Hey Deisyy, hoe is het nu?quote:
Nog steeds hetzelfde, vanmiddag voor controle.quote:
Pijn nog niet minder dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde, vanmiddag voor controle.
Hoe gaat het met jou?
Moet je wel een klimwandje maken met stukje tapijt ..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:22 schreef pullup het volgende:
Mocht ik ooit weer een kat nemen dan is het een oranje
[ x ]
Verder is hij nog wel leuk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ik haat dat antwoord, leuk, even wennen.
Zeg dan niks.
Ik vroeg niet eens om een mening, want t is niet eens bijzonder wat ik aan heb.
Is dit een reden om de koffers klaar te zetten?quote:
Was het beter gezegd als hij had gezegd dat het een spuuglelijk ding was?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Is dit een reden om de koffers klaar te zetten?
Ik zet de opmerking "even wennen" gewoon onder lompe mannelijkheid ofzo
Beter dan ff wennen. Zonder dat ik wat gevraagd heb.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Was het beter gezegd als hij had gezegd dat het een spuuglelijk ding was?
Nou ja, het is wel wat passief/agressief van hem dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:06 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Beter dan ff wennen. Zonder dat ik wat gevraagd heb.
Maar ja, ik begrijp hier dat het ik er niet geīrriteerd over zou moeten zijn.
Ja gisteren hield het echt niet op met regenen hierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:08 schreef Lovely het volgende:
Maar het is droog na best wat regen, gisteravond en vannacht
Ik viel indd in slaap met regen en werd in de nacht wakker regende het nog steedsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gisteren hield het echt niet op met regenen hier
Frambololly.quote:
Echt niet,jij wel dan?quote:
Maximaal 1 zak per jaar.quote:
Peppernuts hebben wij hier ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maximaal 1 zak per jaar.
Ik zag pas dat hier in het centrum de pepernoten winkel gewoon gebleven is het hele jaar door
Die vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:37 schreef pullup het volgende:
Ik zag al wel weer mandarijntjes in de schappen
Snap dat soort winkels nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Peppernuts hebben wij hier ook.
Waarom is dat niet lekker?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:44 schreef woxxel2 het volgende:
Neetoch niet die pepernoten.
Wie zegt dat dat lekker is liegt.
Dat gaat net, omdat het moet. Maar ik ga niet zeggen dat ze lekker zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom is dat niet lekker?
En stuk of 10 per jaar dan.
Vrijwillig?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:48 schreef pullup het volgende:
Ik haal af en toe wel een zakje pepernoten hoor
Op woensdag 21 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
Zeker vrijwillig en ik neem ze ook van iedereen aan haha.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:50 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Vrijwillig?
Je krijgt ze toch al genoeg toegestopt overal:)
Iedereen wil ervan af
Goed gejatquote:
Oh ja kikkersquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker vrijwillig en ik neem ze ook van iedereen aan haha.
Net als kruidnoten en taai
En marsepein en borstplaat
En chocomuizen met van die te zoete vulling
quote:
Jij weegt stiekem 13 ton hequote:
Banketletters mogen mijn kant op..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat vind je wel lekker qua sinterklaas dingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |