kiek!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Gevulde punt paprika. Gevuld met gehakt uitjes en stukjes paprika. Kaas er over en de oven in
Ok nu ben ik jaloersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
Gevulde punt paprika. Gevuld met gehakt uitjes en stukjes paprika. Kaas er over en de oven in
Jemig dat ziet er degelijk uitquote:
Zo dat ziet er heftig uit. Voel je dat nog zitten?quote:
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.quote:
Hoe krijgen ze dat er weer uit eigenlijk?quote:
Gelukkig geen prutswerk.quote:
er zitten tweeën plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen gaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat ziet er heftig uit. Voel je dat nog zitten?
Kun je je arm helemaal buigen en strekken?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zitten tweeën plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen ga
Heel lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.
leuk dat het dan zo positief uitvalt, puntpaprika is heerlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Vind je dat ook lekker. Had het nog nooit gemaakt. Ja jaren geleden met gewone paprika gevuld met gehad en rijst. Maar die zoete paprika is veel lekkerder.
Nog 1 week en het feest auf die Wiese barst losquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 4 keer, erst had het gerüchte gegeben ze spelen paar songs
met taylor swift
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat er weer uit eigenlijk?
Wat voor kaas doe je erover?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:14 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog 1 week en het feest auf die Wiese barst los
nee zeker niet, daar mag ik nu zelf mee gaan oefenen, de grenzen oftewel de pijn opzoeken met buigen en strekken en over 2 weken naar de fysio.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je je arm helemaal buigen en strekken?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.
omdat het op de elleboog zit krijg je wel last van die plaatjes, dus het zal er weer uit gaan, maar het moet minimaal 5 maanden blijven zitten, het liefst langer.
daar ben je zo weer van hersteld, dus daar zie ik niet zo tegenop.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]Ok ja irritant dat ze weer moeten snijden maar kan niet anders
Dat is best langquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
open snijden, makita op de schroeven en los peuteren.
omdat het op de elleboog zit krijg je wel last van die plaatjes, dus het zal er weer uit gaan, maar het moet minimaal 5 maanden blijven zitten, het liefst langer.
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboogquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is best lang
En hopelijk zakt de pijn na verloop van tijd, al blijft het idd een rot plek.. omdat je geneigd bent op je elleboog te steunen
Ah dat is wel een slim ideequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboog
ik had wat moeten laten transplanteren
Ik heb laatst een muismatje gekocht met daarop een mooie zachte pad met van die gel... prima voor een teer elleboogje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil ook iets van een dik kleedje/dun kussentje kopen voor achter mijn bureau, zodat de arm erop kan steunen, er zit natuurlijk totaal geen vet op de elleboog
ik had wat moeten laten transplanteren
Vind je dat niet naar? Blijven ze zitten of gaat het er ooit nog uit?(al gelezen)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
er zitten tweeën plaatjes in en ik kan 1 van de plaatjes voelen zitten als ik er voorzichtig met mijn vingers overheen ga
Ja vond het ook lekker. Gaat zeker een vervolg krijgenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel lekker
Het gehakt is lekker, paprika's zijn lekker. De combinatie is 2 x zo lekker en de kaas maakt het helemaal af
Die mogen volgende maand weerquote:
extra airmilesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu, extra korting bij de Praxis?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wat straks te kijken, ajax of een rampenfilm
Ajax is toch bijna een rampenfilmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Same samequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
gisteren in wien, daar bij Coldpay vliegt altijd 100de luchtballonen dat dat beeld zo is
[ afbeelding ]
handige tip, daar ga ik ff naar op zoek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb laatst een muismatje gekocht met daarop een mooie zachte pad met van die gel... prima voor een teer elleboogje.
Edit: Met antislip
nee ik vind dat juist wel een grappig gevoelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je dat niet naar? Blijven ze zitten of gaat het er ooit nog uit?(al gelezen)
potato potatoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |