Gossip Girl herequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Ohja joh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag mijn tv en al de aangesloten apparatuur loskoppelen om ze daarna over te zetten naar die nieuwe tv kast![]()
Pokkewerk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Good morning Upper East Siders
Hoe ga je dit doen met je beentje prinses?quote:Prinses Amalia (20) wordt lid van het Amsterdamse studentencorps A.S.C./A.V.S.V, zo meldt zakenblad Quote. De troonopvolger doet deze week mee aan de kennismakingstijd, die ook bekendstaat als de ontgroening van het corps.
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag mijn tv en al de aangesloten apparatuur loskoppelen om ze daarna over te zetten naar die nieuwe tv kast![]()
Pokkewerk.
geen versterker oid?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.
Ja beetje hinken tijdens het hobbelen enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hoe ga je dit doen met je beentje prinses?
Gewoon je personeel die rolstoel laten duwen, kun je ook extra flesjes wijn in meenemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja beetje hinken tijdens het hobbelen enzo
Je mag niet drinken tijdens de kmtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je personeel die rolstoel laten duwen, kun je ook extra flesjes wijn in meenemen
Heb je zoveel ingangen joh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Steamdeck, xbox, playstation, nintendo switch, kpn tvkast en een chromecast op de tv aangesloten.
Kmt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag niet drinken tijdens de kmt
KennisMakingsTijd.quote:
ah, bij Dimmy dacht ik meteen aan iets koninklijksquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
KennisMakingsTijd.
Gok ik. Ging het net over.
Klinkt als een hoop gedoe. Dan maar maar dan kleinere hoor.quote:
4 hdmi, 1 usb, 1 scart en 1 zwart geel rood uitgang.quote:
Ik heb al jaren switches, dus da's één stekkertje, zeg maar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4 hdmi, 1 usb, 1 scart en 1 zwart geel rood uitgang.
Ik heb op 1 van de hdmi uitgangen een hdmi switch gezet.
Ik heb volgens mij nog scart switch als ik de ps1 en de eerste gen xbox wil aansluiten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb al jaren switches, dus da's één stekkertje, zeg maar.
Scart adapter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog scart switch als ik de ps1 en de eerste gen xbox wil aansluiten.
Toen was ik nog niet geboren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:51 schreef Koen66 het volgende:
Scart, er was een tijd dat dat modern was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |