abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:17:16 #126
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_214782782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:53 schreef Ulx het volgende:
ZA kiest toch maar voor Poetin.

[ x ]
ZA maakt in haar hele bestaan altijd de foute keuzes.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:19:46 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214782812
*O*

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214782840
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214782980
Hier is de nieuwe inslag op Proletrask:

twitter
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:37:12 #131
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214783437
Wie is er nu aan het winnen? Het is een hele rare fase in dit conflict.
pi_214783438
Oekraine heeft de onderscheppings data gepubliceerd.

Total russian Missiles Launched: 9,590
Missiles Intercepted: 2,429 (25%)

Total russian Drones Launched: 13,997
Drones Intercepted: 5,972 (43%)

Ballistische wapens en supersonische kruisraketten worden vrijwel nooit onderschept.

Nieuws breek:
Opstand in een gevangenis in Volvograd. Meerdere bewaarders zijn al vermoord.

Bron: bijvoorbeeld rusich army.
pi_214783553
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou zeggen Amerika. Ze kunnen tegenwoordig een hoop LPG LNG aan Europa slijten, en hebben een aantal bedrijfjes in oorlogsmaterieel die grote(re) orders hebben gekregen.

China en India zijn goede tweede, die profiteren van de voordelen zonder er de nadelen van te ondervinden.

Als je doelt op Rusland of Oekraine. Die zijn in oorlog met elkaar, dus daar valt niks van te zeggen. Die zijn allebei zoveel verloren dat je alleen kunt spreken wie er het minst verloren heeft. Oekraïne qua mensen. Maar Rusland qua landoppervlakte. Oekraïne is danzij de oorlog (nog) meer Westersgezind, en daarmee, minder corrupt geworden. Dat is een (grote) winst waar Rusland niet aan kan tippen. Rusland heeft meer "vijanden" gekregen dmv de uitbreiding van NATO.

In de laatste week heeft Oekraine misschien meer land verovert, maar de Russen trekken ook op. Ik zou denken dat het land wat Oekraine inneemt minder belangrijk is voor de Russische krijgsmacht, maar politiek gezien is het wel belangrijk. Er is (weer) een rode lijn doorbroken waarbij het (weer) blijkt dat het kremlin tegenover het Westen blaft, maar niet bijt.

[ Bericht 0% gewijzigd door zuchtje op 23-08-2024 12:58:48 ]
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:53:48 #134
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214783608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:48 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik zou zeggen Amerika. Ze kunnen tegenwoordig een hoop LPG aan Europa slijten, en hebben een aantal bedrijfjes in oorlogsmaterieel die grote(re) orders hebben gekregen.

China en India zijn goede tweede, die profiteren van de voordelen zonder er de nadelen van te ondervinden.

Als je doelt op Rusland of Oekraine. Die zijn in oorlog met elkaar, dus daar valt niks van te zeggen. Die zijn allebei zoveel verloren dat je alleen kunt spreken wie er het minst verloren heeft. Oekraïne qua mensen. Maar Rusland qua landoppervlakte. Oekraïne is danzij de oorlog (nog) meer Westersgezind, en daarmee, minder corrupt geworden. Dat is een (grote) winst waar Rusland niet aan kan tippen. Rusland heeft meer "vijanden" gekregen dmv de uitbreiding van NATO.

In de laatste week heeft Oekraine misschien meer land verovert, maar de Russen trekken ook op. Ik zou denken dat het land wat Oekraine inneemt minder belangrijk is voor de Russische krijgsmacht, maar politiek gezien is het wel belangrijk. Er is (weer) een rode lijn doorbroken waarbij het (weer) blijkt dat het kremlin tegenover het Westen blaft, maar niet bijt.
je bedoelt LNG

Maar LNG is een wereldmarkt prijs , en onze LNG komt van Qatar en Saudie Arabie en van Shell Australie ,
maar ook van Ruzzia , via Indiase bedrijven die tussenhandel zijn

En dat geeft niet want de LNG is voor Ruzzia op deze manier zwaar verliesgevend en daar gaat het om, daarnaast doet het westen hun uiterste best om de olieprijs en de LNG prijs omlaag te krijgen en dat lukt zeer aardig

Vandaar dat Gazprom in 2024 het grootste verlies ooit gaat maken
quote:
"Poetin zette Gazprom in als wapen om Europa te verdelen. Hij dacht dat de EU niet zonder Russisch gas zou kunnen, maar hij heeft zich lelijk vergist."

Hoe anders zag de wereld er twee jaar geleden uit: met de winter op komst bracht Gazprom in 2022 een dreigend en pesterig reclamespotje uit.
Daarin is te zien hoe het bedrijf de gaskraan naar Europa volledig dichtdraait, waarna een haast apocalyptische winter het continent met sneeuw en ijs bedekt.

twitter

en inmiddels zit Ruzzia zelf zonder benzine en kerosine op de krim

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 23-08-2024 13:12:50 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214783633
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:48 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Ik zou zeggen Amerika. Ze kunnen tegenwoordig een hoop LPG aan Europa slijten, en hebben een aantal bedrijfjes in oorlogsmaterieel die grote(re) orders hebben gekregen.

De vraag is idd: hoe wens je het te meten.

En voor de pro-rus tankies is dat duidelijk; elke vierkante meter in oekraine is "winst", nevermind hoeveel levens het gekost heeft.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:01:48 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214783678
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
De vraag is idd: hoe wens je het te meten.

En voor de pro-rus tankies is dat duidelijk; elke vierkante meter in oekraine is "winst", nevermind hoeveel levens het gekost heeft.
inderdaad, ze sturen gerust 4 man naar voren om te kijken waar het mitrailieur vuur vandaan komt, dat die jongens niet meer terug komen dat dondert verder niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_214783925
Beelden van de schade in Marinovka luchtmachtbasis, Volvograd.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:28:20 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214783944
quote:
Niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:34:23 #139
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214784000
quote:
er heeft nog nooit iemand een oorlog gewonnen
het enige dat je kunt hopen is, dat je na afloop nog bestaat

Hitler wilde de joden ausradieren , / uitvegen / uitgummen
Poetin wil oekraine van de kaart vegen , extra terrritoria erbij
Napoleon wilde heel europa veroveren
Stalin wilde iedereen die intelligent was dood maken

het opvallende is dat het alle vier hele kleine mannetjes zijn van 1,7 m hoog met hele kleine piemeltjes
En zelf zijn ze doodsbang, en verstoppen ze zich in hele grote kastelen

quote:
Statues of Stalin depicted him at a height and build approximating the very tall Tsar Alexander III, but photographic evidence suggests he was between 5 ft 5 in and 5 ft 6 in (165-168 cm).

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 23-08-2024 13:39:44 ]
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:35:22 #140
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214784006
Gaat weer lekker in Rusland:
twitter

Ze moeten die mensen snel hun zin geven voor het escaleert.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214784103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef xzaz het volgende:
Holy shit, straaljagers hier in oost Drenthe zijn aan het oefenen. Wat een geluid.
Mooi man, krijg nog rillingen van de luchtmacht dagen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:49:40 #142
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214784108
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:35 schreef xpompompomx het volgende:
Gaat weer lekker in Rusland:
[ x ]

Ze moeten die mensen snel hun zin geven voor het escaleert.
_O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214784109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

het opvallende is dat het alle vier hele kleine mannetjes zijn van 1,7 m hoog met hele kleine piemeltjes
[..]

Je vergeet little Rocketman nog.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:50:50 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214784122
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[..]

Het gaat Poetin niet alleen om het grondgebied. Hij wil het Oekraïense volk en cultuur wegvagen
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:51:26 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214784128
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niemand
Oekraïne. Of denk je serieus dat het zo goed gaat aan de Russische kant? :')
pi_214784144
Toch wel vreemd, eergisteren kuste putin nog de koran, in een helegaar niet genante vertoning, waarna hij afreisde naar Azerbeijan om te bedelen bij de turken. En nu deze gijzeling. Beetje ondankbaar van de moslims.

putin kust koran:
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:58:52 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214784182
quote:
84s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Oekraïne. Of denk je serieus dat het zo goed gaat aan de Russische kant? :')
Nee

quote:
nie·mand (onbepaald voornaamwoord)
1
geen enkel mens: er kwam niemand; niemand minder dan de koning de koning in eigen persoon
https://www.vandale.nl/gr(...)ds/betekenis/niemand

Starhopper :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:59:45 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214784191
  Moderator vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:03:12 #149
236264 crew  capricia
pi_214784204
quote:
Wat is het dan volgens jou?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:03:17 #150
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_214784205
quote:
nee het is vooral bedoeld om te laten zien dat de russen vleugellam zijn, geen benzine geen kerosine , geen beweging meer in te krijgen

Rusland is log van nature en de troepen zijn niet makkelijk in beweging te krijgen anders dan in hele grote oncontroleerbare colonnes

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef oheng het volgende:

[..]
Dude. Het is helemaal niet erg om als "expert" te zeggen:

"Ik weet niet wat het strategische doel is"
ik denk dat dit het strategisch doel is

Als je de Rusissche militaitren in beweging krijgt dan zijn ze een makkelijk doelwit , goed te volgen door spysatellieten dan weet je welk onderdeel waar is en wat er nog op de Krim zit

Russen zijn ongecoordineerd in hun troepenbewegingen , log en lomp en ze verbruiken dan een enorme hoeveelheid benzine en diesel die vaak niet op de juiste plek aanwezig is

wie de logistiek wint die wint de oorlog en dat zijn zeker niet de russen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 23-08-2024 14:11:11 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')