Wat is er mis met Zeeuwen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel een beetje voor uitgerust zijn
New York loopt niet weg hè dus je kan ook eerst wachten totdat je weer wat beter in je vel zit en dan gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is wel fucked up, ik ga het proberen
Meestal zitten mensen bij HR om te roddelen of hun gal te spuwen. Echter HR knikt mee maar zet je in een zwart boekje of speelt door naar leidinggevenden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.
quote:
Bijna bloesemsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Heb al mijn events voor september af moeten zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat je het weet sta je weer op een feestje te dansen.
Oktober ook genoeg te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb al mijn events voor september af moeten zeggen
Maar vanaf november is alles kut tot april ongeveer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Dat was toch lang geen 6 weken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Die zes weken zijn ook omver gevlogen.
Als ik dan weer kan lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oktober ook genoeg te doen.
Zonde karzaiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lange reis en ben nog steeds psychotisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |