Nou dit is geen lekkere tril. Meer zo'n irritante dreun.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht hetzelfde
Maar ken het probleem, mn buren hebben een karaoke set voor de kinderen, die staat ook veel te hard. En ze zingen veel te vals.
Maar gelukkig alleen overdag en niet al te lang achter elkaar, dus mn slaap lijdt er niet onder.
Had wel wat liedjes opgenomen en moet nu de neiging onderdrukken om die hard af te spelen als het stil is
quote:
quote:
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.quote:
Dan pasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.
Ohai.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Wil eerder plezier hebben
je doet niet meer mee?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wens jullie veel plezier op 1/2 september.
Dan moet je op andere sites zijn. PH ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan pas![]()
Wil eerder plezier hebben
PH zegt me niksquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je op andere sites zijn. PH ofzo.
Nah ik ben niet zo van het neppe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
PH zegt me niks![]()
is dat een favo site van je?
Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloerquote:
Succes! Lekker afreageren op de vloerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Opruimen, nog wat spulletjes mee. Agressie loslaten op een stukje vloer
Eh...quote:
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.quote:
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een plumeau (je weet wel, om stof weg te nemen op moeilijk bereikbare plaatsen), en een gootsteenontstopper.
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ikquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een suikerspin en een gekarameliseerde appel gok ik.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Suikerspin en een appel met zo'n glazuur laag denk ik
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tipquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Is erg lekker, maar wel zoetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, een suikerspin.
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk! Wel mierenzoet. En niet in de wind lopen ermee #tip
In je gezicht, je haar, je kleren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan waait ie zo weg, of aan flarden..... ?
Ik denk dat ze het ook niet heeft op gegetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
Volgens mij is dat een neppe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, die vindt het fantastisch lekker 😋
Johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |