Enige Ceaușescu vibes te bespeuren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Arnhemunited het volgende:
Kijk hoe zenuwachtig die kleine haatdwerg is.
[ x ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:59 schreef Starhopper het volgende:
Wat een lulkoek weer
De operatie in Koersk is vooral een stunt
Bange boomer Rob maakte zich blijkbaar zorgen dat mensen niet meer genoeg angst voor EsCaLaTiE hebben.quote:... en dat alle angst over escalatie ongegrond is. Frans Osinga liet in de Volkskrant optekenen dat de boodschap van Zelensky was: ‘hou op met die escalatieangst, die speelt Poetin in de kaart’.
ceaucescu werd pas nerveus toen ze zijn deur intraptenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Enige Ceaușescu vibes te bespeuren.
Bon.
Het einde voelt steeds nader.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Enige Ceaușescu vibes te bespeuren.
Bon.
Waar iemand als Robbie dan weer hevig over teleurgesteld is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening:
Het laat mooi zien dat Poetin niet echt tot escalatie overgaat.
Beetje kromme vergelijking van mij, maar Vlad doet het niet best vandaag, qua speechen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ceaucescu werd pas nerveus toen ze zijn deur intrapten
quote:
Als het allemaal blinde kippen waren dan was de oorlog allang voorbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
en de russen hun diesel en benzine laten verbruiken
Russen die zijn net blinde kippen in een kipperen , tank coordinatie met drones kennen ze niet , ze weten nauwelijks of niet waar hun collega tanks rijden
laat staan waar de vijand zich ophoud
quote:
Denk dat Oekrane nu top 3 misschien wel de nummer n is als het aan komt op het gebruik en de productie van Drone. Na de oorlog zal deze expertise ze geen wind eieren leggen.quote:
En ze hebben de afgelopen week vliegvelden in Kursk lopen bombarderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat dat wel werkt. Denk dat je als je opzoekt hoeveel bv sumy nog gebombardeerd wordt, dat naderend tot niet meer is.
Als je dit benaderd a'la: rus arty kan X km ver, bufferzone is niet X, dus heeft geen zin, mis je het e.e.a.
rus arty die nu denkt: laten we sumy weer eens gaan terroriseren, riskeren immers nu dat ze drone op hun dak krijgen, moet immers veel dichterbij het (hete) front opereren.
Terecht wel. Want een onzin komt daar af en toe uit zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Het is weer het moment voor het dagelijkse Rob de Wijk bashen hoor.
Dat is helemaal jouw mening natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Terecht wel. Want een onzin komt daar af en toe uit zeg
Dat klopt. Maar lijkt me dat ik op een forum niet bij alles achter hoef te gaan zeggen dat het mijn mening is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is helemaal jouw mening natuurlijk.
Nee. Dat hij poep praat is een feit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is helemaal jouw mening natuurlijk.
Ben benieuwd of 'ie nu ook iets over het gebombardeerde kinderziekenhuis gaat zeggen/bezoeken (artikel niet gelezen).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:11 schreef Aether het volgende:
PM Modi arrives in Kyiv
https://redd.it/1ez87tb
[ afbeelding ]
Zo verkanker je dit topic alleen maar als je zo reageert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat hij poep praat is een feit.
Dat is ook mijn mening.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Dat hij poep praat is een feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |