615 toch las ik?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Duplantis sprong gisteren alvast een WR als opwarmertje
Hiyaaaquote:
Ik las dat ook , maar dat zou toch echt 6.25 moeten zijn ... Maar nu zie ik in de uitslagen staan dat het gaat om een Meeting-record.. dat is toch wat andersquote:
Donald Duck?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk stukje tv weer,
Ene Michelle O. die voor het eerst echt reageert op Donald D. en hem ronduit een racist noemt
Eigenlijk wel beledigend voor die Duck hequote:
Ik volg het ook elke ochtend even en er zaten wel goede speeches bijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk stukje tv weer,
Ene Michelle O. die voor het eerst echt reageert op Donald D. en hem ronduit een racist noemt
mijn oude smiley had daar ook wel een beetje verdrietig van gewordenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beledigend voor die Duck he
Met alles wat ik hoor was het vooral Michelle die het erg goed doet. Beter dan die man van haarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik volg het ook elke ochtend even en er zaten wel goede speeches bij
Hier, pak zequote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef pullup het volgende:
Het is echt nog steeds overal raak met die regen
Ja die paar heuvels hier in het zuiden stellen niets voorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:36 schreef pullup het volgende:
Het is echt nog steeds overal raak met die regen
Maar ze zijn wel mooiquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die paar heuvels hier in het zuiden stellen niets voor
ik wilde net een like geven, maar laat hem dan maar achterwegequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
Kip Tandoori, had lekker moeten zijn maar ik was lui en heb een diepvries portie gehaald
Geen aanrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |