met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bentquote:
Jij weet niet hoelang hij vakantie heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bent
Ik weet wel hoe bizar de vertragingen bij de DB zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Jij weet niet hoelang hij vakantie heeft
Ga je schamen zeg, en cheetes en doritosquote:
Doritoscheetquote:
Gratiesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je schamen zeg, en cheetes en doritos
Die gratis productjes zijn echt leukquote:
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gratis productjes zijn echt leukElke keer alsof je een cadeautje krijgt. En als je er meerdere tegelijk hebt, lijkt het wel een soort kerstpakketje
Welke supermarkt heeft deze actie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die gratis productjes zijn echt leukElke keer alsof je een cadeautje krijgt. En als je er meerdere tegelijk hebt, lijkt het wel een soort kerstpakketje
Albert Heijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke supermarkt heeft deze actie?
quote:
Owquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Albert Heijn
https://www.ah.nl/acties/krassen
Ja, het is soms echt even zoeken en soms hebben ze het inderdaad niet. Maar toch leukquote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar 9 van de 10 keer koop ik het nooit.
Of ze hebben het niet
Lausanne is altijd wel een leuke wedstrijd👍quote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:07 schreef chufi het volgende:
@:pullup morgenavond weer Diamond League .. Lausanne, met Lieke, Femke en Nadine volgens mij .. 20 uur
Duplantis sprong gisteren alvast een WR als opwarmertjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Lausanne is altijd wel een leuke wedstrijd👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
met de DB? Dan mag je blij zijn als je voor het eind van je vakantie thuis bent
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:34 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de vegetariers hier
Een Uncle RogerIk ben geen echt mens volgens Uncle RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig ga ik vanavond ook echt iets met avocado etenOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Gekookt in geit?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben geen echt mens volgens Uncle Roger![]()
Toevallig ga ik vanavond ook echt iets met avocado eten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:05 schreef pullup het volgende:
@:marcb1974 ook wel tevreden denk ikOpen de champagne maar
https://nos.nl/artikel/25(...)dige-periode-geweest
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat het kwalletje er mee stopt,
hockeyend werden ze er echt slechter op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |