Nee heb en wel nodig voor werkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik 'm er maar afhalen dan?
ga je ook reserve onderdelen verzamelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal ik 'm er maar afhalen dan?
doe de hele week maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
jongens ik wil niet meer, kan vandaag gecancelled worden?
Lekker weer terug naar bed?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
kan maar heb om 12 lunch met HRquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar bed?![]()
Word je ontslagen over een broodje beenham?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan maar heb om 12 lunch met HR
dus kan toch niet slapen want het is veel nuttiger om me tot die tijd druk te maken
nee heb regelmatig gesprek met HR, maar ik ben goed in stress om nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je ontslagen over een broodje beenham?
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee heb regelmatig gesprek met HR, maar ik ben goed in stress om niets
Is goed, dan ga ik zo naar de HA en daarna lekker thuis derpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gesprekken met HR moet je altijd vermijden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
K heb morgen zo’n exit gesprek met hr. Heb ik nog nooit gehad
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja accountmanagers zijn er voor de klant, niet voor de gedetacheerde. En sommigen laten dat nog iets duidelijker blijken dan anderen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je bedrijf is ingericht, bij ons is het iemand die contact houdt met de mensen die extern op opdracht zijn. Heb ook een bedrijf gehad waar ze de accountmanagers dat contact laten doen, maar iedere accountmanager die ik ooit ontmoet heb voelt zo nep.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zitten
![]()
zou je dan nu een stoel moeten demonteren?
Gewoon er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er zijn van die strips van interviews bij de IKEA en dat je dan binnen komt en zelf een stoel moet bouwen om op te zitten
...is dan het échte antwoord dat je dat niet moet willen doen met een Ikea-meubel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
dat is wel hoe is het meestal doe, ikea spullen zijn niet gemaakt om herhaaldelijk in en uit elkaar te halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe.
ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit gehad.
Drie uur lange lunch daardoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien bieden ze je onbeperkt sushi tijdens de lunch om je aan te houden.
Dan vragen ze gewoon waarom je weggaat, of je Ikea zou aanbevelen als werkgever (en waarom wel/niet), etc. Niet zo spannend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:23 schreef bitterbal het volgende:
Nope. Alleen de melding dat ik op moest flikkeren en toen werd het overgedragen aan een andere afdeling.quote:
Oh joh. Hmm das ook raar. Hadden ze je toch kunnen vragen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wel
en toen gaf ik feedback over mijn manager en dat ik vond dat ze sommige dingen niet zo netjes had opgepakt enzo
en blijkbaar hadden ze dat diezelfde dag nog terug gekoppeld naar haar en toen wilde ze nog even met mij op gesprek
was naar mijn idee niet de bedoeling van het exitgesprek, ik wilde confrontatievrije feedback geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |