Pathé Ypenburg, ben er vanmiddag nog geweest. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Klinkt als een stoel waarin ik in slaap kan vallen.
Of misschien heeft de film dan een happy endingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Leuk voor een datequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Matige films kunnen nog altijd prima vermakelijk zijn
Draait nog in Pathé zie ik. Zaterdag om 23:10 is wel de meest interessante tijd die ik ooit gezien heb, denk dat ik maar voor vroeger in de avond ga.
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?quote:
Check.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Relax seat.
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Pathé Ypenburg, ben er vanmiddag nog geweest. Het komt nu wel erg dichtbij.
Haha ja ik ken maar 1 bioscoop hier met relax seats.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijken
O, slecht idee voor een date hoor ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?
Je had nog steeds niet in de gaten dat er een bepaalde FOK!ker is die je steeds volgt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer geheim plannen maken zonder dat iemand precies weet naar welke bios ik zit te kijken
Waarom?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar de bios gaan is toch een slecht date idee?
Scheveningen heeft die ook. Dat je die in Amsterdam niet kent, kan ik nog wel in komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ja ik ken maar 1 bioscoop hier met relax seats.
Dat wist ik zelfs, en ik durf niet eens een app aan te zetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
O, slecht idee voor een date hoor ik.
Dat heb je toch al tijdens het etentje vooraf gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat je dan niet met elkaar kunt praten natuurlijik
Scheveningen bioscoop was alleen interessant toen ik met mijn parkeerkaart van elders, gratis kon parkeren in Scheveningen. Toen men daar achter kwam en de kaart blokkeerde kwam ik daar niet vaak meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheveningen heeft die ook. Dat je die in Amsterdam niet kent, kan ik nog wel in komen.
omdat je er stil moet zijnquote:
Wel perfect als je niet zo van praten houdt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat je er stil moet zijn
als je vooraf of achteraf iets gaan doen zoals eten is het wel goed
Is je bio al klaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wist ik zelfs, en ik durf niet eens een app aan te zetten.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Scheveningen bioscoop was alleen interessant toen ik met mijn parkeerkaart van elders, gratis kon parkeren in Scheveningen. Toen men daar achter kwam en de kaart blokkeerde kwam ik daar niet vaak meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |