oeh, waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
Waaromquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
En is te dicht op bruiloft #1 ookquote:
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn velquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Wat jammer want je leek er zoveel zin in te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn vel
Er staat USA Bos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaan![]()
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is te dicht op bruiloft #1 ook
Je hebt ook echt geboekt tijdens een psychose, zoveel was me al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?
Beetje gek schreeuwen daar in dat park en ze schieten achttien keer door je kop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |