rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
Je zou er niet echt opvallen. Dat zegt al genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
degenkrabbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, slakken, inktvissen, krabben, kreeften en garnalen?
Je valt niet op iigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zonde karzaiMaar misschien wel verstandig. New york is niet perse een stad waar je in een pychose wil rondlopen denk ik.
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Baby vos buiten maakte me weer wakker, hopelijk wandelt ie zo weer verder.
Nee wil weer dansjes doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef mschol het volgende:
res
[..]
rest van het jaar lekker vrij nemen, lekker rustig
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja ik zit al jarenlang in deze situatie en word er een beetje gek van en kom er niet echt uit
kan wel janken af en toe
Anders rijden ze je wel rond daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dan weer kan lopen
50.000 per literquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, doe mij ook wat blauw bloed dan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders rijden ze je wel rond daar.
wel een beetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Medicatie en psycholoog helpen niet?
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso is het kwartje nu wel gevallen dat het nu of nooit is voor die carriereswitch die ik dolgraag wil maken
Diploma gaat minder waard worden als ik nog langer bij m'n huidige werk blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |