Ik zit al achter de laptop en ben aan het werk.quote:
Dat zat ik gisteren ook. Stap zo de auto in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit al achter de laptop en ben aan het werk.
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zat ik gisteren ook. Stap zo de auto in.
Ik de hele week nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.
Doe ze de groetenquote:
Dat heb ik al sinds voor corona niet meer gehad.quote:
Sinds ik dit jaar ander werk ben gaan doen is het misschien 2 dagen in de maand ofzo. Verder is het klantbezoek de hele week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds voor corona niet meer gehad.
groeten terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik de hele week niet
[..]
Doe ze de groeten
Ben je er al dan?quote:
Dat lijkt me echt helemaal niks. Maar goed dat jij het doet en niet ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sinds ik dit jaar ander werk ben gaan doen is het misschien 2 dagen in de maand ofzo. Verder is het klantbezoek de hele week.
Ik wist het van te voren. En het valt me niet tegen. Kan af en toe ook wel remote klantbezoek doen maar dat kost toch meer energie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt helemaal niks. Maar goed dat jij het doet en niet ik.
Ik vraag het me afquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar weet dat ze dat wel zullen zeggen
me 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een thuiswerkdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |