SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Niet stiekem je hentaigames erin gepropt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Meer, dat ik te lui was om die games een categorie te geven, denk ik.
![]()
- Banishedquote:
Ik had laatst die aanvaring met die potentiële verkrachter. Ook wel weer eng genoeg voorlopigquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende: Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad dus ik zit weer even goed met de enge dingen.
Ik zat de eerste keer bijna te janken van de zenuwenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook!Een paar jaar geleden zou ik daar redelijk van over de zeik zijn geweest.
Wat denk je dat Los hierover zou zeggen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?
Hoi Dudjequote:
HuniePop zit daar wel in, ja. Maar ook Diablo IV, Manor Lord, MTGA, Emergency, Plague Inc, 112 Operator, Airborne Kingdom, Anno 1800....quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet stiekem je hentaigames erin gepropt?
Die ken ik allemaal nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Banished
- Endzone - A World Apart
- Patron
- Surviving Mars
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat de eerste keer bijna te janken van de zenuwen![]()
Maar ik merkte er niks van dus de week erna was ik totaal niet zenuwachtig voor de tweede behandeling. Wat een verschil.
Wel geblinddoekt en met zeep op de vloer. Het moet wel spannend blijvenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, tweede finish ging wel goed.
DOUCHEN.
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geblinddoekt en met zeep op de vloer. Het moet wel spannend blijven
is niet spannend genoeg en dan ga je kapotdood aan stress volgens Losfluencerquote:
Scheelt wel badkamer schoonmaken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.
Kunt je ook afvragen waarom er licht in de badkamer is eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.
VETquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.
Vond het al spannend genoeg op de weg met al die mensen die weer terug zijn van vakantie en rijden alsof ze nog op de peripherique van Parijs rijdenquote:
Bij mij kwam er een constante stroom water in m'n mond die ik weg aan het slikken was. Echt vreselijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Sorry.
Ik had de tweede keer wel dat ze even wegliepen en me achterlieten met zo'n stuk tent in m'n mond en dat ik m'n eigen kwijl niet weg kon slikken.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het al spannend genoeg op de weg met al die mensen die weer terug zijn van vakantie en rijden alsof ze nog op de peripherique van Parijs rijden
Gewoon prima en groenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe ligt het industrieterrein er deze zomer bij eigenlijk?
Als er straks beren op de weg zijn in Amerika dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het al spannend genoeg op de weg met al die mensen die weer terug zijn van vakantie en rijden alsof ze nog op de peripherique van Parijs rijden
Afhankelijk van waar het is kan het dan ook gewoon file zijn omdat dan iedereen stopt om foto's te makenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er straks beren op de weg zijn in Amerika dan komt het helemaal goed
Mwa valt wel mee, ze hebben al een tijdje niet meer enthousiast gefakkeldquote:
En dan meteen weer stress omdat vertraging enzoquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar het is kan het dan ook gewoon file zijn omdat dan iedereen stopt om foto's te maken
Een beetje vertraging kan best, ik plan mijn vakantie tot op de minuutquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan meteen weer stress omdat vertraging enzo
Waterdicht plan dus
Politie series of detectives zijn goed, hou ik ook van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat denk je dat Los hierover zou zeggen?
Niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje vertraging kan best, ik plan mijn vakantie tot op de minuut
Ja ik ben slecht in plannen, daar kan ik nooit tijd voor makenquote:
Ik zou toch eens in overleg gaan met collega UitStraling. Die vindt dat je minstens elke dag uit een vliegtuig moet springen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Politie series of detectives zijn goed, hou ik ook van.
Maar je snapt me verkeerd als je zegt relaxen verboten. Je hoeft niet elke week uit een vliegtuig te springen hč?
Gewoon af en toe iets doen wat over je normale grenzen gaat.
Naast je werk en sport juist ontzettend relaxen en goed slapen natuurlijk.
Maar alleen tijdens de sex he.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou toch eens in overleg gaan met collega UitStraling. Die vindt dat je minstens elke dag uit een vliegtuig moet springen.
Ja maar dat hoef je er toch niet bij te vermelden want US is daar 24/7 druk mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, tijdens het paringsritueel inderdaad. Dat was ik even vergeten.
ja eet je hertog maar eens opquote:
Oke Tomquote:
Nee relaxen is verbotenquote:
relaxen doe je maar als je aan de parachute hangtquote:
Ja nee dat is zoveel moeite. Krijg ik daar weer stress vanquote:
Je kan er ook iets spannend van maken en dan verlaagt het juist de stress.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dat is zoveel moeite. Krijg ik daar weer stress van
Ohh, cool!! Hebben we een beetje hetzelfde feestje gedeeldquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op de stream
Fles spannend bestraffen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er ook iets spannend van maken en dan verlaagt het juist de stress.
Ja want dat is me toch een hoop boeiend zegquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat hoef je er toch niet bij te vermelden want US is daar 24/7 druk mee.
Zweep haken en daar een lijfstraf mee geven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fles spannend bestraffen.
Huehue?
Heb ik weer een projectje voor na de bruiloftenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zweep haken en daar een lijfstraf mee geven.
Als ik het mag geloven trek je volle zalenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want dat is me toch een hoop boeiend zeg
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhillsquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik weer een projectje voor na de bruiloften
crochet for the crotch!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
Sneaker sokken in sneakers.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
dragen jullie hoge sokken of sneaker sokjes?
Vrome zwarte kniekousen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Datquote:
Hangt af van mn broek en van het weer. In de zomer of met een rok heb ik sneakersokken en met een lange broek gewone normale sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben blij dat ik niet van een jongere generatie ben, dus draag m'n sneaker sokken met trotsquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
de jongere generatie draagt nu met korte broeken en rokjes de sokken hoog
Ligt eraan. Met dit weer vooral enkel sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
quote:
Ik heb van die footiesquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Hehe! Eindelijk iemand die het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik een lange broek aan had naar kantoor had ik normaalformaat sokken aan, noem jij die lang?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
ja echt geen gezichtquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hehe! Eindelijk iemand die het zegt!
Dat zei ik al 2x en ik was gek.
Nog gekker ze doen ook lange witte sokken in slippers en een fietsbril op.
Geen Gestappo laarzen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik een lange broek aan had naar kantoor had ik normaalformaat sokken aan, noem jij die lang?
Nu geen sokken meer.
Haal voor mij ook gelijk even.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Maar Haribo sla ik morgen in Duitsland wel weer even in.Daar is het ook nog een stuk goedkoper ook.
Ik wil niet geforceerd jong doen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Is goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haal voor mij ook gelijk even.
Broodbeleg gaat standaard mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige wat ik in Duitsland haal is broodbeleg. Mett en bierwurst en zo.
Ja voor mij is het een ander verhaal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
Ik haal niks bij die moffen. Mij te ver weg.
Belgiëquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
Ik haal niks bij die moffen. Mij te ver weg.
Maar daar doe je niet boodschappen om kosten te besparen volgens mij.quote:
peuken en sigarenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar daar doe je niet boodschappen om kosten te besparen volgens mij.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je volgens mij nog steeds beter naar Duitsland.
nee, want daarvan ga je vreten en dan word ik megadikquote:
jij eet toch nauwelijksquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, want daarvan ga je vreten en dan word ik megadik
Oh is dat het. @dud0rquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, want daarvan ga je vreten en dan word ik megadik
Lekker op tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker naar bed weer![]()
Het mag weer, het is alweer donker.
supermaan vanavond fles komt eens in de 15 jaar voor, blijf nog een uurtje langer opquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker naar bed weer![]()
Het mag weer, het is alweer donker.
Fles kennende heeft die daar al 2437 foto's van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
supermaan vanavond fles komt eens in de 15 jaar voor, blijf nog een uurtje langer op
https://www.nu.nl/wetensc(...)2F%2Fwww.bing.com%2F
Nooit gewetenquote:
Gerstenat?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
Hoewel ik niet echt bier drink, maar een afgeleide ervan
Je bent toch geen homofiel, Edgarquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
https://www.lindemans.be/nl/beer/framboise
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent toch geen homofiel, Edgar
@:Kukelecucktsju10
Ik zit al achter de laptop en ben aan het werk.quote:
Dat zat ik gisteren ook. Stap zo de auto in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit al achter de laptop en ben aan het werk.
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zat ik gisteren ook. Stap zo de auto in.
Ik de hele week nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.
Doe ze de groetenquote:
Dat heb ik al sinds voor corona niet meer gehad.quote:
Sinds ik dit jaar ander werk ben gaan doen is het misschien 2 dagen in de maand ofzo. Verder is het klantbezoek de hele week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds voor corona niet meer gehad.
groeten terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik de hele week niet
[..]
Doe ze de groeten
Ben je er al dan?quote:
Dat lijkt me echt helemaal niks. Maar goed dat jij het doet en niet ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds ik dit jaar ander werk ben gaan doen is het misschien 2 dagen in de maand ofzo. Verder is het klantbezoek de hele week.
Ik wist het van te voren. En het valt me niet tegen. Kan af en toe ook wel remote klantbezoek doen maar dat kost toch meer energie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt helemaal niks. Maar goed dat jij het doet en niet ik.
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar weet dat ze dat wel zullen zeggen
me 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.
Gossip Girl herequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Ohja joh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag mijn tv en al de aangesloten apparatuur loskoppelen om ze daarna over te zetten naar die nieuwe tv kast![]()
Pokkewerk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Hoe ga je dit doen met je beentje prinses?quote:Prinses Amalia (20) wordt lid van het Amsterdamse studentencorps A.S.C./A.V.S.V, zo meldt zakenblad Quote. De troonopvolger doet deze week mee aan de kennismakingstijd, die ook bekendstaat als de ontgroening van het corps.
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag mijn tv en al de aangesloten apparatuur loskoppelen om ze daarna over te zetten naar die nieuwe tv kast![]()
Pokkewerk.
geen versterker oid?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.
Ja beetje hinken tijdens het hobbelen enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hoe ga je dit doen met je beentje prinses?
Gewoon je personeel die rolstoel laten duwen, kun je ook extra flesjes wijn in meenemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja beetje hinken tijdens het hobbelen enzo
Je mag niet drinken tijdens de kmtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je personeel die rolstoel laten duwen, kun je ook extra flesjes wijn in meenemen
Heb je zoveel ingangen joh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.
Kmt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag niet drinken tijdens de kmt
KennisMakingsTijd.quote:
ah, bij Dimmy dacht ik meteen aan iets koninklijksquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KennisMakingsTijd.
Gok ik. Ging het net over.
Klinkt als een hoop gedoe. Dan maar maar dan kleinere hoor.quote:
4 hdmi, 1 usb, 1 scart en 1 zwart geel rood uitgang.quote:
Ik heb al jaren switches, dus da's één stekkertje, zeg maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4 hdmi, 1 usb, 1 scart en 1 zwart geel rood uitgang.
Ik heb op 1 van de hdmi uitgangen een hdmi switch gezet.
Ik heb volgens mij nog scart switch als ik de ps1 en de eerste gen xbox wil aansluiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al jaren switches, dus da's één stekkertje, zeg maar.
Scart adapter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog scart switch als ik de ps1 en de eerste gen xbox wil aansluiten.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:51 schreef Koen66 het volgende:
Scart, er was een tijd dat dat modern was
PS1 uit de 90's had inderdaad Scart als meest vooruitstrevende aansluitingquote:
Zķ jong ben ik ook weer niet, maar blijkbaar voor het eerst verschenen in 1977 en sinds 1980/81 verplicht op Franse tv's.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
PS1 uit de 90's had inderdaad Scart als meest vooruitstrevende aansluiting
Oui, dat leert de wikipagina me.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
liep afgelopen zaterdag langs de bijenkorf in de stad. hadden ze een etalage gemaakt met LV tassen. 1 stond op een super mooie flamingo![]()
Die tassen doen mij echt niks maar die flamingo wel
quote:
SECAMquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, "tv's verkocht in Frankrijk".
Heb voor straks nog een bizar verhaal over Frankrijk.quote:
heb je wat gekocht ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was laatst nog bij de blauwe doos
ja. En hier huis opruimen. kijken of ik al wat dingen kan weg gooienquote:
Ja!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. En hier huis opruimen. kijken of ik al wat dingen kan weg gooien
we moeten de magnetron niet vergeten ger
ja zal ik deze week doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja!Kun je hem opmeten? Even checken of hij hier wel in het kastje past
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Het weerbericht vandaag: heel veel regen
welke dag was het?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:19 schreef Koen66 het volgende:
ik heb serieus nog ff gekeken of ik je zag Ballie
Er zijn mensen die naar de Ikea gaan als ze zich vervelen maar er zijn er ook die bijvoorbeeld Alkmaar in de fik zetten.quote:
Zulks een sensatie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zijn mensen die naar de Ikea gaan als ze zich vervelen maar er zijn er ook die bijvoorbeeld Alkmaar in de fik zetten.
Uiteraard. Het is weer boodchappendag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:04 schreef Nattekat het volgende:
Het weerbericht vandaag: heel veel regen
Je kunt ze ook gewoon laten bezorgen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:41 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ikea.com/nl/n(...)rant-blauw-70444942/
Ik wil deze potjes maar om daar nou speciaal voor te rijden
Als je maar niet dingen in de fik gaat zetten.quote:
D-day heet in Frankrijk "Jour-J". Niet dat het Franse woord voor "Decision" met een J begint of zo, het Franse woord voor "Decision" is namelijk gewoon "Decision". Nee, de Fransen dachten kennelijk dat de D herhaald werd als beginletter van "Day", voor extra nadruk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb voor straks nog een bizar verhaal over Frankrijk.
Ze hadden dat gewoon even kunnen vragen natuurlijk, maar ja, als je jezelf nog steeds een wereldmacht vindt doe je dat natuurlijk niet.quote:Calque de l’anglais D-Day, lui-męme composé de D et de day (Ģ jour ģ), ce premier étant l’initiale de day pour renforcer l’importance de ce jour, et donc traduit comme J en franįais.
Had je beter kunnen doen op een smurfdag ipv een werkdag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het. Deze is nieuw dus dacht even testritje maken vandaag maar het is hem toch niet
Ha, je gaat toch geen dingen navragen bij de Engelsen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
D-day heet in Frankrijk "Jour-J". Niet dat het Franse woord voor "Decision" met een J begint of zo, het Franse woord voor "Decision" is namelijk gewoon "Decision". Nee, de Fransen dachten kennelijk dat de D herhaald werd als beginletter van "Day", voor extra nadruk.
https://fr.wiktionary.org/wiki/jour_J
[..]
Ze hadden dat gewoon even kunnen vragen natuurlijk, maar ja, als je jezelf nog steeds een wereldmacht vindt doe je dat natuurlijk niet.
Een nieuwe is wel altijd even wennen. Eigenlijk moet je 'm niet direct de hele dag gebruiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het. Deze is nieuw dus dacht even testritje maken vandaag maar het is hem toch niet
Fransen die iets aan de Engelsen vragenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha, je gaat toch geen dingen navragen bij de Engelsen.
Is wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je maar niet dingen in de fik gaat zetten.
Nee heb en wel nodig voor werkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik 'm er maar afhalen dan?
ga je ook reserve onderdelen verzamelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik 'm er maar afhalen dan?
doe de hele week maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens ik wil niet meer, kan vandaag gecancelled worden?
Lekker weer terug naar bed?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan maar heb om 12 lunch met HRquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar bed?![]()
Word je ontslagen over een broodje beenham?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan maar heb om 12 lunch met HR
dus kan toch niet slapen want het is veel nuttiger om me tot die tijd druk te maken
nee heb regelmatig gesprek met HR, maar ik ben goed in stress om nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je ontslagen over een broodje beenham?
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee heb regelmatig gesprek met HR, maar ik ben goed in stress om niets
Is goed, dan ga ik zo naar de HA en daarna lekker thuis derpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb morgen zo’n exit gesprek met hr. Heb ik nog nooit gehad
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja accountmanagers zijn er voor de klant, niet voor de gedetacheerde. En sommigen laten dat nog iets duidelijker blijken dan anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zitten
![]()
zou je dan nu een stoel moeten demonteren?
Gewoon er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zitten
...is dan het échte antwoord dat je dat niet moet willen doen met een Ikea-meubel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
dat is wel hoe is het meestal doe, ikea spullen zijn niet gemaakt om herhaaldelijk in en uit elkaar te halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe.
ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.
Drie uur lange lunch daardoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.
Dan vragen ze gewoon waarom je weggaat, of je Ikea zou aanbevelen als werkgever (en waarom wel/niet), etc. Niet zo spannend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Nope. Alleen de melding dat ik op moest flikkeren en toen werd het overgedragen aan een andere afdeling.quote:
Oh joh. Hmm das ook raar. Hadden ze je toch kunnen vragen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel
en toen gaf ik feedback over mijn manager en dat ik vond dat ze sommige dingen niet zo netjes had opgepakt enzo
en blijkbaar hadden ze dat diezelfde dag nog terug gekoppeld naar haar en toen wilde ze nog even met mij op gesprek
was naar mijn idee niet de bedoeling van het exitgesprek, ik wilde confrontatievrije feedback geven
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.
Oeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.
Ja zoiets dacht ik wel. Nou ja Ben ook vaak mensen bij de balie aan het werven om er te komen werken :pquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vragen ze gewoon waarom je weggaat, of je Ikea zou aanbevelen als werkgever (en waarom wel/niet), etc. Niet zo spannend.
Ben je levensmoe of zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie wel eens een grap gemaakt die zo leuk was dat ze 'm bij HR ook willen horen?
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie wel eens een grap gemaakt die zo leuk was dat ze 'm bij HR ook willen horen?
Nou da's ook niet aardigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakken![]()
of toen ik bij een bedrijf werkte en even buiten een opdracht zat en toen overleed mijn moeder en toen ik vroeg of ik die maand nog niet op opdracht zou hoeven, vroegen ze of ik wilde afzien van mijn contract voor onbepaalde tijd
Wat een koeien zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee,wel een keer geklaagd over een manager die suggestieve appjes stuurde dus toen mocht ik daarna mijn laptop inpakken![]()
of toen ik bij een bedrijf werkte en even buiten een opdracht zat en toen overleed mijn moeder en toen ik vroeg of ik die maand nog niet op opdracht zou hoeven, vroegen ze of ik wilde afzien van mijn contract voor onbepaalde tijd
wereld vol koeienquote:
Wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
10k incl zwijgclausule over die hitsige manager?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wereld vol koeien
maar heb 10k gekregen om op te rotten, kwam mooi uit met verhuizen
er was geen aantoonbaar bewijs, meer dat hij een koffie momentje wilde inplannenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Dat had ik sws aangevochten
oh nee de 10k was voor de overleden moeder dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
10k incl zwijgclausule over die hitsige manager?
Yup... ook ervaring meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee de 10k was voor de overleden moeder dingen
de hitsige manager was ik vooral pissig over
en dan thuis nog een echtgenoot hebben die ook zegt dat je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt hebt
hindsight is altijd zo leuk he
En toch, ooit leek die man helemaal het eindequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
en dan thuis nog een echtgenoot hebben die ook zegt dat je het er waarschijnlijk zelf naar gemaakt hebt
Ja dus. Nu zijn ze op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
24 chocolate chip cookies is toch veelsteweinig?
Jammerdepammer, industrieterreinen zijn ook opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt weer 50k stapjes om ze er vanaf te krijgen
Laat het grmbl niet horenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammerdepammer, industrieterreinen zijn ook op
quote:
Heb jij er op 35 minuten 24 in je mik gestopt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
24 chocolate chip cookies is toch veelsteweinig?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, tandarts inplannen. Timing kon wat beter.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:36 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Heb jij er op 35 minuten 24 in je mik gestopt?Nee ik had er 24 in huis, vorige week. Twee pakken. Maar ze gaan te hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nog nooit iets overreden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je nu een lekke band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |