Ik zal het opslaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien deze boek dan ook maar lezen![]()
Suikerbeest heet het
Ik wel kleintjes en grotenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
spinnen dood ik juist niet
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tussen 20 en 230 minuten is prima te doen
quote:
Kan je daar niet bij?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:25 schreef Lovely het volgende:
Als ze op het plafond zitten. Dan laat ik ze wel met rust
Met de stofzuiger welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar niet bij?
*slorpquote:
Gewoon goed uitkijken als je looptquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het altijd super zielig als ik op een slak ga staan.
Ja dat snijdt in je ziel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon goed uitkijken als je loopt
Al had ik dat laatst ook niet door, hoorde ineens krak
Dit jaar nog op de konijnen van je zus gepast?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"All we know is, he is not the Stig, but he he is the Stig's bunny cousin!"
[ afbeelding ]
Ah wat een cutiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit jaar enkel hoeven schoonmaken. Het hok was te grootquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar nog op de konijnen van je zus gepast?
Ja hequote:
Leuk beest. Van jou?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |