vrij weinig.quote:
Dat wordt treintje pakken vanaf Trelleborgquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand ervaring met veerboten vanaf Lübeck-Travemünde? Klopt het dat je daar niet met het OV bij in de buurt kunt komen?
En klopt het dat er geen verbindingen met Kopenhagen zijn?Zit ik scheel te kijken?
De Azoren zijn echt prachtig!quote:Op vrijdag 8 november 2024 18:44 schreef Pinuts het volgende:
Iemand nog leuke tips voor een vakantie van 1 of 2 weken eind februari/begin maart? Ergens waar het een beetje oké weer is (15+ graden, hoef zeker geen strandweer te zijn). Vorig jaar naar madeira geweest. Voor dit jaar zat ik aan de azoren te denken.
Wel er naartoe, vanaf Ventspilsquote:Op vrijdag 8 november 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand ervaring met veerboten vanaf Lübeck-Travemünde?
Geen idee, ik was er met de autoquote:Klopt het dat je daar niet met het OV bij in de buurt kunt komen?
Wat er op Google Maps aan lijntjes staat klopt in elk geval niet. Er stond vorig jaar een lijntje Riga-Travemünde (of Kiel) maar dat was ook nergens terug te vinden. De mensen uit Riga die ik ken hadden er ook nog nooit van gehoord.quote:En klopt het dat er geen verbindingen met Kopenhagen zijn?Zit ik scheel te kijken?
Daar ben ik in 2020 geweest. Erg mooi land. Jaar later naar Israël geweest en ook dat vond ik prachtig. Maarja daar gaat nu niemand heen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
De Azoren zijn echt prachtig!
Ik weet niet wat voor soort vakantie je zoekt, maar ik vond Jordanië ook erg leuk (in 2022 geweest). Alleen nu met alle toestanden rondom Israel weet ik even niet wat het reisadvies is en/of hoe spannend je dat vindt.
Oman ben ik ook geweest, weliswaar niet lang (was tijdens een rondreis), maar wat ik ervan gezien heb was echt prachtig. We willen er zeker nog eens naar toe om meer te zien. Als vrouw alleen durf ik niet te zeggen maar ik kreeg toen de indruk dat het redelijk veilig was. Ligt er ook aan wat je een beetje gewend bent als solo-reiziger (wanneer vind je iets spannend of vervelend oid).quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:26 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Daar ben ik in 2020 geweest. Erg mooi land. Jaar later naar Israël geweest en ook dat vond ik prachtig. Maarja daar gaat nu niemand heen.
Heb ook mensen over Oman gehoord. Iemand daar ervaring mee? Zeker als vrouw alleen?
Ik ben best wat gewend. Oa Israël, Jordanië en India ook alleen gedaan. Enige plek waar ik me eigenlijk niet fijn voelde was marrakech.quote:Op zondag 10 november 2024 22:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oman ben ik ook geweest, weliswaar niet lang (was tijdens een rondreis), maar wat ik ervan gezien heb was echt prachtig. We willen er zeker nog eens naar toe om meer te zien. Als vrouw alleen durf ik niet te zeggen maar ik kreeg toen de indruk dat het redelijk veilig was. Ligt er ook aan wat je een beetje gewend bent als solo-reiziger (wanneer vind je iets spannend of vervelend oid).
Dan zou ik er voor gaanquote:Op maandag 11 november 2024 08:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik ben best wat gewend. Oa Israël, Jordanië en India ook alleen gedaan. Enige plek waar ik me eigenlijk niet fijn voelde was marrakech.
Nou ja Malmö gaan ook wel boten heen maar het is allemaal nogal omslachtig als je tijd vrij beperkt is. EN ja vliegen is sneller en zo, ik weet het.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dat wordt treintje pakken vanaf Trelleborg
40 minuten met de trein tussen malmo c en cph c met een frequentie van 10 minuten vind ik niet omslachtig.quote:Op maandag 11 november 2024 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja Malmö gaan ook wel boten heen maar het is allemaal nogal omslachtig als je tijd vrij beperkt is. EN ja vliegen is sneller en zo, ik weet het.
Ik kom wel zojuist achter een groot nadeel; de ramadan valt precies in de periode dat ik er zou zijn.quote:
daar zou ik echt geen zin in hebbenquote:Op donderdag 14 november 2024 16:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik kom wel zojuist achter een groot nadeel; de ramadan valt precies in de periode dat ik er zou zijn.
Keddy in Spanje was prima, we kregen wel een relatief oude huurauto met veel km's op de teller maar dat zie ik de laatste tijd wel vaker, ook bij andere maatschappijen. Weet je zeker dat je een Qashqai krijgt?quote:Op maandag 18 november 2024 02:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
Iemand bekend met Keddy autoverhuur ? Zo te zien onderdeel van Europcar, maar mooie aanbieding vanaf Schiphol gescoord.
16 dagen een Nissan Qashqai, onbeperkte kilometers en geen eigen risico, voor 567 euro![]()
Had enkel nog nooit van Keddy gehoord.....
Qashqai of soortgelijk.....quote:Op maandag 18 november 2024 09:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Keddy in Spanje was prima, we kregen wel een relatief oude huurauto met veel km's op de teller maar dat zie ik de laatste tijd wel vaker, ook bij andere maatschappijen. Weet je zeker dat je een Qashqai krijgt?
Mijn ervaring is dat ze nog wel eens een ruime definitie hanteren van soortgelijkquote:Op maandag 18 november 2024 11:47 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Qashqai of soortgelijk.....
Tja, heb bijna nog nooit meegemaakt dat ik het model ook kreeg, meestal de soortgelijke of hogerquote:Op maandag 18 november 2024 11:48 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ze nog wel eens een ruime definitie hanteren van soortgelijk
Oh dan niet gaan..quote:Op donderdag 14 november 2024 16:59 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik kom wel zojuist achter een groot nadeel; de ramadan valt precies in de periode dat ik er zou zijn.
Erg is dat soms he.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:32 schreef Pinuts het volgende:
Ik heb de kosten van de Azoren eens op een rijtje gezet. Er heen vliegen is niet zo duur (250) maar het hoppen tussen de eilanden met vliegtuig/ferry is nog eens 250 extra. En een huurauto voor zo'n 9 dagen ook al richting de 500 euro.
Gratis zal wel niet bij maatschappijen als Transavia.quote:Op zondag 24 november 2024 14:35 schreef Chunees het volgende:
Kan ik een op opvouwbare krukje meenemen bij transavia en is dit gratis?
De krukje past niet in de handbagage
De Maladiven zijn toch sowieso vrij prijzig? Wil je er in combinatie met een andere bestemming heen of puur de Maladiven?quote:Op maandag 25 november 2024 10:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Erg is dat soms he.
Ben nu ook bezig met de Malediven en daar betaal je ook insane veel voor overtochten binnenlands.
Is gewoon duurder dan internationale vluchten.
Zal wel meer achter zitten dan je als leek bekijkt natuurlijk, maar goed.
Gelukkig genoeg andere leuke opties voor je
Stad??quote:Op donderdag 12 december 2024 20:47 schreef Individual het volgende:
Vandaag naar de stad geweest om voor de eerste keer ooit een reisverzekering te boeken.
Ligt eraan wat je vrij prijzig noemt.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
De Maladiven zijn toch sowieso vrij prijzig? Wil je er in combinatie met een andere bestemming heen of puur de Maladiven?
De vraag is eerder, heb je er wel eens níét de media mee gehaald?quote:Op woensdag 18 december 2024 13:53 schreef Individual het volgende:
In de Panorama staan 2 fokkers:
[ afbeelding ]
de eerste 23 jaar sliep de media nog.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
De vraag is eerder, heb je er wel eens níét de media mee gehaald?
Het is natuurlijk ook steeds nieuwswaardigerquote:Op woensdag 18 december 2024 15:39 schreef Individual het volgende:
[..]
de eerste 23 jaar sliep de media nog.
26e jaar en nu naar Zanzibar. Het is de laatste.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook steeds nieuwswaardigerHoeveelste jaar is het nu? En waar gaan jullie heen?
2e kerstdag vliegen we.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:43 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik zat naar de kop van de parenclub te kijken![]()
Zit er een interview van jullie bij o.i.d. ? Wanneer gaan jullie eigenlijk weg ?
Het wettelijke contract is tot 12.00 dus daarna ligt het er aan wat er in het ondertekende contract/voorwaarden staat. Meestal doen ze niet moeilijk over 15min. Met budget deals kunnen ze moeilijker doen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stel nou dat je 12.15 uur uitcheckt ipv 12.00 uur, maken ze daar dan een groot probleem van?
Ik weet het niet met 100% zekerheid, maar ik ben wel eens op het allerlaatste moment pas vertrokken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Geen idee of ik dit in het beste in het slowchat topic kan/moet plaatsen, maar een eigen topic hoeft dit ook weer niet imo.
Hebben jullie wel eens te laat uitgecheckt in een hotel? En zo ja, wat waren de gevolgen? Krijg je standaard een nacht extra in rekening? Of hangt het er een beetje van af hoeveel je te laat bent? Stel nou dat je 12.15 uur uitcheckt ipv 12.00 uur, maken ze daar dan een groot probleem van?
Indi, ik lees net het artikel in de Telegraafquote:Op zondag 22 december 2024 20:51 schreef Individual het volgende:
Nu ook achter de Telegraaf-betaalmuur of morgen de krant.
[ afbeelding ]
Of in elke (mogelijke) tijdszonequote:Op zondag 22 december 2024 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien kun je nu iets met cijfers gaan doen.
Had het hotel al gevraagd voor een late uitcheck, maar uiteraard hangt dat van de bezetting van de kamers af. Als alles de nacht erna bezet is, dan geven ze je dat bij voorbaat al niet. Maar ik zie het ter plekke wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar je moet natuurlijk niet dood leuk op je bed een beetje tv gaan kijken tot 13:00 en dan pas een beetje naar de receptie strompelen.
Beetje bijzondere vraag overigens. Als je van plan bent om bewust te laat uit te checken dan moet je gewoon ''laat uitchecken'' aanvragen bij de receptie. Elk hotel heeft die optie wel en daar betaal je dan een beetje voor.
Aangezien je dit vraagt ben je dat dus blijkbaar van plan, en gaat het niet om simpelweg ongeveer om 12:00 willen vertrekken en daardoor op het randje zijn.
Het is niet dat ik bewust ga lanterfanteren of TV kijken op de kamer. [/quote]quote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Had het hotel al gevraagd voor een late uitcheck, maar uiteraard hangt dat van de bezetting van de kamers af. Als alles de nacht erna bezet is, dan geven ze je dat bij voorbaat al niet. Maar ik zie het ter plekke wel.
Zorgen dat je snel alles mee kan pakken en in de ochtend niet nog hele koffers moet inpakken.quote:Binnenkort een technofeest tot 6.00u 's nachts, en in de betreffende stad heb ik dus voor die nacht een hotel geboekt. Na het feest wil ik uiteraard proberen zo veel / lang mogelijk slaap te pakken.Daarna nog ff douchen en zo. Feestje is leuk, maar slaap ook belangrijk.
Dank allen voor de reacties. Maar het wekkertje gaat dus gewoon op 11.30 uur, dan is uitchecktijd 12.00 uur (of misschien een paar minuutjes later als het toch geen problemen zou geven) wel haalbaar. Dan houden we het bij 5 uurtjes slaap.
Inpakken is in een minuut gebeurd, is wellicht toch een rugzak met toiletspullen en kleren. Komt goed.quote:Op maandag 23 december 2024 11:40 schreef bianconeri het volgende:
Zorgen dat je snel alles mee kan pakken en in de ochtend niet nog hele koffers moet inpakken.
Maar dat zal met 1 nachtje vast niet. Hooguit even douchen (vast wel zo fris na hele nacht een feest haha).
Of gewoon weer nu weer "terug" in het alfabet, dus volgend jaar naar een plaats met de Y doen, dan kun je nog wel ff vooruit.quote:Op zondag 22 december 2024 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien kun je nu iets met cijfers gaan doen.
Je zal het nieuwe jaar toch beginnen met een Meet&Greet met een [TRV]Mod in Buenos Airesquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:08 schreef Fogel het volgende:
Beste wensen allemaal![]()
@:flipsen tot volgende week
Aardig van jou dat je een verrassingstripje boekt. Hoe graag wil ze naar Chicago in verhouding tot Parijs?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een trip naar Chicago besteld en vriendin niet verteld dat we daarheen gaan. Wel dat we naar een plek gaan waar ze al heel lang heen wil. Ze weet dat ik een bloedhekel heb aan Parijs, maar dat ik er toch met haar heen zou gaan. Dus ik wil haar met hints op het verkeerde spoor zetten en laten denken dat we naar Parijs gaan.
Met wat hulp van generatieve KI heb ik de volgende hints gemaakt (en van het Noors naar Nederlands vertaald, de vertaling is niet helemaal jofel maar jullie snappen het idee vast wel).
* We bezoeken een iconisch monument met een ongelooflijk panoramisch uitzicht. Er wordt gezegd dat je op een heldere dag kilometers buiten het landschap kunt kijken! (Willis Tower, niet de Eiffeltoren)
* We slenteren door een elegante straat vol luxe winkels en cafés. Het is de perfecte plek om te raamhoppen en de pulserende sfeer te voelen. (Magnificent Mile, niet Champs-Élysées)
* We zullen ontspannen in een charmant park met moderne kunst en interactieve installaties. Het is een populaire plek voor zowel toeristen als de lokale bevolking. (Millennium Park, niet Jardin du Luxembourg)
* We dompelen ons onder in de wereld van de kunst in een van de meest gerenommeerde musea ter wereld. Hier vindt u meesterwerken van beroemde kunstenaars uit de geschiedenis. (Art Institute of Chicago, niet Louvre)
* We maken een wandeling langs de rivieroever, omringd door indrukwekkende architectuur en groene gebieden. Het is een geweldige manier om de stad vanuit een nieuw perspectief te ervaren. (Chicago Riverwalk, niet de Seine)
* We verkennen een spannend museum met tentoonstellingen over geschiedenis, cultuur en natuurwetenschappen. Hier kun je alles leren, van dinosaurussen tot oude beschavingen. (Field Museum, niet Musée d'Orsay)
Heeft iemand wat leuks toe te voegen?
Hehe, ze wil ook graag naar Chicago. Hadden al een keer eerder een trip daarheen geboekt, maar covidgedoe en dus niks geworden destijds en ze heeft er nog soms over dat dat erg jammer is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aardig van jou dat je een verrassingstripje boekt. Hoe graag wil ze naar Chicago in verhouding tot Parijs?dat het geen ehh tegenvaller wordt bedoel ik
Ah oke, goed back up plan. Parijs forever hier. Maar Chigaco is ook echt geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ze wil ook graag naar Chicago. Hadden al een keer eerder een trip daarheen geboekt, maar covidgedoe en dus niks geworden destijds en ze heeft er nog soms over dat dat erg jammer is.
Tevens gaan we in de zomervakantie met de auto naar Nederland, en vanaf daar zijn we ook zo in Parijs mocht ze het echt een enorme tegenvaller vinden
Ga nou eerst maar gewoon naar Argentinië. Jouw koffer ook al gepakt?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:50 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een trip naar Chicago besteld en vriendin niet verteld dat we daarheen gaan. Wel dat we naar een plek gaan waar ze al heel lang heen wil. Ze weet dat ik een bloedhekel heb aan Parijs, maar dat ik er toch met haar heen zou gaan. Dus ik wil haar met hints op het verkeerde spoor zetten en laten denken dat we naar Parijs gaan.
Met wat hulp van generatieve KI heb ik de volgende hints gemaakt (en van het Noors naar Nederlands vertaald, de vertaling is niet helemaal jofel maar jullie snappen het idee vast wel).
* We bezoeken een iconisch monument met een ongelooflijk panoramisch uitzicht. Er wordt gezegd dat je op een heldere dag kilometers buiten het landschap kunt kijken! (Willis Tower, niet de Eiffeltoren)
* We slenteren door een elegante straat vol luxe winkels en cafés. Het is de perfecte plek om te raamhoppen en de pulserende sfeer te voelen. (Magnificent Mile, niet Champs-Élysées)
* We zullen ontspannen in een charmant park met moderne kunst en interactieve installaties. Het is een populaire plek voor zowel toeristen als de lokale bevolking. (Millennium Park, niet Jardin du Luxembourg)
* We dompelen ons onder in de wereld van de kunst in een van de meest gerenommeerde musea ter wereld. Hier vindt u meesterwerken van beroemde kunstenaars uit de geschiedenis. (Art Institute of Chicago, niet Louvre)
* We maken een wandeling langs de rivieroever, omringd door indrukwekkende architectuur en groene gebieden. Het is een geweldige manier om de stad vanuit een nieuw perspectief te ervaren. (Chicago Riverwalk, niet de Seine)
* We verkennen een spannend museum met tentoonstellingen over geschiedenis, cultuur en natuurwetenschappen. Hier kun je alles leren, van dinosaurussen tot oude beschavingen. (Field Museum, niet Musée d'Orsay)
Heeft iemand wat leuks toe te voegen?
Jaja, zondag vertrekken wequote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar gewoon naar Argentinië. Jouw koffer ook al gepakt?
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @Fogelquote:Op zondag 5 januari 2025 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi hoor @:individualGefeliciteerd met het voltooien van je missie!
Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Als ik geweten had dat mijn vlucht zo vertraagd was, had ik die koffie rustig kunnen drinken. Met wat lekker erbij ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]was een bijzonder goede meat-meet!
En de koffie zonder koffie (voor jou) meet vanochtend ook.
Niet verwacht?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...
Rome kan je inderdaad nooit verkeerd mee gaan! Elke steen ademt historie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
Dacht dat het allemaal enorm gehyped zou zijn en dat het wel zou tegenvallen. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet verwacht?
Niet van de historie, weer en eten?
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
Met Argentijnse biefstuk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddels
Nee dat niet. Wel met blauweballenbier.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
@:fogel heb je het petekindje van flip al gezien?
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Wie weet…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Argentinië en de service van @flipsen hebben beiden een goede indruk gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @:Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaakt
Welk eiland?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Inmiddels alweer wat dagen op de Malediven.
Lekker van het (zeer felle) zonnetje aan het genieten.
Meer ervaringen en foto's komen nog wel.
Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hu. Ho.Een grap is leuk maar er zijn grenzen
![]()
Dit gaan we maar even niet doen @:Fogel
[ afbeelding ]
Verslagjes, altijd leuk. Zo is @Fogel ook nog steeds bezigquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
Leuk, ben benieuwd. Altijd fijn, dat soort verslagen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |