quote:
Het dierenrijk doet daar niet zo moeilijk over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat mag nie
aannemen dat het een vrouw is![]()
![]()
sssst niet vertellenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het dierenrijk doet daar niet zo moeilijk over.
Normaal zie ik dit soort wietstaarthertjes alleen 's avonds in de buurt, en in kleine groepjes. Dat ik er 1tje rond een uur of 8 zie, is toch beetje uitzonderlijk. Toen het me zag, stond het even te kijken en rende toen weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
dat mag nie
aannemen dat het een vrouw is![]()
![]()
Laat geslapen of te weinig?quote:
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.quote:
Trilgenotquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
Jezus wat een idootquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Is lastig als een van de buurtgenoten weer fijn de muziek op standje straaljager heeft staan inclusief bass wat door het hele complex trilt.
oh sorryquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg wasquote:
quote:
Hier, hoor je het is van een ander.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Iemand die het opvalt dat ik weg was![]()
Hai birdie bird![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Hier, hoor je het is van een ander.
Nou ik ben er voorlopig weerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Uh ja dat valt wel op als je er niet bent
maar ik ga weer... moet nog wat dingen doen![]()
![]()
om indoorfestival in mijn eentje te herbelevenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:20 schreef Lovely het volgende:
[..]![]()
Maar echt hoor. Snap niet waarom mensen hun muziek zo hard hebben aan staan
had je vakansie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik ben er voorlopig weer![]()
Succes met dingen doen
Standje gehoorschadequote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
om indoorfestival in mijn eentje te herbeleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |