En dan naar de late film zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
heel korte werkdagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
Op werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
@Solotovski en ik liggen om 07:00 al voor de deur te wachten die dag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)khouse-lokaal-320926
Jammer dat het helemaal in Heerhugowaard is
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)khouse-lokaal-320926
Jammer dat het helemaal in Heerhugowaard is
Dan moet ik helaas werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
Familie van mij dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?
quote:
Geven ze stukjes bos gratis weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Familie van mij dus
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Staat zeker op Videolandquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..quote:
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
en daar is in twintig jaar niet veel in veranderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijk
Ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..
Upcoming maar nog steeds rauw en onbevangen, waar ze tassen koffie met elkaar drinken en recht door zee zijn in oewe bakkes en vaak kut roepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |