Ook lekker iddquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:56 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Banketletters mogen mijn kant op..
Dus ik doe wel mee met de december maand.
40+? Wist niet dat jij al zo oud wasquote:
wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
40+? Wist niet dat jij al zo oud was
Mezelf alvast klaarmaken voor die leeftijd.quote:
quote:
Kan beide.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
KruidnotenLekker naar de kruidnotenwinkel in het najaar, voorpret
![]()
Nu in de zomer heb ik geen zin in dat soort dingen. Nu wil ik nog lekker ijsjes enzo.
Bohquote:
Wat vervelend dat je geen voordeel hebt van deze fysio, zo hebben ze allemaal hun eigen werkwijze, dus ik hoop dat je eigen fysio snel weer terug is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn nog niet minder dan?
Ja goed, en niet goed een beetje dubbel
Het is al wel een heel stuk beter, maar die pijn in de bekken/heupp met uitstraling naar de buik wil maar niet weg.
Het was iets minder maar maandag naar een andere fysio geweest omdat die van mij met vakantie was. Maar dat heeft mij geen goed gedaan
Ze stoppen tegenwoordig alles in ijs.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
kruidnotenijs, waar is dat te koop FF?
https://ijsuitdepolder.nl/product/pepernoten-schepijs-05-liter/quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
kruidnotenijs, waar is dat te koop FF?
Waarom zou je in december geen ijsje halen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:07 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ze stoppen tegenwoordig alles in ijs.
Kruidnoten in ijs, alsof je in december een ijsje gaat halen
Omdat de ijssalons gesloten zijn tochquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je in december geen ijsje halen?
Dat houdt je tegen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:13 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Omdat de ijssalons gesloten zijn toch
Paintquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:23 schreef woxxel2 het volgende:
Hoe kan je plaatjes of muziek hier neerzetten
Youtube kan zonder [ ]quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:26 schreef drakin het volgende:
youtube zo:
[youtube][/youtube]
Plaatjes zo:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
En dan het adres ertussen
Nu al zin inquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:21 schreef drakin het volgende:
Laatste ijsje wat ik had was een maxi cornetto, en helemaal chocoladesmaak![]()
Deze
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.zelst.nl%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fcache%2F4f77cdb94af56139e35dd76361454d8d%2Fo%2Fl%2Fola-cornetto-king-cone-choco-hero.png&f=1&nofb=1&ipt=c05bcd2ea68e0858f94e8d960937d05b6ec31af887b8b18046815bffd3e08b22&ipo=images]afbeelding[/url] ]
De Aldi verkocht vorig jaar deze:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:21 schreef drakin het volgende:
Laatste ijsje wat ik had was een maxi cornetto, en helemaal chocoladesmaak![]()
Deze
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.zelst.nl%2Fmedia%2Fcatalog%2Fproduct%2Fcache%2F4f77cdb94af56139e35dd76361454d8d%2Fo%2Fl%2Fola-cornetto-king-cone-choco-hero.png&f=1&nofb=1&ipt=c05bcd2ea68e0858f94e8d960937d05b6ec31af887b8b18046815bffd3e08b22&ipo=images]afbeelding[/url] ]
In december of ook al in augustus?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Aldi verkocht vorig jaar deze:
[ afbeelding ]
Nee,iets later.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
In december of ook al in augustus?
Ik vond deze in Duitsland, heb jij deze ook in huis?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu al zin inChocolade is altijd goed
Later dan decemberquote:
Dat ook weer niet.quote:
Je was niet duidelijkquote:
https://www.jan-magazine.(...)/pepernotenijs-aldi/quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Je was niet duidelijk![]()
Maar ik hoop nu dat ze het weer hebben dit jaar.
Limitedquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.jan-magazine.(...)/pepernotenijs-aldi/
Wat fijn dat je bijna geen pijn meer hebt. Wat een val al niet kan doen he. Hopelijk ga je niet te snel zodat je weer een stap terug doetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je geen voordeel hebt van deze fysio, zo hebben ze allemaal hun eigen werkwijze, dus ik hoop dat je eigen fysio snel weer terug is.
De pijn in mijn arm is zo goed als weg, mag over 2 weken met fysio beginnen, maar wel zelf de grenzen op zoeken met buigen en strekken.
Deze pagina kunnen we helaas niet vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:32 schreef woxxel2 het volgende:
[IMG]https://www.oelesovervloed.nl/winkel/wenskaart-hoi/[img][/img
Deze?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
Deze pagina kunnen we helaas niet vinden
Dan moet je de img teveel nog even verwijderenquote:
Dat was hetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan moet je de img teveel nog even verwijderen
Gebroeders de Witt, er is nog een grote teen van 1 van hen overquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over snoepen gesproken....
[ x ]
Dit wist ik niet.
Heeft het gesmaakt?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over snoepen gesproken....
[ x ]
Dit wist ik niet.
Ik heb de teen en de tong van de gebroeders gezien, liggen in Den Haagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
Toevallig hebben we zondag een portret van Johan de Witt en een schilderij van de executie gezien.
Het heeft iets macabers, vind ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de teen en de tong van de gebroeders gezien, liggen in Den Haag
Ik vind het nog steeds raar dat die geschiedenis zich niet herhaald heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft iets macabers, vind ik.
Wel hoor. Dat was zowel mijn lunch als avondeten. Broodje met (koude) schnitzel en rauwkostquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Koud gespeelde wiener schnitzels zou ik niet aanraden
Geen curry?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wel hoor. Dat was zowel mijn lunch als avondeten. Broodje met (koude) schnitzel en rauwkost
Dat is voor bij de Frikandelle die ook koud prima te eten zijnquote:
Frikadelle zijn zeker prima te eten,quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor bij de Frikandelle die ook koud prima te eten zijn![]()
En mosterd voor leberkse
Je weet prima welke curry ik bedoel hequote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:14 schreef engine het volgende:
Oh wacht jij bedoeld andere curry![]()
Nee niet meer geweest. Was nog wel het plan maar ga een dag eerder naar huis dus dat komt er niet meer van.
Je bedoelt toch niet de 'alles erop behalve curry'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet prima welke curry ik bedoel he
Ja nu welquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet prima welke curry ik bedoel he
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de 'alles erop behalve curry'
kaasfondue zelfsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:36 schreef woxxel2 het volgende:
Het gaat ook altijd over eten hier.
Van pepernoten tot frikadellen vandaag.
Noedelsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:36 schreef woxxel2 het volgende:
Het gaat ook altijd over eten hier.
Van pepernoten tot frikadellen vandaag.
Noedelsoep of gebakken?quote:
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 02:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een soepje, zo'n unox zakje.
Ja. En lekker, even de honger stillen. Beter dan een zak chips opentrekken.quote:
Klinkt goed. Dit is heel simpel: inhoud van zo'n zakje in een mok, kokend water erop en 3 minuten wachten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 02:28 schreef chufi het volgende:
Ik maak er vaak wat anders van ...... afgieten , 2 geklopt eitjes , gebakken uitjes en wat geraspte kaas ... alles door elkaar mengen en in een paar minuten in een pan op 120 is het klaar , misschien nog ff omkeren ... 1, 2 of 3 dagen een lekkere snack ..
Ja dat vind ik dus meestal te simpel.. je kunt het met alles varieren ... soort tortilla wordt het meestalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 02:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dit is heel simpel: inhoud van zo'n zakje in een mok, kokend water erop en 3 minuten wachten.
Goedemorgen Dotquote:
Hey heer enginequote:
Vakantiequote:
O lekker, heb je al plannen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 06:24 schreef engine het volgende:
[..]
Vakantie
Ga zo dadelijk een paar uur slapen en dan met de trein naar huis
Met de trein naar huisquote:
met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bentquote:
Jij weet niet hoelang hij vakantie heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bent
Ik weet wel hoe bizar de vertragingen bij de DB zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij weet niet hoelang hij vakantie heeft
Ga je schamen zeg, en cheetes en doritosquote:
Doritoscheetquote:
Gratiesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je schamen zeg, en cheetes en doritos
Die gratis productjes zijn echt leukquote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gratis productjes zijn echt leukElke keer alsof je een cadeautje krijgt. En als je er meerdere tegelijk hebt, lijkt het wel een soort kerstpakketje
Welke supermarkt heeft deze actie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gratis productjes zijn echt leukElke keer alsof je een cadeautje krijgt. En als je er meerdere tegelijk hebt, lijkt het wel een soort kerstpakketje
Albert Heijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke supermarkt heeft deze actie?
quote:
Owquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Albert Heijn
https://www.ah.nl/acties/krassen
Ja, het is soms echt even zoeken en soms hebben ze het inderdaad niet. Maar toch leukquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar 9 van de 10 keer koop ik het nooit.
Of ze hebben het niet
Lausanne is altijd wel een leuke wedstrijd👍quote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:07 schreef chufi het volgende:
@:pullup morgenavond weer Diamond League .. Lausanne, met Lieke, Femke en Nadine volgens mij .. 20 uur
Duplantis sprong gisteren alvast een WR als opwarmertjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Lausanne is altijd wel een leuke wedstrijd👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bent
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de vegetariers hier
Een Uncle RogerIk ben geen echt mens volgens Uncle RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig ga ik vanavond ook echt iets met avocado etenOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gekookt in geit?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben geen echt mens volgens Uncle Roger![]()
Toevallig ga ik vanavond ook echt iets met avocado eten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
@:marcb1974 ook wel tevreden denk ikOpen de champagne maar
https://nos.nl/artikel/25(...)dige-periode-geweest
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat het kwalletje er mee stopt,
hockeyend werden ze er echt slechter op
Ahquote:
615 toch las ik?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Duplantis sprong gisteren alvast een WR als opwarmertje
Zuupenquote:
Hiyaaaquote:
Ik las dat ook , maar dat zou toch echt 6.25 moeten zijn ... Maar nu zie ik in de uitslagen staan dat het gaat om een Meeting-record.. dat is toch wat andersquote:
Donald Duck?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk stukje tv weer,
Ene Michelle O. die voor het eerst echt reageert op Donald D. en hem ronduit een racist noemt
Eigenlijk wel beledigend voor die Duck hequote:
Ik volg het ook elke ochtend even en er zaten wel goede speeches bijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk stukje tv weer,
Ene Michelle O. die voor het eerst echt reageert op Donald D. en hem ronduit een racist noemt
mijn oude smiley had daar ook wel een beetje verdrietig van gewordenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beledigend voor die Duck he
Met alles wat ik hoor was het vooral Michelle die het erg goed doet. Beter dan die man van haarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg het ook elke ochtend even en er zaten wel goede speeches bij
Hier, pak zequote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef pullup het volgende:
Het is echt nog steeds overal raak met die regen
Wat is dat?quote:
Ja die paar heuvels hier in het zuiden stellen niets voorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef pullup het volgende:
Het is echt nog steeds overal raak met die regen
Maar ze zijn wel mooiquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die paar heuvels hier in het zuiden stellen niets voor
ik wilde net een like geven, maar laat hem dan maar achterwegequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
Kip Tandoori, had lekker moeten zijn maar ik was lui en heb een diepvries portie gehaald
Geen aanrader
kiek!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Gevulde punt paprika. Gevuld met gehakt uitjes en stukjes paprika. Kaas er over en de oven in
Ok nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Gevulde punt paprika. Gevuld met gehakt uitjes en stukjes paprika. Kaas er over en de oven in
Jemig dat ziet er degelijk uitquote:
Zo dat ziet er heftig uit. Voel je dat nog zitten?quote:
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.quote:
Hoe krijgen ze dat er weer uit eigenlijk?quote:
er zitten tween plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen gaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat ziet er heftig uit. Voel je dat nog zitten?
Kun je je arm helemaal buigen en strekken?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zitten tween plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen ga
Heel lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.
leuk dat het dan zo positief uitvalt, puntpaprika is heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.
Nog 1 week en het feest auf die Wiese barst losquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 keer, erst had het gerchte gegeben ze spelen paar songs
met taylor swift
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat er weer uit eigenlijk?
Wat voor kaas doe je erover?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 1 week en het feest auf die Wiese barst los
nee zeker niet, daar mag ik nu zelf mee gaan oefenen, de grenzen oftewel de pijn opzoeken met buigen en strekken en over 2 weken naar de fysio.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je je arm helemaal buigen en strekken?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.
omdat het op de elleboog zit krijg je wel last van die plaatjes, dus het zal er weer uit gaan, maar het moet minimaal 5 maanden blijven zitten, het liefst langer.
daar ben je zo weer van hersteld, dus daar zie ik niet zo tegenop.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]Ok ja irritant dat ze weer moeten snijden maar kan niet anders
Dat is best langquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.
omdat het op de elleboog zit krijg je wel last van die plaatjes, dus het zal er weer uit gaan, maar het moet minimaal 5 maanden blijven zitten, het liefst langer.
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboogquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is best lang
En hopelijk zakt de pijn na verloop van tijd, al blijft het idd een rot plek.. omdat je geneigd bent op je elleboog te steunen
Ah dat is wel een slim ideequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboog
ik had wat moeten laten transplanteren
Ik heb laatst een muismatje gekocht met daarop een mooie zachte pad met van die gel... prima voor een teer elleboogje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboog
ik had wat moeten laten transplanteren
Vind je dat niet naar? Blijven ze zitten of gaat het er ooit nog uit?(al gelezen)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zitten tween plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen ga
Ja vond het ook lekker. Gaat zeker een vervolg krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel lekker
Het gehakt is lekker, paprika's zijn lekker. De combinatie is 2 x zo lekker en de kaas maakt het helemaal af
Die mogen volgende maand weerquote:
extra airmilesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu, extra korting bij de Praxis?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat straks te kijken, ajax of een rampenfilm
Ajax is toch bijna een rampenfilmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Same samequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
gisteren in wien, daar bij Coldpay vliegt altijd 100de luchtballonen dat dat beeld zo is
[ afbeelding ]
handige tip, daar ga ik ff naar op zoek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb laatst een muismatje gekocht met daarop een mooie zachte pad met van die gel... prima voor een teer elleboogje.
Edit: Met antislip
nee ik vind dat juist wel een grappig gevoelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je dat niet naar? Blijven ze zitten of gaat het er ooit nog uit?(al gelezen)
Dan is Ajax nog beterquote:
potato potatoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
ik heb ook weleens een rauw eitje over het gehakt gegooid en dan in de oven, ook zeer smakelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vond het ook lekker. Gaat zeker een vervolg krijgen
Op basis van wat zeg je dat?quote:
Rogan Josh hier vandaagquote:
Gewoon, bij Ajax kan het nog wel eens goed aflopen. Bij die rampenfilm vast nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op basis van wat zeg je dat?
Afgelopen seizoenen? Dit seizoen?
Bijna alle rampenfilms lopen toch goed afquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon, bij Ajax kan het nog wel eens goed aflopen. Bij die rampenfilm vast niet
ik was in 2023 in Milaan, 2022 in Munchen, 2017 in Brussel, 2016 in Amsterdam, 2012 in Den Haag en 2009 in Nijmegen bij Coldplay.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer was jij konzert,en waar?
prettig weekend!quote:
Oh ik dacht altijd dat er hordes overleden. Maar inderdaad de hoofdpersoon overleeft af en toequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna alle rampenfilms lopen toch goed af
Ajax daarentegen ........![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb ook weleens een rauw eitje over het gehakt gegooid en dan in de oven, ook zeer smakelijk.
Groupiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik was in 2023 in Milaan, 2022 in Munchen, 2017 in Brussel, 2016 in Amsterdam, 2012 in Den Haag en 2009 in Nijmegen bij Coldplay.
oh mannquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik was in 2023 in Milaan, 2022 in Munchen, 2017 in Brussel, 2016 in Amsterdam, 2012 in Den Haag en 2009 in Nijmegen bij Coldplay.
Smakelijk!!quote:
welke?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:12 schreef Lovely het volgende:
Ik kijk een spaanse serie, benieuwd of het wat is
Ah Mexicaans ... Ken ik nog niet ... zal eens oplettenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.nl/serie/14607-accidente
Kwam een recente promotiefilm van die boerderie tegen. Misshcien moeten ze nog iets meer naar de moderne tijd ......quote:
nieuwe UI?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Zoete aardappel met boerenkool uit de oven met geroosterde kikkererwten cashewnoten, citroen en munt
Wel mooi om te zienquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam een recente promotiefilm van die boerderie tegen. Misshcien moeten ze nog iets meer naar de moderne tijd ......
ik vind dergelijke films altijd fascinerend. Bijna 100 jaar oud, maar omdat beeld is opgeknapt lijkt het dat nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam een recente promotiefilm van die boerderie tegen. Misshcien moeten ze nog iets meer naar de moderne tijd ......
Welk tv programma is het?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
weten julie en nederl. site waar het
tv programm van 1993 staat??
in de tros kompasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
Koeneloenquote:
alweer bijna 2.5 week gewerktquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Nog steeds vakantie aan het vieren of alweer thuis?
Ow, dan ben ik beetje erg laat met die vraagquote:
Damn, zijn de X-Files al in 1993 begonnenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of je hier iets aan hebt
https://www.filmvandaag.nl/series/top-100?jaar=1993
nee ik bedoel dat dagelijke tv-programmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet niet of je hier iets aan hebt
https://www.filmvandaag.nl/series/top-100?jaar=1993
Jij dacht in 2000?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, zijn de X-Files al in 1993 begonnen
Hoe heet het dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat dagelijke tv-programm
Ik wist dat die in de jaren 90 begonnen was, maar ik dacht eind jaren 90.quote:
Was wel een leuke seriequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wist dat die in de jaren 90 begonnen was, maar ik dacht eind jaren 90.
Ik heb alleen maar losse afleveringen gezien, nooit in chronologische volgorde. En als ze tot 2018 gelopen hebben ben je er wel even mee bezig om het integraal te kijkenquote:
nee ik bedoel geen uitzendingen, hoezo is ik zo zwaar te snappenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit ?
https://tvblik.nl/het-jaar-van-/het-jaar-van-1993
24 uur met?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel geen uitzendingen, hoezo is ik zo zwaar te snappen
ik bedoel dat wat op en dag van ochtend tot avond gelopen is
en niet 1 zender, zondern somige
Je praat in raadselsquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
ja dat klopt maar is daar mtv dag-programm bij ??quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
https://tvenradiodb.nl/index.php/search.html?search=1993
valt wel mee toch.quote:
Een soort 24-uurs nieuwsuitzending in samenvattingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel geen uitzendingen, hoezo is ik zo zwaar te snappen
ik bedoel dat wat op en dag van ochtend tot avond gelopen is
en niet 1 zender, zondern somige
tof! rondreis?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen cruise dit jaar, zat 2.5 week in Noorwegen
https://mtvarchives.fandom.com/wiki/1993quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat klopt maar is daar mtv dag-programm bij ??
yep, 5 hotels/campings,appartementen gehad, zuidelijk van @Fogelquote:
Neenee, je was noordelijk van me. Want ik was in NL/BE/DEquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, 5 hotels/campings,appartementen gehad, zuidelijk van @:fogel
Ja dat wist ik, maar dacht dat je daar zpu cruisen , verkeerd gedacht ... Heb wat livestreambeelden gezien van wat weken geleden en moet zeggen dat het er prachtig uitziet, vooral bij mooi weerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen cruise dit jaar, zat 2.5 week in Noorwegen
noorwegen lijkt me inderdaad veel te mooi om op 1 plek te blijven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel 2x een cruise achtige overtocht gedaan, Kiel naar Osloquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar dacht dat je daar zpu cruisen , verkeerd gedacht ... Heb wat livestreambeelden gezien van wat weken geleden en moet zeggen dat het er prachtig uitziet, vooral bij mooi weer
Omgeving Bergen ?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had koen dat al toegegeven hier?
De zuipschuitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel 2x een cruise achtige overtocht gedaan, Kiel naar Oslo
ja tot in hele 2000er jaren 24 uren ,weest je niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Lovely het volgende:
Het was dus op mtv 24 uur lang in 1993?
Dan wordt het lastig mario ... misschien op YTquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
de site werkt niet met de dagen
staat not exist
Keek toen weinig tvquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja tot in hele 2000er jaren 24 uren ,weest je niet?
voor die Noren retegoedkoop inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
De zuipschuitook een paar keer gepakt als minicruise toen ik nog in Oslo woonde. Leuke boten.
De zuipschuitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
De zuipschuitook een paar keer gepakt als minicruise toen ik nog in Oslo woonde. Leuke boten.
Welke datum zoek je?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef mario390 het volgende:
de site werkt niet met de dagen
staat not exist
Zo jong ben ik ook weer niet, ik was in 1993 10quote:
*noteert in excelsheetquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo jong ben ik ook weer niet, ik was in 1993 10![]()
Dees heeft een echt uitgebreide sheetquote:
Omdat ga ik ook eens proberenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb ook weleens een rauw eitje over het gehakt gegooid en dan in de oven, ook zeer smakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |