Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloerquote:
Succes! Lekker afreageren op de vloerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloer
Eh...quote:
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.quote:
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ikquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ik
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tipquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Is erg lekker, maar wel zoetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tip
In je gezicht, je haar, je kleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?
Ik denk dat ze het ook niet heeft op gegetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
Volgens mij is dat een neppe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |