quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom vernietig je mijn droom?![]()
Ik still believe!
Is heul echt hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom vernietig je mijn droom?![]()
Ik still believe!
Hey HC.quote:
"Forwards!"quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
Nog eentje speciaal voor Aims.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:33 schreef aeque het volgende:
Nog eentje speciaal voor Aims.
[ afbeelding ]
Jajajaja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In welk subforum zitten we ook alweer?
Ja.quote:En je kent me toch
Met jou technische knowhowquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het probleem gevonden![]()
In een van de stekkertjes ontbreekt iets.
Even kijken hoe ik dit ga fixen
aeque kent mijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Jajajaja.
Hoopte dat men hier niet op de man zou spelen...
Genoeg shit al gehad in D*S toch?
[..]
Ja.
Juist daarom.
En het zal nog wel later worden!quote:
Gaat vast wel goed komen. Ik kan datquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met jou technische knowhow
De tijd zal het leren!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het zal nog wel later worden!
Maar ook weer vroeger.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het zal nog wel later worden!
Dan zal hij er wellicht nog op terug komen bij je.quote:
Gek is datquote:
Powervrouw!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het probleem gevonden![]()
In een van de stekkertjes ontbreekt iets.
Even kijken hoe ik dit ga fixen
Met eigen topics ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Het ontbreken van dts doet rare dingen met mij, ben zelfs op KLB gaan posten
Je bent vrijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Jaaahhhquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is heul echt hoor
Weleens in de dierentuin gezien
Toch maar weer de crisisdienst bellen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef hemarookworst het volgende:
Nootje!quote:
Blijdorp is gaafquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
Nu wil ik ook naar de dierentuin! Heb ze nog nooit in het echt gezien
Maar laatste keer dierentuin is ook wel een aantal jaar geleden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch maar weer de crisisdienst bellen dan?
Ik zag ze paar jaar terug in de Apenheulquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
Ik ben vergeten waar ik ze voor het laatst gezien hebquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag ze paar jaar terug in de Apenheul
Hier in het topic.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben vergeten waar ik ze voor het laatst gezien heb
Ik zag er 5 op elkaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaahhh![]()
![]()
![]()
serveren ze daar lekkere burgers?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Burger's Zoo!
https://www.burgerszoo.nl/wiki/dieren/capybara
Wait what.quote:
Zooke grote!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serveren ze daar lekkere burgers?
Lollifant burgers tegen exorbitante prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
serveren ze daar lekkere burgers?
Zit je wel flink vol daarna.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lollifant burgers tegen exorbitante prijzen
Even aan een grote katachtige vragen.quote:
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zit je wel flink vol daarna.
Nog altijd minder dan dat je naar de Efteling gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |