Ja nee dat is zoveel moeite. Krijg ik daar weer stress vanquote:
Je kan er ook iets spannend van maken en dan verlaagt het juist de stress.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dat is zoveel moeite. Krijg ik daar weer stress van
Ohh, cool!! Hebben we een beetje hetzelfde feestje gedeeldquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ze gisteren op de stream
Fles spannend bestraffen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan er ook iets spannend van maken en dan verlaagt het juist de stress.
Ja want dat is me toch een hoop boeiend zegquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat hoef je er toch niet bij te vermelden want US is daar 24/7 druk mee.
Zweep haken en daar een lijfstraf mee geven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fles spannend bestraffen.
Huehue?
Heb ik weer een projectje voor na de bruiloftenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zweep haken en daar een lijfstraf mee geven.
Als ik het mag geloven trek je volle zalenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja want dat is me toch een hoop boeiend zeg
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhillsquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik weer een projectje voor na de bruiloften
crochet for the crotch!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
Sneaker sokken in sneakers.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
dragen jullie hoge sokken of sneaker sokjes?
Vrome zwarte kniekousen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Datquote:
Hangt af van mn broek en van het weer. In de zomer of met een rok heb ik sneakersokken en met een lange broek gewone normale sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben blij dat ik niet van een jongere generatie ben, dus draag m'n sneaker sokken met trotsquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
de jongere generatie draagt nu met korte broeken en rokjes de sokken hoog
Ligt eraan. Met dit weer vooral enkel sokken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien vind je het wel zo leuk dat je er een eigen onderneming van maakt; BDeSMhills
quote:
Ik heb van die footiesquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
Hehe! Eindelijk iemand die het zegt!quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:40 schreef bitterbal het volgende:
de jongere generatie draagt nu met korte broeken en rokjes de sokken hoog
Toen ik een lange broek aan had naar kantoor had ik normaalformaat sokken aan, noem jij die lang?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |