SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Krijg zin in een gegrild kippetje door jullie.
Ik heb o.a. kerrie en chipotlekruiden gebruiktquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga zo de piri piri kippetjes in de marinade zetten
Water is natquote:
Wat verwacht je anders hierquote:
Buiten ookquote:
Ja behoorlijk, is ook al vroeg donker vandaagquote:
Oh hier begint het nu net weer wat lichter te wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, is ook al vroeg donker vandaag
Soms kun je bij 2 losse buitenunits de leidingen beter wegwerken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa we hadden net iemand hier voor offerte van airco in twee kamers boven. Wat zou jij aanraden, 1 buitenunit voor 2 binnenunits, of 2 buitenunits voor 2 binnenunits? En waarom? Qua prijs is het ongeveer hetzelfde.
O ja het wordt deze van Toshiba, de Haori.
[ afbeelding ]
Ah ok, dankjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms kun je bij 2 losse buitenunits de leidingen beter wegwerken.
Ik zou de installateur vragen of dat zo is.
Want qua gebruik maakt het niet veel uit.
Ja met 2 losse kun je met de ene koelen en de andere verwarmen.
Als je weinig ruimte hebt buiten pak je de multiplit
Ik walg altijd van die lucht op straatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:59 schreef Ama het volgende:
Krijg zin in een gegrild kippetje door jullie.
Ik heb mijn kippetjes gewoon in de oven, binnen in de keukenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik walg altijd van die lucht op straat
Kieeeepquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb mijn kippetjes gewoon in de oven, binnen in de keuken
Lolwatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KIEEEEEEPquote:
Wtf. De geur van gegrilde kip is echt geweldig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die grote stalen grillbakken vol met kippetjes. Die lucht die daar vanaf komt.quote:
Dus die ga je nu overal doorheen gooien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:47 schreef essnhills het volgende:
@:ltvdk ik hoor net dat hete pepertjes door je eten gezond is
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja van die grote stalen grillbakken vol met kippetjes. Die lucht die daar vanaf komt.
Dat is een van de lekkerste geurenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zou er parfum van kopen maar dan heb ik 24/7 hongerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een van de lekkerste geuren@:Budapestenaar
doe ff normie sisquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou er parfum van kopen maar dan heb ik 24/7 honger
In Budadorp is er zo'n polier die elke dag zo'n kipdraaiding buiten heeft staan, ruikt daar altijd zo lekker in die straatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou er parfum van kopen maar dan heb ik 24/7 honger
Hete kiepquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus die ga je nu overal doorheen gooien?
als ik op vrijdag ga sporten bij het wagnerplein is dat zonde eigenlijk want dan is er markt en dan staat chrissie er met haar kipkraam en dan neem ik toch altijd 2 linkerpoten meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Budadorp is er zo'n polier die elke dag zo'n kipdraaiding buiten heeft staan, ruikt daar altijd zo lekker in die straat
Kip is toch hartstikke gezond, kijk maar naar essiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik op vrijdag ga sporten bij het wagnerplein is dat zonde eigenlijk want dan is er markt en dan staat chrissie er met haar kipkraam en dan neem ik toch altijd 2 linkerpoten mee
Kan je lekker inwrijven dat dudje zo'n matige klusser is? Of wat is de rationale hierachter?quote:
nouja ik ga ervanuit dat de meeste kippen rechtspotig zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je lekker inwrijven dat dudje zo'n matige klusser is? Of wat is de rationale hierachter?
Kippen schrijven niet, kippen badmintonnen niet, kippen lopen niet alleen maar rondjes linksom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nouja ik ga ervanuit dat de meeste kippen rechtspotig zijn
dus dan is de linker minder gebruikt en daardoor malser
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kip is toch hartstikke gezond, kijk maar naar essie
Je hoeft niet gelijk zo kippig te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kippen schrijven niet, kippen badmintonnen niet, kippen lopen niet alleen maar rondjes linksom?Dit is raar.
je bent zelf raarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kippen schrijven niet, kippen badmintonnen niet, kippen lopen niet alleen maar rondjes linksom?Dit is raar.
Dat is wat andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo kippig te doen
meer dat je een paar dagen achter looptquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net in de regen terwijl het grauw, grijs en fris is in een korte broek en shirt naar de super gewandeld. Is dit de ontkenningsfase?
Nee, dat is jouw natuurlijke staat van zijn, Nattekatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net in de regen terwijl het grauw, grijs en fris is in een korte broek en shirt naar de super gewandeld. Is dit de ontkenningsfase?
Hmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
meer dat je een paar dagen achter loopt
Ja dat snap ik met zulk weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:02 schreef Karzai het volgende:
gisteren zonnebloemen gekocht bij de vomar maar die zijn dus helemaal verlept
Ok haantje de voorstequote:
Nee, het is gewoon nog zomer en 20+quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Kippenpootquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
Zie je ineens een kip staan als een flamingo.
Op de linkerpoot
Ik ga ook altjid bij Chrissie halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als ik op vrijdag ga sporten bij het wagnerplein is dat zonde eigenlijk want dan is er markt en dan staat chrissie er met haar kipkraam en dan neem ik toch altijd 2 linkerpoten mee
soms is de rij achterlijk langquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook altjid bij Chrissie halen
Ik ben morgen ook vrij maar ik heb eigenlijk wel zin om alweer naar bed te gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef Karzai het volgende:
denk dat ik zo ook nog een flesje wijn ga halen in de smurfbroek, het wordt een latertje vanavond, ik ben morgen toch vrij
Volgende keer hangen ze die ernaast. Ziet toch niemand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is de rij achterlijk lang
soms is het zelfs uitverkocht
en al die mensen ook vragen hoe het met de baby is enzo
Ja ik heb het ei van Columbus nog niet gekraaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lult weer als een kip zonder kop
Gewoon doen, lig er ook al een half uur inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij maar ik heb eigenlijk wel zin om alweer naar bed te gaan
Pas op hoor, je moet hier op eieren lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het ei van Columbus nog niet gekraakt
Hier valt het donderdagmiddag meestal wel mee. Op zaterdagmiddag kan het wel een stuk drukker zijn. Maar er staat er nog een uit hetzelfde dorp op de markt op zaterdag. Goudmijn is dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms is de rij achterlijk lang
soms is het zelfs uitverkocht
en al die mensen ook vragen hoe het met de baby is enzo
trustequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook vrij maar ik heb eigenlijk wel zin om alweer naar bed te gaan
Als iedereen wat liever zou zijn zou de wereld een stuk mooier zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef Karzai het volgende:
al die commotie de wereld draait rond
geef om je naaste en wees lief
dan komt alles wel goed
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
gegrilde kip lucht beste kiplucht
ik overweeg om het te regelen voor de bruiloft
Wees blijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Te lang gewacht met Twisters in de bios zien
quote:
Matige films kunnen nog altijd prima vermakelijk zijnquote:
Ja is niet erg ofzo, maar het begon opeens te flitsen en rommelenquote:
Ja laat dat maar daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is niet erg ofzo, maar het begon opeens te flitsen en rommelen
Maar is het een leuke (matige) film?quote:
Pathé Ypenburg, ben er vanmiddag nog geweest. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Klinkt als een stoel waarin ik in slaap kan vallen.
Of misschien heeft de film dan een happy endingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Leuk voor een datequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige films kunnen nog altijd prima vermakelijk zijn
Draait nog in Pathé zie ik. Zaterdag om 23:10 is wel de meest interessante tijd die ik ooit gezien heb, denk dat ik maar voor vroeger in de avond ga.
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?quote:
Check.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Pathé Ypenburg, ben er vanmiddag nog geweest. Het komt nu wel erg dichtbij.
Haha ja ik ken maar 1 bioscoop hier met relax seats.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijken
O, slecht idee voor een date hoor ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?
Je had nog steeds niet in de gaten dat er een bepaalde FOK!ker is die je steeds volgt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijken
Waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?
Scheveningen heeft die ook. Dat je die in Amsterdam niet kent, kan ik nog wel in komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja ik ken maar 1 bioscoop hier met relax seats.
Dat wist ik zelfs, en ik durf niet eens een app aan te zetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O, slecht idee voor een date hoor ik.
Dat heb je toch al tijdens het etentje vooraf gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je dan niet met elkaar kunt praten natuurlijik
Scheveningen bioscoop was alleen interessant toen ik met mijn parkeerkaart van elders, gratis kon parkeren in Scheveningen. Toen men daar achter kwam en de kaart blokkeerde kwam ik daar niet vaak meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheveningen heeft die ook. Dat je die in Amsterdam niet kent, kan ik nog wel in komen.
omdat je er stil moet zijnquote:
Wel perfect als je niet zo van praten houdt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat je er stil moet zijn
als je vooraf of achteraf iets gaan doen zoals eten is het wel goed
Is je bio al klaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs, en ik durf niet eens een app aan te zetten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheveningen bioscoop was alleen interessant toen ik met mijn parkeerkaart van elders, gratis kon parkeren in Scheveningen. Toen men daar achter kwam en de kaart blokkeerde kwam ik daar niet vaak meer.
Ik heb vandaag nog met een meneer van IMAX gebeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Wel matig dat ik helemaal naar Arnhem moet om Twisters nog in Imax te kunnen zien.
Of nou ja, 10:15 op een zondagochtend op de Spuimarkt in Den Haag.
Had ie nog wat interessants te vermelden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog met een meneer van IMAX gebeld
Wat een kut tijd ook. Zit je denk ik met max 3 anderen in de zaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Wel matig dat ik helemaal naar Arnhem moet om Twisters nog in Imax te kunnen zien.
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.
Lol ben benieuwd of je gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de enige dienst met zo'n beetje elke film.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.
Zo boeiend vond ik hem nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.
Dan is Twisters misschien niet bepaald de beste film.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?
Zeker. Maar het loont nog weleens om geduldig te wachten met films die net uit de bios zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel de enige dienst met zo'n beetje elke film.
Best wel. Iets om streamingkosten met 20% te verminderen dus gaan een keertje koffie drinken met ze binnenkort.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie nog wat interessants te vermelden?
Voor een avondje thuis lijkt hij me wel prima toch? Ik ga er niet voor naar de bios nee.quote:
Denk dat voor zo'n date de film niet heel erg uitmaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is Twisters misschien niet bepaald de beste film.
Dacht ik ook, maar misschien zijn we ouderwetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?
de eerste twister was de eerste film die op dvd werd uitgebrachtquote:
Das waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat voor zo'n date de film niet heel erg uitmaakt
Lijkt me erg fijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kostte meer dan 50 centquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is het een leuke (matige) film?
Nah, ik ben niet ouderwetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar misschien zijn we ouderwets
zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet ouderwets
*Pakt haakwerkje weer
Oh tof!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aan
mensen haken en breien en borduren enzo
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aan
mensen haken en breien en borduren enzo
Ik zou het zo kunnen doen. Ware het niet dat ik nu al weet dat er niets over blijft van mijn zeeën aan tijd zodra het waterpoloseizoen weer begonnen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:46 schreef Haags het volgende:
Ik wil ooit wel weer zo´n pathe unlimited pas eigenlijk. Vroeger toch wel veel plezier van gehad maar op gegeven moment heb je er gewoon echt te weinig tijd voor.
Ja precies, dan is het weer weggegooid geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen doen. Ware het niet dat ik nu al weet dat er niets over blijft van mijn zeeën aan tijd zodra het waterpoloseizoen weer begonnen is.
Dat is wel een pluspunt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Haags het volgende:
Zit je denk ik met max 3 anderen in de zaal.
Maar dan mis je toch heel die filmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vozen kun je ook thuis, dat is gratis
we zijn niet allemaal rijk genoeg om in Zwitersland te wonenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?
komt weer helemaal inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet ouderwets
*Pakt haakwerkje weer
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed je toch als arme scholier/student ook gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal rijk genoeg om in Zwitersland te wonen
Je gaat toch naar de bios om een film te zienquote:
Maar voor een kwart hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vandaar dat het geen fuck uitmaakt welke film je dan "kijkt"quote:
Ik ben gewoon trendsetterquote:
Toen kreeg je nog allemaal bioscoopbonnen voor de CKV-lessenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed je toch als arme scholier/student ook gewoon
Beetje zonde dan wel van je bioscoopkaartje, die dingen zijn ook prijzig tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaar dat het geen fuck uitmaakt welke film je dan "kijkt"
Niet om 23.10uquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat toch naar de bios om een film te zien
Als je zo'n abbo hebt niet tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zonde dan wel van je bioscoopkaartje, die dingen zijn ook prijzig tegenwoordig
Als je een filmliefhebber bent wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik was laatst om half 11 naar een film gegaan. Word daar toch te oud voor.
Als je dan dus zo´n relax seat hebt dan val je dus wel in slaap ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik was laatst om half 11 naar een film gegaan. Word daar toch te oud voor.
Ik val juist bij de vroege voorstellingen in slaapquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Als je dan dus zo´n relax seat hebt dan val je dus wel in slaap ja.
Ik val op elk tijdstip in slaap bij een filmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val juist bij de vroege voorstellingen in slaap
Ja zo werken die dates toch nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een filmliefhebber bent wel hoor
Oh, stomme dates danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo werken die dates toch niet
* Nattekat laat het schuifje in dating-app nog even op inactief staan dan maarquote:
IN NL worden die stenen of gejat, of door de voorruit van elke willekeurige auto gesmeten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:08 schreef mschol het volgende:
https://www.facebook.com/reel/805750521603864
Wat zegt de agenda hierover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
blijf nog even fles dit is geen slaaptijd
dat zou een goede OP zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)khouse-lokaal-320926
Jammer dat het helemaal in Heerhugowaard is
Kun je dat mooi combineren met een date met Essiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
En dan naar de late film zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
heel korte werkdagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
Op werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
@Solotovski en ik liggen om 07:00 al voor de deur te wachten die dag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet ik helaas werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
Familie van mij dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?
quote:
Geven ze stukjes bos gratis weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Familie van mij dus
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Staat zeker op Videolandquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..quote:
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
en daar is in twintig jaar niet veel in veranderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijk
Ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..
Upcoming maar nog steeds rauw en onbevangen, waar ze tassen koffie met elkaar drinken en recht door zee zijn in oewe bakkes en vaak kut roepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.
oeh, waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
Waaromquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
En is te dicht op bruiloft #1 ookquote:
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn velquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Wat jammer want je leek er zoveel zin in te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn vel
Er staat USA Bos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaan![]()
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is te dicht op bruiloft #1 ook
Je hebt ook echt geboekt tijdens een psychose, zoveel was me al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?
Beetje gek schreeuwen daar in dat park en ze schieten achttien keer door je kop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
Wat is er mis met Zeeuwen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijn
New York loopt niet weg hè dus je kan ook eerst wachten totdat je weer wat beter in je vel zit en dan gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
Meestal zitten mensen bij HR om te roddelen of hun gal te spuwen. Echter HR knikt mee maar zet je in een zwart boekje of speelt door naar leidinggevenden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.
quote:
Bijna bloesemsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Heb al mijn events voor september af moeten zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet sta je weer op een feestje te dansen.
Oktober ook genoeg te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb al mijn events voor september af moeten zeggen
Maar vanaf november is alles kut tot april ongeveer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Dat was toch lang geen 6 weken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Als ik dan weer kan lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Zonde karzaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
Je zou er niet echt opvallen. Dat zegt al genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
degenkrabbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, slakken, inktvissen, krabben, kreeften en garnalen?
Je valt niet op iigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Baby vos buiten maakte me weer wakker, hopelijk wandelt ie zo weer verder.
Nee wil weer dansjes doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
res
[..]
rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustig
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uit
kan wel janken af en toe
Anders rijden ze je wel rond daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
50.000 per literquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, doe mij ook wat blauw bloed dan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders rijden ze je wel rond daar.
wel een beetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Medicatie en psycholoog helpen niet?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso is het kwartje nu wel gevallen dat het nu of nooit is voor die carriereswitch die ik dolgraag wil maken
Diploma gaat minder waard worden als ik nog langer bij m'n huidige werk blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |