SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Maar je miste het toch al na 4 dagen?quote:
Een beetje wel, het is idd erg rustig..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je miste het toch al na 4 dagen?
Ik ben er ook niet zoveel hoor. Het is hier heul erg rustig, niet echt iets om te kletsen
Dotjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zoveel hoor. Het is hier heul erg rustig, niet echt iets om te kletsen
Huh?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen 20 en 230 minuten is prima te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
De laatste paar avonden niet hoor.![]()
In 20-230 minuten een topic vol.
Leek DTS wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:08 schreef Lovely het volgende:
Ik lees een best apart boek..leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:08 schreef Lovely het volgende:
Ik lees een best apart boek..Ben je ideeën aan het opdoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik ga toch niet moordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je ideeën aan het opdoen?
Daar ben je ook veel te Lovely voorquote:
Daarom alleen spinnen dood ik wel en muggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben je ook veel te Lovely voor
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?
De laatste paar avonden niet hoor.![]()
In 20-230 minuten een topic vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel
Overdag is het echt heel rustigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
spinnen dood ik juist nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarom alleen spinnen dood ik wel en muggen
Hey Paulquote:
O dan zit het wel snorquote:
Misschien deze boek dan ook maar lezenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik lees dat soort boeken altijd voor inspiratie
Ik zal het opslaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien deze boek dan ook maar lezen![]()
Suikerbeest heet het
Ik wel kleintjes en grotenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spinnen dood ik juist niet
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen 20 en 230 minuten is prima te doen
quote:
Kan je daar niet bij?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:25 schreef Lovely het volgende:
Als ze op het plafond zitten. Dan laat ik ze wel met rust
Met de stofzuiger welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar niet bij?
*slorpquote:
Gewoon goed uitkijken als je looptquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het altijd super zielig als ik op een slak ga staan.
Ja dat snijdt in je ziel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon goed uitkijken als je loopt
Al had ik dat laatst ook niet door, hoorde ineens krak
Dit jaar nog op de konijnen van je zus gepast?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"All we know is, he is not the Stig, but he he is the Stig's bunny cousin!"
[ afbeelding ]
Ah wat een cutiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit jaar enkel hoeven schoonmaken. Het hok was te grootquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar nog op de konijnen van je zus gepast?
Ja hequote:
Leuk beest. Van jou?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:42 schreef devzero het volgende:
Buiten koffie drinken en dan een hert voor bij zien lopen
zag ook best wat hertjes buiten lopen, maar dat komt omdat de introweek is begonnen hierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:42 schreef devzero het volgende:
Praat me er niet over. Deze week zijn de klassen hier ook weer begonnen, dus hoop nieuwe clueless studentenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zag ook best wat hertjes buiten lopen, maar dat komt omdat de introweek is begonnen hier
buks in de hand?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:42 schreef devzero het volgende:
geen gewei?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, dat hert was gelukkig ongewapend
Het dierenrijk doet daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat mag nie
aannemen dat het een vrouw is![]()
![]()
sssst niet vertellenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het dierenrijk doet daar niet zo moeilijk over.
Normaal zie ik dit soort wietstaarthertjes alleen 's avonds in de buurt, en in kleine groepjes. Dat ik er 1tje rond een uur of 8 zie, is toch beetje uitzonderlijk. Toen het me zag, stond het even te kijken en rende toen weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat mag nie
aannemen dat het een vrouw is![]()
![]()
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.quote:
Trilgenotquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
Jezus wat een idootquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
oh sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg wasquote:
quote:
Hier, hoor je het is van een ander.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg was![]()
Hai birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
Nou ik ben er voorlopig weerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Uh ja dat valt wel op als je er niet bent
maar ik ga weer... moet nog wat dingen doen![]()
![]()
om indoorfestival in mijn eentje te herbelevenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor. Snap niet waarom mensen hun muziek zo hard hebben aan staan
had je vakansie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik ben er voorlopig weer![]()
Succes met dingen doen
Standje gehoorschadequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
om indoorfestival in mijn eentje te herbeleven
Viel mij ook op hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg was![]()
Hai birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet. Maar ik woon liever sowieso ergens in een hutje op de hei.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor. Snap niet waarom mensen hun muziek zo hard hebben aan staan
Ah did you miss me?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Viel mij ook op hoor.
[..]
Ik ook niet. Maar ik woon liever sowieso ergens in een hutje op de hei.
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah did you miss me?
Een klein boerderijtje afgelegen is leuker
Scheelt weerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig heb ik festivaloordopjes
quote:
Nou dit is geen lekkere tril. Meer zo'n irritante dreun.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht hetzelfde
Maar ken het probleem, mn buren hebben een karaoke set voor de kinderen, die staat ook veel te hard. En ze zingen veel te vals.
Maar gelukkig alleen overdag en niet al te lang achter elkaar, dus mn slaap lijdt er niet onder.
Had wel wat liedjes opgenomen en moet nu de neiging onderdrukken om die hard af te spelen als het stil is
quote:
quote:
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.quote:
Dan pasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.
Ohai.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Wil eerder plezier hebben
je doet niet meer mee?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.
Dan moet je op andere sites zijn. PH ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Wil eerder plezier hebben
PH zegt me niksquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je op andere sites zijn. PH ofzo.
Nah ik ben niet zo van het neppe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PH zegt me niks![]()
is dat een favo site van je?
Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloerquote:
Succes! Lekker afreageren op de vloerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloer
Eh...quote:
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.quote:
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ikquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ik
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tipquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Is erg lekker, maar wel zoetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tip
In je gezicht, je haar, je kleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?
Ik denk dat ze het ook niet heeft op gegetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
Volgens mij is dat een neppe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
Johquote:
quote:
*burp*quote:
En wat heb je daar gedaan? Of er alleen maar gelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker op tijd. Toen liep ik nog door de stad
Wat boodschappen gehaald, even langs de kapper en gewoon ook even genieten van het weer, gezellig even door de stad heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat heb je daar gedaan? Of er alleen maar gelopen
Wandelenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat boodschappen gehaald, even langs de kapper en gewoon ook even genieten van het weer, gezellig even door de stad heen.
Weer een fris koppie dusquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat boodschappen gehaald, even langs de kapper en gewoon ook even genieten van het weer, gezellig even door de stad heen.
Dat viel wel mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weer een fris koppie dus![]()
Waaide het bij jou niet dan, hier best een harde wind ..
Kunnen wij ook!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:55 schreef devzero het volgende:
Oh ja, bij de kapper moet ik ook weer eens langs gaan
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunnen wij ook!
*tondeuse pakt
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
ben jij dit?
https://www.ad.nl/video/p(...)bij-antwerpen-656039
Jawel, maar op een andere manier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
Ik ben niet zo gek
Oh gruwel!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
Willen jullie iets minder posten? Ik hou dit niet bij hoor.
Was je weer het topic vol aan het spammen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh gruwel!
Moest je een paar dagen geleden komen
Hihiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
Lachen ditquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:00 schreef aeque het volgende:
quote:
quote:
Dank jequote:
Van 2017quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je trouwens:
https://www.momentjemij.n(...)d-6-eenvoudige-tips/
Er is een hele site vol met grootmoeders tips, dus leeftijd van iets zegt niks.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Er is een hele site vol met grootmoeders tips, dus leeftijd van iets zegt niks.
Puurquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Geen caramel. Ik heb wit, nootjes, melk en puur.
Hai Amyquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Helemaal vergeten vanmiddag:
H @:Lovely
(en h@Llo alle andere mensen)
Hoi Amy.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Helemaal vergeten vanmiddag:
H @:Lovely
(en h@Llo alle andere mensen)
TSJAK.quote:
Wat moet ie doen? Omhoog /omlaag?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn elektrisch bureau doet het niet meer na de verhuizing
Ene poot gaat omhoog, de andere niet. Reset je de boel. Willen ze beide wel weer omlaag.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat moet ie doen? Omhoog /omlaag?
Lijkt op sluiting of schade tijdens het transport. Kabeltje los denk ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ene poot gaat omhoog, de andere niet. Reset je de boel. Willen ze beide wel weer omlaag.
Alsof de stroom niet helemaal goed gaat
Raar wel want we hebben heel voorzichtig gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lijkt op sluiting of schade tijdens het transport. Kabeltje los denk ik.
Dan kan het nog voorkomen helaas. Misschien openmaken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Raar wel want we hebben heel voorzichtig gedaan
Lijkt wel een defect in de aansturing, twijfel of dat fixbaar isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ene poot gaat omhoog, de andere niet. Reset je de boel. Willen ze beide wel weer omlaag.
Alsof de stroom niet helemaal goed gaat
Garantie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar beide poten reageren wel alleen niet gelijktijdig.
Ik heb het bureau net een jaar joh
Whutquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als mijn capibaras!
[ afbeelding ]
Ik denk alleen dat alles behalve de eerste niet echt is. Mijn meeuwen ook niet hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Net als mijn capibaras!
[ afbeelding ]
Ja die is er wel. Het is gewoon altijd kut om je product dan weer terug te brengen naar de winkel terwijl je het thuis hebt laten bezorgenquote:
Mja, dat welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die is er wel. Het is gewoon altijd kut om je product dan weer terug te brengen naar de winkel terwijl je het thuis hebt laten bezorgen
Met dat soort grote dingen komen ze het soms ook ophalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die is er wel. Het is gewoon altijd kut om je product dan weer terug te brengen naar de winkel terwijl je het thuis hebt laten bezorgen
Niet ik alleen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Was je weer het topic vol aan het spammen?
quote:
quote:IKEA retour ophalen
Grotere producten die je wilt retourneren, kunnen we tegen betaling bij je thuis ophalen. Als je product klaar is om te worden opgehaald, neem je contact op met ons. We laten je de kostprijs weten en plannen samen het ophaalmoment in.
Jawel, allemaal echt! Ok, behalve die op de vogel misschienquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat alles behalve de eerste niet echt is. Mijn meeuwen ook niet hoor.
4 op elkaar ook erg overtuigendquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, allemaal echt! Ok, behalve die op de vogel misschien
Ja doei, die 4 op elkaar zie je meteen dat nep is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, allemaal echt! Ok, behalve die op de vogel misschien
Misschien is het wat voor jou?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je trouwens:
https://www.momentjemij.n(...)d-6-eenvoudige-tips/
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je op andere sites zijn. PH ofzo.
Moeten er minstens 6 zijnquote:
Dan heb je wat te doen!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:08 schreef aeque het volgende:
O shit nu heb ik weer een nieuwe google search die me uren kan bezig houden.
je kan hetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:08 schreef aeque het volgende:
O shit nu heb ik weer een nieuwe google search die me uren kan bezig houden.
Moedig het vooral aanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan heb je wat te doen!
Houdt je van de straat![]()
Mag jij ook doen hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moedig het vooral aan
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien is het wat voor jou?
[..]
Dan staat het hier vol met konijnenquote:
Goh je hebt wel een probleem met me he?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan staat het hier vol met konijnen
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja doei, die 4 op elkaar zie je meteen dat nep is.
https://babycapybara.com/(...)s%20us%20fascinated.quote:Capybara Stacking Behavior
One particular aspect of huddling behavior in capybaras is the phenomenon known as stacking. Stacking refers to the behavior of capybaras piling on top of each other, forming a vertical stack of individuals. This behavior has fascinated researchers and sparked numerous theories regarding its purpose and function.
Helemaal nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Goh je hebt wel een probleem met me he?
Hey Koen.Die ouwe koe.quote:
Ik geloof wel dat ze het doen, daar vond ik net genoeg voorbeelden van.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://babycapybara.com/(...)s%20us%20fascinated.
Ja? En?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moedig het vooral aan
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://babycapybara.com/(...)s%20us%20fascinated.
Was een grapje, mevrouw hapquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja? En?
Wat dan nog?
Heb jij er last van?
Dan post hij niet hier - of zo?
Nou ehm.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was een grapje, mevrouw hap
Waarom vernietig je mijn droom?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze het doen, daar vond ik net genoeg voorbeelden van.![]()
Maar die met 4 is niet echt, dat spat er vanaf.
In welk subforum zitten we ook alweer?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm.
Ohw.
Klonk redelijk onaardig.
Dus.
Dusch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom vernietig je mijn droom?![]()
Ik still believe!
Is heul echt hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom vernietig je mijn droom?![]()
Ik still believe!
Hey HC.quote:
"Forwards!"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
Nog eentje speciaal voor Aims.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
Nog eentje speciaal voor Aims.
[ afbeelding ]
Jajajaja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk subforum zitten we ook alweer?
Ja.quote:En je kent me toch
Met jou technische knowhowquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het probleem gevonden![]()
In een van de stekkertjes ontbreekt iets.
Even kijken hoe ik dit ga fixen
aeque kent mijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajajaja.
Hoopte dat men hier niet op de man zou spelen...
Genoeg shit al gehad in D*S toch?
[..]
Ja.
Juist daarom.
En het zal nog wel later worden!quote:
Gaat vast wel goed komen. Ik kan datquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met jou technische knowhow
De tijd zal het leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het zal nog wel later worden!
Maar ook weer vroeger.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het zal nog wel later worden!
Dan zal hij er wellicht nog op terug komen bij je.quote:
Gek is datquote:
Powervrouw!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het probleem gevonden![]()
In een van de stekkertjes ontbreekt iets.
Even kijken hoe ik dit ga fixen
Met eigen topics ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het ontbreken van dts doet rare dingen met mij, ben zelfs op KLB gaan posten
Je bent vrijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Jaaahhhquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is heul echt hoor
Weleens in de dierentuin gezien
Toch maar weer de crisisdienst bellen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Nootje!quote:
Blijdorp is gaafquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook naar de dierentuin! Heb ze nog nooit in het echt gezien
Maar laatste keer dierentuin is ook wel een aantal jaar geleden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch maar weer de crisisdienst bellen dan?
Ik zag ze paar jaar terug in de Apenheulquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
Ik ben vergeten waar ik ze voor het laatst gezien hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag ze paar jaar terug in de Apenheul
Hier in het topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar ik ze voor het laatst gezien heb
Ik zag er 5 op elkaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
serveren ze daar lekkere burgers?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Burger's Zoo!
https://www.burgerszoo.nl/wiki/dieren/capybara
Wait what.quote:
Zooke grote!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serveren ze daar lekkere burgers?
Lollifant burgers tegen exorbitante prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serveren ze daar lekkere burgers?
Zit je wel flink vol daarna.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lollifant burgers tegen exorbitante prijzen
Even aan een grote katachtige vragen.quote:
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je wel flink vol daarna.
Nog altijd minder dan dat je naar de Efteling gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personen
Alles wat geen roofdier is als zoogdier schijnt prima te smaken las ik ooit ergens. Bij roofdieren schijnt dat nogal te verschillen.quote:
Ga maar van het driedubbele uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |