Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Staat zeker op Videolandquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..quote:
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
en daar is in twintig jaar niet veel in veranderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijk
Ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..
Upcoming maar nog steeds rauw en onbevangen, waar ze tassen koffie met elkaar drinken en recht door zee zijn in oewe bakkes en vaak kut roepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.
oeh, waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
Waaromquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
En is te dicht op bruiloft #1 ookquote:
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn velquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |