Gebroeders de Witt, er is nog een grote teen van 1 van hen overquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over snoepen gesproken....
[ x ]
Dit wist ik niet.
Heeft het gesmaakt?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Over snoepen gesproken....
[ x ]
Dit wist ik niet.
Ik heb de teen en de tong van de gebroeders gezien, liggen in Den Haagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft het gesmaakt?
Toevallig hebben we zondag een portret van Johan de Witt en een schilderij van de executie gezien.
Het heeft iets macabers, vind ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb de teen en de tong van de gebroeders gezien, liggen in Den Haag
Ik vind het nog steeds raar dat die geschiedenis zich niet herhaald heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het heeft iets macabers, vind ik.
Wel hoor. Dat was zowel mijn lunch als avondeten. Broodje met (koude) schnitzel en rauwkostquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Koud gespeelde wiener schnitzels zou ik niet aanraden
Geen curry?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:03 schreef engine het volgende:
[..]
Wel hoor. Dat was zowel mijn lunch als avondeten. Broodje met (koude) schnitzel en rauwkost
Dat is voor bij de Frikandelle die ook koud prima te eten zijnquote:
Frikadelle zijn zeker prima te eten,quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is voor bij de Frikandelle die ook koud prima te eten zijn![]()
En mosterd voor leberkäse
Je weet prima welke curry ik bedoel hequote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:14 schreef engine het volgende:
Oh wacht jij bedoeld andere curry![]()
Nee niet meer geweest. Was nog wel het plan maar ga een dag eerder naar huis dus dat komt er niet meer van.
Je bedoelt toch niet de 'alles erop behalve curry'quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet prima welke curry ik bedoel he
Ja nu welquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet prima welke curry ik bedoel he
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet de 'alles erop behalve curry'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |