omdat je er stil moet zijnquote:
Wel perfect als je niet zo van praten houdt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat je er stil moet zijn
als je vooraf of achteraf iets gaan doen zoals eten is het wel goed
Is je bio al klaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs, en ik durf niet eens een app aan te zetten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheveningen bioscoop was alleen interessant toen ik met mijn parkeerkaart van elders, gratis kon parkeren in Scheveningen. Toen men daar achter kwam en de kaart blokkeerde kwam ik daar niet vaak meer.
Ik heb vandaag nog met een meneer van IMAX gebeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Wel matig dat ik helemaal naar Arnhem moet om Twisters nog in Imax te kunnen zien.
Of nou ja, 10:15 op een zondagochtend op de Spuimarkt in Den Haag.
Had ie nog wat interessants te vermelden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog met een meneer van IMAX gebeld
Wat een kut tijd ook. Zit je denk ik met max 3 anderen in de zaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Wel matig dat ik helemaal naar Arnhem moet om Twisters nog in Imax te kunnen zien.
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:34 schreef Nattekat het volgende:
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.
Lol ben benieuwd of je gelijk krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je dan niet met elkaar kunt praten natuurlijik
Wel de enige dienst met zo'n beetje elke film.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk eerst voor 4,99 op Pathé thuis, en dan een week later gratis op Netflix. Pathé thuis slaat wel vaker de plank finaal mis.
Zo boeiend vond ik hem nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke streamingdienst deze film uiteindelijk terecht komt.
Dan is Twisters misschien niet bepaald de beste film.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?
Zeker. Maar het loont nog weleens om geduldig te wachten met films die net uit de bios zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel de enige dienst met zo'n beetje elke film.
Best wel. Iets om streamingkosten met 20% te verminderen dus gaan een keertje koffie drinken met ze binnenkort.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had ie nog wat interessants te vermelden?
Voor een avondje thuis lijkt hij me wel prima toch? Ik ga er niet voor naar de bios nee.quote:
Denk dat voor zo'n date de film niet heel erg uitmaaktquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is Twisters misschien niet bepaald de beste film.
Dacht ik ook, maar misschien zijn we ouderwetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het idee van zo laat naar de bios gaan met een date niet dat je ondertussen zit te vozen?
de eerste twister was de eerste film die op dvd werd uitgebrachtquote:
Das waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Denk dat voor zo'n date de film niet heel erg uitmaakt
Lijkt me erg fijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je dan niet met elkaar kunt praten natuurlijik
Kostte meer dan 50 centquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is het een leuke (matige) film?
Nah, ik ben niet ouderwetsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar misschien zijn we ouderwets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |