zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet ouderwets
*Pakt haakwerkje weer
Oh tof!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aan
mensen haken en breien en borduren enzo
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag laatst wel ergens dat ze een biosfilm deden voor crafters dus dan bleven de lampen aan
mensen haken en breien en borduren enzo
Ik zou het zo kunnen doen. Ware het niet dat ik nu al weet dat er niets over blijft van mijn zeeën aan tijd zodra het waterpoloseizoen weer begonnen is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:46 schreef Haags het volgende:
Ik wil ooit wel weer zo´n pathe unlimited pas eigenlijk. Vroeger toch wel veel plezier van gehad maar op gegeven moment heb je er gewoon echt te weinig tijd voor.
Ja precies, dan is het weer weggegooid geld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen doen. Ware het niet dat ik nu al weet dat er niets over blijft van mijn zeeën aan tijd zodra het waterpoloseizoen weer begonnen is.
Dat is wel een pluspunt natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Haags het volgende:
Zit je denk ik met max 3 anderen in de zaal.
Maar dan mis je toch heel die filmquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vozen kun je ook thuis, dat is gratis
we zijn niet allemaal rijk genoeg om in Zwitersland te wonenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat ik hier met 2 Zeeuwen te doen heb?
komt weer helemaal inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet ouderwets
*Pakt haakwerkje weer
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed je toch als arme scholier/student ook gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal rijk genoeg om in Zwitersland te wonen
Je gaat toch naar de bios om een film te zienquote:
Maar voor een kwart hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vandaar dat het geen fuck uitmaakt welke film je dan "kijkt"quote:
Ik ben gewoon trendsetterquote:
Toen kreeg je nog allemaal bioscoopbonnen voor de CKV-lessenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed je toch als arme scholier/student ook gewoon
Beetje zonde dan wel van je bioscoopkaartje, die dingen zijn ook prijzig tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vandaar dat het geen fuck uitmaakt welke film je dan "kijkt"
Niet om 23.10uquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat toch naar de bios om een film te zien
Als je zo'n abbo hebt niet tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zonde dan wel van je bioscoopkaartje, die dingen zijn ook prijzig tegenwoordig
Als je een filmliefhebber bent wel hoorquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik was laatst om half 11 naar een film gegaan. Word daar toch te oud voor.
Als je dan dus zo´n relax seat hebt dan val je dus wel in slaap ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik was laatst om half 11 naar een film gegaan. Word daar toch te oud voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |