Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Als ik geweten had dat mijn vlucht zo vertraagd was, had ik die koffie rustig kunnen drinken. Met wat lekker erbij ookquote:Op donderdag 9 januari 2025 18:21 schreef Fogel het volgende:
[..]was een bijzonder goede meat-meet!
En de koffie zonder koffie (voor jou) meet vanochtend ook.
Niet verwacht?quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik vond Rome echt geweldig ja, terwijl ik dat niet had verwacht...
Rome kan je inderdaad nooit verkeerd mee gaan! Elke steen ademt historie.quote:Op donderdag 9 januari 2025 13:24 schreef cherrycoke het volgende:
Zit er toch weer aan te denken om weer naar Rome te gaan.
Prachtige openlucht museum stad
Ook jubilee dit jaar.
Dacht dat het allemaal enorm gehyped zou zijn en dat het wel zou tegenvallen. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 11 januari 2025 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet verwacht?
Niet van de historie, weer en eten?
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddelsquote:Op donderdag 9 januari 2025 13:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn missie is ook voltooid: een meat-meet met @:Fogel
Met Argentijnse biefstuk?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er wel meer van gehad inmiddels
Nee dat niet. Wel met blauweballenbier.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
@:fogel heb je het petekindje van flip al gezien?
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaaktquote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Wie weet…quote:Op zaterdag 11 januari 2025 22:44 schreef Individual het volgende:
Argentinië en de service van @flipsen hebben beiden een goede indruk gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah wacht, bedoel je Mochita?? Dat is al lang mijn petekind niet meer. Geen idee of ze nog leeft trouwens. Anyway, @:Fogel is de grens over, nu naar buurland Chili. Maar volgens mij heeft Argentinië wel een redelijk goede indruk gemaakt
Welk eiland?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:08 schreef bianconeri het volgende:
Inmiddels alweer wat dagen op de Malediven.
Lekker van het (zeer felle) zonnetje aan het genieten.
Meer ervaringen en foto's komen nog wel.
Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hu. Ho.Een grap is leuk maar er zijn grenzen
![]()
Dit gaan we maar even niet doen @:Fogel
[ afbeelding ]
Verslagjes, altijd leuk. Zo is @Fogel ook nog steeds bezigquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
Leuk, ben benieuwd. Altijd fijn, dat soort verslagen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:55 schreef MaJo het volgende:
Zo weer terug uit Hong Kong/VietnamZal morgen een verslagje tikken, nu eerst bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |