En dan naar de late film zekerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
heel korte werkdagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
Op werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus in de winter ga je meteen vanuit werk slapen?
@Solotovski en ik liggen om 07:00 al voor de deur te wachten die dag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)khouse-lokaal-320926
Jammer dat het helemaal in Heerhugowaard is
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://nl.pepper.com/aan(...)khouse-lokaal-320926
Jammer dat het helemaal in Heerhugowaard is
Dan moet ik helaas werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je dat mooi combineren met een date met Essie
@:Essnhills
Familie van mij dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis ook echt, had dat beest overal bulten en gezwellen of zo?
quote:
Geven ze stukjes bos gratis weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Familie van mij dus
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Staat zeker op Videolandquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
Ik kijk Redding na de Ramp over de vuurwerkramp.
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..quote:
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt op NPO dus wellicht via uitzending gemist..
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O verrek ik zie het. Zie alleen een aflevering over de tsunami.
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kwam half Nederland er toen pas achter dat er ook witte tokkiewijken bestaan.
en daar is in twintig jaar niet veel in veranderdquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar half Nederland woonde in en witte tokkiewijk
Ik ben niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat de uitzending over Enschede nu bezig is zal die tzt wel beschikbaar zijn op Uitzending gemist..
Upcoming maar nog steeds rauw en onbevangen, waar ze tassen koffie met elkaar drinken en recht door zee zijn in oewe bakkes en vaak kut roepen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij komt uit Den Bosch dus kende de Graafsewijk natuurlijk. Zal nu ook wel een hippe buurt zijn ga ik vanuit.
oeh, waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
Waaromquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:43 schreef Karzai het volgende:
ik zit te denken om mijn vakantie naar new york af te blazen
En is te dicht op bruiloft #1 ookquote:
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn velquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet aan je psych vragen wat hij/zij denkt?
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Wat jammer want je leek er zoveel zin in te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zie ertegenop, zit nog niet echt lekker in mijn vel
Er staat USA Bos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor de echte US vibe kun je ook naar Den Bosch gaan![]()
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is te dicht op bruiloft #1 ook
Je hebt ook echt geboekt tijdens een psychose, zoveel was me al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm das. Niet best nee. Kan je nog kosteloos annuleren?
Beetje gek schreeuwen daar in dat park en ze schieten achttien keer door je kop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
‘s avonds slapen in central park voor de echte USA vibe.
Ik hoop voor je dat het lukt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
Wat is er mis met Zeeuwen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijn
New York loopt niet weg hè dus je kan ook eerst wachten totdat je weer wat beter in je vel zit en dan gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
Meestal zitten mensen bij HR om te roddelen of hun gal te spuwen. Echter HR knikt mee maar zet je in een zwart boekje of speelt door naar leidinggevenden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.
quote:
Bijna bloesemsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Heb al mijn events voor september af moeten zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet sta je weer op een feestje te dansen.
Oktober ook genoeg te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb al mijn events voor september af moeten zeggen
Maar vanaf november is alles kut tot april ongeveer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Dat was toch lang geen 6 weken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Als ik dan weer kan lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Zonde karzaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
Je zou er niet echt opvallen. Dat zegt al genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
degenkrabbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, slakken, inktvissen, krabben, kreeften en garnalen?
Je valt niet op iigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Baby vos buiten maakte me weer wakker, hopelijk wandelt ie zo weer verder.
Nee wil weer dansjes doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
res
[..]
rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustig
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uit
kan wel janken af en toe
Anders rijden ze je wel rond daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
50.000 per literquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, doe mij ook wat blauw bloed dan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders rijden ze je wel rond daar.
wel een beetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Medicatie en psycholoog helpen niet?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso is het kwartje nu wel gevallen dat het nu of nooit is voor die carriereswitch die ik dolgraag wil maken
Diploma gaat minder waard worden als ik nog langer bij m'n huidige werk blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |