Och daar schrik ik vanquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Gao (Manon) is gisteren thuis vredig overleden.
Ach nee.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Ai... Dat is droevig nieuws. We mailden elkaar zo af en toe, maar laatste keer is alweer even geleden. Wist uiteraard dat ze ziek was, maar dit nieuws komt toch nog onverwachtquote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Heel veel sterktequote:Op donderdag 10 oktober 2024 08:12 schreef Individual het volgende:
Iris (dochter) stuurde me een DM. 3 weken terug sprak ik haar nog en ze wist het eigenlijk al..quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ai... Dat is droevig nieuws. We mailden elkaar zo af en toe, maar laatste keer is alweer even geleden. Wist uiteraard dat ze ziek was, maar dit nieuws komt toch nog onverwacht
Dat is in elk geval al 10 minuten later dan in 2022quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:34 schreef ZarB het volgende:
Transavia heeft het zomerschema in de verkoop gedaan dus wil wat stedentripjes boeken, maar man, wat een bagger vliegtijden. Ik snap dat je dit krijgt voor een duppie op de eerste rang, maar ik wil naar Ljubljana en dan is Transavia de enige die non-stop vliegt. Lekker om 6.40 vertrekken.
Ik vind dat idd veel te vroegquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is in elk geval al 10 minuten later dan in 2022![]()
Als je dat te vroeg vind, lekker overdag richting Zürich treinen en daar de nachttrein pakken
Het is inmiddels gefikst, er was inderdaad een foutje. Ik heb nog even gekeken, en het gaat nu nog steeds fout, or rather, weer fout, maar op allerlei andere manieren. Maar goed, hou je kaart maar, we lossen het zelf wel op.quote:Op zondag 13 oktober 2024 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb het doorgegeven via Facebook. Ze gaan er morgen naar kijken.
Voor de elektrische rolstoel mag een 'dry cel' accu wel, maar als het accuzuur eruit gutst mag je 160Wh menemen. Vraag het aan je airline.quote:Op zondag 20 oktober 2024 15:54 schreef Chunees het volgende:
Bij veel vliegmaatschappijen staat
You can carry a maximum of two loose lithium batteries of up to 160 Wh each; You should carry the lithium batteries in your cabin luggage. For safety reasons, batteries are definitely not allowed in your hold luggage; You bring the lithium battery in its original packaging.
Geldt dat ook voor elektrische rolstoel handbike?
Hoeveel watt is 160wh?
Echtquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 10:34 schreef ZarB het volgende:
Transavia heeft het zomerschema in de verkoop gedaan dus wil wat stedentripjes boeken, maar man, wat een bagger vliegtijden. Ik snap dat je dit krijgt voor een duppie op de eerste rang, maar ik wil naar Ljubljana en dan is Transavia de enige die non-stop vliegt. Lekker om 6.40 vertrekken.
Watt is een eenheid van vermogen, Wh van energie. Energie is vermogen maal tijd.quote:
Ik zeg letterlijk "ik snap dat je dit krijgt". Dus ik verwacht dit idd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 16:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Echt
Wat verwacht je dan? Om goedkoop te vliegen heb je andere tijden.
Overigens valt 6:40 wel mee.
Is dat geen Wizzair bestemming? En vind je Eindhoven dan geen optie?quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk "ik snap dat je dit krijgt". Dus ik verwacht dit idd.
Maar ik wil rechtstreeks naar Ljubljana vliegen en dan heb ik geen keuze behalve Transavia. Ik ga er dus ook niet voor kiezen. Ik betaal liever meer voor fatsoenlijke tijden dus ga ik een andere bestemming kiezen.
6.40 = 4.40/5.20 op schiphol. Koekoek.
Als ik zoek op Skyscanner vanuit NL (dus ongeacht vliegveld) dan krijg ik alleen Transavia vanaf Amsterdam.quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is dat geen Wizzair bestemming? En vind je Eindhoven dan geen optie?
Oh je hebt gelijk:quote:Op maandag 21 oktober 2024 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ik zoek op Skyscanner vanuit NL (dus ongeacht vliegveld) dan krijg ik alleen Transavia vanaf Amsterdam.
Wizzair vliegt vanaf Eindhoven niet naar die bestemming.
Ik denk dat het Boedapest gaat worden![]()
quote:Welke maatschappijen vliegen op Ljubljana?
Vanuit Nederland vliegen er drie maatschappijen op de internationale luchthaven van Ljubljana, namelijk Transavia, KLM en de nationale luchtvaartmaatschappij van Slovenië, Adria Airways. Easyjet vliegt ook op Ljubljana maar vooralsnog alleen vanuit Groot-Brittannië.
Die van KLM wordt uitgevoerd door Transavia. Bij Adria had ik gekeken, maar daar worden geen vluchten gevonden. Misschien is die info verouderd, of doen ze alleen bepaalde maanden ofzo.quote:
Ik krijg via flightconnections.com ook alleen maar Transavia te zien rechtstreeks naar Ljubljana, maar de vrijdagvlucht staat daar op 09.40 uur in november en op zondag terug om 10.30 uur (maandag geen terugvlucht en dinsdag om 19.00 uur).quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 11:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik vind dat idd veel te vroegtreinen duurt me veel te lang voor een trip van vrijdag tm zondag
Zoek wel een andere bestemming. Heb ook tickets voor Casablanca gekocht met vertrek om 10.15 en terug om 14.00. Veel beter! Dus het moet wel kunnen
Bedankt voor het meedenken. Dat zijn betere tijdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik krijg via flightconnections.com ook alleen maar Transavia te zien rechtstreeks naar Ljubljana, maar de vrijdagvlucht staat daar op 09.40 uur in november en op zondag terug om 10.30 uur (maandag geen terugvlucht en dinsdag om 19.00 uur).
Okee.. maar ik woon in Nederland en wil vrijdag tm zondag. Dan is via Venetië een beetje omslachtig, lijkt me.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:16 schreef derLudolf het volgende:
Veel van mn vrienden uit Slovenië vliegen vanaf Venetië. Zelf ook al eens gedaan. Van/naar de luchthaven regel je dan een GoOpti
Valt mee. Ljubljana-Amsterdam met Transavia was destijds vroeg (dacht 6u vertrek?) door een vlucht met Ryanair v van Venetië naar Eindhoven te nemen kon ik zondag ook nog een halve dag iets ondernemen in Sloveniëquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Okee.. maar ik woon in Nederland en wil vrijdag tm zondag. Dan is via Venetië een beetje omslachtig, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |