crochet for the crotch!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
Sneaker sokken in sneakers.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
dragen jullie hoge sokken of sneaker sokjes?
Vrome zwarte kniekousen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Datquote:
Hangt af van mn broek en van het weer. In de zomer of met een rok heb ik sneakersokken en met een lange broek gewone normale sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben blij dat ik niet van een jongere generatie ben, dus draag m'n sneaker sokken met trotsquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
de jongere generatie draagt nu met korte broeken en rokjes de sokken hoog
Ligt eraan. Met dit weer vooral enkel sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
quote:
Ik heb van die footiesquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Hehe! Eindelijk iemand die het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik een lange broek aan had naar kantoor had ik normaalformaat sokken aan, noem jij die lang?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
ja echt geen gezichtquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hehe! Eindelijk iemand die het zegt!
Dat zei ik al 2x en ik was gek.
Nog gekker ze doen ook lange witte sokken in slippers en een fietsbril op.
Geen Gestappo laarzen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik een lange broek aan had naar kantoor had ik normaalformaat sokken aan, noem jij die lang?
Nu geen sokken meer.
Haal voor mij ook gelijk even.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Maar Haribo sla ik morgen in Duitsland wel weer even in.Daar is het ook nog een stuk goedkoper ook.
Ik wil niet geforceerd jong doen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
Is goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haal voor mij ook gelijk even.
Broodbeleg gaat standaard mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Enige wat ik in Duitsland haal is broodbeleg. Mett en bierwurst en zo.
Ja voor mij is het een ander verhaal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
Ik haal niks bij die moffen. Mij te ver weg.
Belgiëquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:55 schreef Haags het volgende:
Ik haal niks bij die moffen. Mij te ver weg.
Maar daar doe je niet boodschappen om kosten te besparen volgens mij.quote:
peuken en sigarenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar daar doe je niet boodschappen om kosten te besparen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |